MR2 AW11 - обща тема
Публикувано на: 14 Май 2023 03:32
Та отворих моторът (не знам колко години по-късно, най-накрая
).
Компресията - изненада, на втори цилиндър двата сегмента се бяха "нагодили", поздравления за позналите
. На всички останали бяха противоположни.
Щети:
-Абсолютно всички лагери за смяна, точка.
-Белези по разпределителните валове и леглата.
-Цилиндрите са полирани хомогенно, няма видимо нищо "надрано".
Доста предполагаемо всичко това да е тръгнало от липсата на въздушен филтър, която установих като стана моя собственост. Не съм отварял масленият филтър за да ми настръхнат косите. Очаквам маслената помпа да е тотал. Коляновият вал изобщо не изглежда лошо, за разлика от лагерите - странно (и донякъде обнадеждаващо, че може би филтърът си е свършил работата...?)
Следваща стъпка - вътромер, да видим този блок ще става ли за нещо.
Странични наблюдения - блокът е 7rib, но няма дупки за пръскачки на масло под буталата. Май бях чел някъде, че се "тунинговат" да могат да имат, но ако не могат... всякаш няма да ми пречи много да е друг блок. И без това главата почти 100% е за смяна (леглата на валовете имат белези - не съм на кеф от това... и е bigport, което за "streetable 4AGE" не е готино).
Покрай шасито трябва да почистя малко и го задвижвам и него, екипировка вече има. Може и да се подкара до края на лятото.

Компресията - изненада, на втори цилиндър двата сегмента се бяха "нагодили", поздравления за позналите

Щети:
-Абсолютно всички лагери за смяна, точка.
-Белези по разпределителните валове и леглата.
-Цилиндрите са полирани хомогенно, няма видимо нищо "надрано".
Доста предполагаемо всичко това да е тръгнало от липсата на въздушен филтър, която установих като стана моя собственост. Не съм отварял масленият филтър за да ми настръхнат косите. Очаквам маслената помпа да е тотал. Коляновият вал изобщо не изглежда лошо, за разлика от лагерите - странно (и донякъде обнадеждаващо, че може би филтърът си е свършил работата...?)
Следваща стъпка - вътромер, да видим този блок ще става ли за нещо.
Странични наблюдения - блокът е 7rib, но няма дупки за пръскачки на масло под буталата. Май бях чел някъде, че се "тунинговат" да могат да имат, но ако не могат... всякаш няма да ми пречи много да е друг блок. И без това главата почти 100% е за смяна (леглата на валовете имат белези - не съм на кеф от това... и е bigport, което за "streetable 4AGE" не е готино).
Покрай шасито трябва да почистя малко и го задвижвам и него, екипировка вече има. Може и да се подкара до края на лятото.