Според мен възможните причини са:
1. При загрят двигател някой датчик дава грешни показания.
Повреда в кабел, букса, самият датчик, компютър.
Ламбда сондите работят само след като загреят над определена температура. Може и някоя от тях да е проблемната.
Аналогично и за правилната работа на катализатора/ те е необходима минимална температура.
2. "карат" се управленията на бензиновата част и това на газовата система.
Последната не впръсква ли постоянно в сместта и бензин? Самият контролер на газовата записал ли е грешки?
Всичко това се констатира с осцилоскоп и сравняване на осцилограмите с референтните такива за конкретния двигател.
само диагностиката не е достатъчна, още повече, че няма грешки.
След какви събития, ремонти, проверки или каквито и да е работи по автомобила възникна проблема за пръв път?
Трудно пали Версо 1.8 бензин 147кс 2009
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Трудно пали Версо 1.8 бензин 147кс 2009
Може да влиза газ през някой газов инжектор. Колата се дави с гориво.
Carina E 4AFE LB 1992
- ivan_pop
- Мнения: 144
- Регистриран на: 07 Авг 2016 17:40
- Местоположение: Pleven
- Автомобил: OVB X18XE1
- Получена благодарност: 17 пъти
Трудно пали Версо 1.8 бензин 147кс 2009
Дали проблема идва от газта се проверява по следния начин:
1.Изразходва се всичката газ от бутилката.
2.Кара се след това на бензин 200-300 км.
3.Ако има промяна в поведението на колата, то проблема е в газта.
А газта може да скапва евентуално адаптациите на бенз компютър, и от там да е проблема.
1.Изразходва се всичката газ от бутилката.
2.Кара се след това на бензин 200-300 км.
3.Ако има промяна в поведението на колата, то проблема е в газта.
А газта може да скапва евентуално адаптациите на бенз компютър, и от там да е проблема.
Трудно пали Версо 1.8 бензин 147кс 2009
Здравей, Не , не вкарва постоянно бензин, нищо не е записано като грешка, газовата е изключена премахнати газовите маркучи, спряна газовата бутилка и подаване на ток към нея ( елиминирана) и така е карана 1000 км само на бензин , и никаква промяна!gena_bs написа: ↑26 Юли 2023 19:50 Според мен възможните причини са:
1. При загрят двигател някой датчик дава грешни показания.
Повреда в кабел, букса, самият датчик, компютър.
Ламбда сондите работят само след като загреят над определена температура. Може и някоя от тях да е проблемната.
Аналогично и за правилната работа на катализатора/ те е необходима минимална температура.
2. "карат" се управленията на бензиновата част и това на газовата система.
Последната не впръсква ли постоянно в сместта и бензин? Самият контролер на газовата записал ли е грешки?
Всичко това се констатира с осцилоскоп и сравняване на осцилограмите с референтните такива за конкретния двигател.
само диагностиката не е достатъчна, още повече, че няма грешки.
След какви събития, ремонти, проверки или каквито и да е работи по автомобила възникна проблема за пръв път?
Започна няколко седмици 1-2 месеца след смяна на клапани и шлайфане
Трудно пали Версо 1.8 бензин 147кс 2009
5 пъти го гледа и проверява Газаджията на компютър , човека разбира не е някой да приказва само, интелигентен точен не приказва глупости сериозно приема нещата , мога да преценя дали разбира( дано не се лъжа) а и нали елиминирах газовата 1000 км без промяна
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Трудно пали Версо 1.8 бензин 147кс 2009
... Стигнахме си на думата май.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Трудно пали Версо 1.8 бензин 147кс 2009
Стана ми интересно. Преди 2 години бях дал глава за пълна ревизия. Винаги си правя газова проба за плътност (става и с нафта и с бензин), но с газта за горене е най-прецизна. После си направих традиционното ръчно напасване на клапаните и компресията стана 11 бара, в случая напълно достатъчно. Премери си компресията и ако не е добре, правиш рекламация. Пък ако се страхуваш да не ти направят някой номер, търси свестен човек да направи всичко, както се полага по главата... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта