Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Личи си паниката в постовете ти.Мислиш си ,че разбираш от материята ,но явно не е така защото се огъваш лесно.Потърси не хленчещ майстор с опит който да ти оправи колата.Може и да не е лесно и евтино ,но ако държиш на тази кола се хвърляш напред.Иначе отиваш към мобилето ,но и там шансовете ти падат с всеки следващ коментар.


"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Колега, престани да съсипваш този двигател! Кой кара дизелов автомобил на 4000 и повече оборота? Това не е бензин.
Скоро ще пишеш: Този боклук блокира.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Дано новия филтър не е пак Бош. Като не знаеш питай, не е срамно.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- ico1
- Мнения: 396
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 59 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
След толкова добавки който нахака скоро пак ще си за филтър. 
Добавките не ремонтират.

Добавките не ремонтират.
LEXUS RX450hl
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Колегата трябваше отдавна да си почисти резервоара.Майсторите не се наемали.Това ме развесели.Бягай далече от тях.Поне 10 пъти съм писал, че резервоара се сваля отдолу,след сваляне на кардана.Тази процедура е за чираци,дори не за калфи.При кола с неизяснен километраж,смяната на SCV клапаните върви задължително с почистване на резервоара.
Последно промяна от veso_hds на 03 Май 2021 21:38, променено общо 1 път.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Да много от потребителите сменят масло маслен филтър и евентуално въздушен филтър, и си казват аз обслужих колата. Ама кола втора ръка с неясен километраж и други подобни. Не се обслужва по този начин, трябва читав майстор и смяна на доста неща ,но после боли главата от цифрите. За справка купих една кола втора ръка, на заветните 4 години, на пръв поглед като чисто нова но при майстора се отърсих още 3000 бона, и стана наистина като чисто нова. Вече е на 15 години и след добра поддръжка продължава да е като чисто нова. Та мисълта ми е читав майстор,никаква икономия от поддръжка и караш вечен автомобил.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
уж няма пък има отвор до резервоарa, или само в Америка го има под седалките и при мен има нещо, но килимът не е изрязан, не ми се реже без информация.
относно майстори да свалят ауспуси и кардани за да чистят резервоари няма такива
майстор който да реши проблема с оборотите също няма
караш си счупената, неизправна, капризна
Тойота докато въобще пали, после с нова помпа може да караш още 2 месеца
качеството на марката е паднало, но високата цена на старо не е
Да им изсъхнат жълтите ръчички, друго няма да кажа
относно майстори да свалят ауспуси и кардани за да чистят резервоари няма такива

майстор който да реши проблема с оборотите също няма


качеството на марката е паднало, но високата цена на старо не е

Да им изсъхнат жълтите ръчички, друго няма да кажа

- WoLF
- Мнения: 3443
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Е и такива трябва да ги има, иначе съвсем няма да се бара в мобилето...
По тази логика и майстори сменящи резервоари трябва да няма. Колата е много занемарена и иска или съответното внимание или морга
По тази логика и майстори сменящи резервоари трябва да няма. Колата е много занемарена и иска или съответното внимание или морга




-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Все пак да напиша как се сменява този филтър за да има полза от ровенето в интернет.
Рав4 Д4Д 116кс 1CD-FTV
ето как става:
1. откача се буксата на маф сензора върху кутията за въздушния филтър
2. кабела за маф е захванат на кутията с щипка и се откача като се стисне от долу.
3. развива се скобата за въздушния маркуч
4. развиват се 3 болта 10ки за да се махне кутията за въздушния филтър
сега има достъп до филтъра
5. откачат се 2 букси за сензорите на филтъра
6. откачат се 2та маркуча за гориво със скоби се държат
7. развиват се 2 гайки 12мм и се сваля стойката с филтъра заедно
сега ви трябва менгеме
8. има една бяла ПВЦ капачка от долу за сензора развива се
9 филтъра се развива трудно от стойката, смачкайте филтъра в менгемето и въртете стойката или използвайте водопроводни клещи.
10. напълнете филтъра с нафта преди да го монтирате
20 мин работа

Рав4 Д4Д 116кс 1CD-FTV
ето как става:
1. откача се буксата на маф сензора върху кутията за въздушния филтър
2. кабела за маф е захванат на кутията с щипка и се откача като се стисне от долу.
3. развива се скобата за въздушния маркуч
4. развиват се 3 болта 10ки за да се махне кутията за въздушния филтър
сега има достъп до филтъра
5. откачат се 2 букси за сензорите на филтъра
6. откачат се 2та маркуча за гориво със скоби се държат
7. развиват се 2 гайки 12мм и се сваля стойката с филтъра заедно
сега ви трябва менгеме
8. има една бяла ПВЦ капачка от долу за сензора развива се
9 филтъра се развива трудно от стойката, смачкайте филтъра в менгемето и въртете стойката или използвайте водопроводни клещи.
10. напълнете филтъра с нафта преди да го монтирате
20 мин работа
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Защо си написал последния пост,не знам.Горивния филтър моят майстор го сменя за 5 мин.без да сваля кутията на въздушния.Ние ти говорехме за промиване на резервоара.Направете го това нещо,не е изобщо сложно.Ще видиш какво ще излезе от резервоара.Може пък там да е заровено кучето.Не мога да повярвам,че в цял Благоевград няма майстор,който да не може да свали един резервоар на лека кола.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Има много резон в чистенето на резервоара. Приятел със сервиз имаше подобни проблеми с една Корола. Колкото и невероятно да звучи след свалянето на резервоара откриха страшна гняс вътре, причинена от бактерии в дизела. С последваща му промивка, както и на горивопроводите и смяна на филтъра проблемите с трудно палене и не- вървене изчезнаха. Ако не вярваш в подобна причина в нета има достатъчно инфо, че даже Бардал имат и добавка срещу бактерии.
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Сагата продължава
, пак отказа да пали, пак сменихме филтъра и с новия също не пали, старият беше напълно чист.
Утре ще и пусна нафта директно към помпата да видя дали ще запали.
Също смених спирачната течност с нова на Приста Ойл и съединителят започна да скърца, капризация

Утре ще и пусна нафта директно към помпата да видя дали ще запали.
Също смених спирачната течност с нова на Приста Ойл и съединителят започна да скърца, капризация

Последно промяна от toyota777 на 05 Май 2021 21:47, променено общо 1 път.
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Явно не само целият лош свят е срещу теб,а и Приста Ойл.
Аз бих продал това недоразумение и бих закарал с парите комшийката на море ,и бих си купил Алфа,червена ,лъскава.
Аз бих продал това недоразумение и бих закарал с парите комшийката на море ,и бих си купил Алфа,червена ,лъскава.
- the_fast_r1
- Мнения: 53
- Регистриран на: 31 Дек 2018 01:47
- Местоположение: Варна
- Автомобил: RAV4 II D4D-116 HP
Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.
Колега ти хубаво сменяш филтъра, а двата SCV-клапана на помпата /зеления и червения/ смени ли ги? По принцип 1CD-FTV двигателя на RAV4 пали с няколко оборота на двигателя. Ако си карал, преди това като мен VW Golf 1.9 TDI 1z, който пали от четвърт оборот, Равката ще ти се струва, че не пали както трябва. И при моята се случва от време на време да пали малко по трудно с повече въртене на стартер, но аз го отдавам на голямата корекция на няколко дюзи. До колкото съм запознат, ако не иска да пали или няма мощност при високи обороти се сменят клапаните на помпата! На моята са сменяни от предния собственик, а старите бяха в багажника в кутииката на новите. На реални 260 000 км. е 2004г. производство, с първа регистрация 2005г. закупена нова от България. Преди да я закупя в края на 2019 година, обиколих доста автокъщи около София и повечето RAV4-ки бяха в окаяно състояние. При тест драйв на една правеше същия проблем - забиване и загуба на ускорение при над 3000 оборота. Момчетата от автокъщата ме убеждаваха, че "то било от горивния филтър сигурно" защото нямало записани грешки... Да бе да...toyota777 написа: ↑05 Май 2021 20:31 Сагата продължава, пак отказа да пали, пак сменихме филтъра и с новия също не пали, старият беше напълно чист.
Утре ще и пусна нафта директно към помпата да видя дали ще запали.
Също смених спирачната течност с нова на Приста Ойл и съединителят започна да скърца, капризация![]()


Може да ги свалите и да ги промиете или почистите на ултразвукова вана.
Може да проверите и съпротивленията им, както е оказано в този мауал:

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта