Страница 4 от 4
Публикувано на: 10 Ное 2007 22:06
от diver
Scott написа:7.3 секунди не е лош резултат за кола с размерите и теглото на Авенсис.
.
Тия 7 секунди ги има само в главата ти. Казвай колко пари, кога и къде да донеса и да видим тая 7 секундна фабрична октавийка. Очаквам от теб да си подготвиш аналогична сума. Вероятно другарите от ВАГ ще ти възтановят щетите. Нал тъй?!
И понеже вероятно нямаш нит октавийка нит кинти се надявам да престанеш с глупостите. На въпроса ти какво карам - каринка и калибра къде 300 коня в момента.
По въпроса с ....джийство сменил съм повечко коли от колкото кебапчета си изял. Кат се замисля май само голф не съм имал и да ти кажа надявам се никога да не изпадна в положението да имам....та за пристрастие е трудно да говорим...
Публикувано на: 10 Ное 2007 22:24
от Scott
jamie написа:2.0ТFSI ako не греша е турбо бензинка с висока степен на компресия. С коя турбо бензинова Авенсис предлагаш да я сравним ?
Точно това е въпроса, че няма с коя.
П.П. А относно разхода на вановете, нямам причини да те лъжа, 1.9 TDI PD ми дава по компютър средно 6.5, по мои засичания около 7.2. Това е повече от 60% градско, вярно че живеем в неголям град, но аз не съм и забелязал голяма разлика. Естествено на дълъг път като 'закача' на 70mph гори твърдо под 6.
Обещавам повече да не пиша за произведения на VAG.

Публикувано на: 11 Ное 2007 01:17
от Ael
По темата: Аз лично бих не бих избрал яриса единствено заради грозното табло в средата на колата. Кола която има жабка зад волана не е за мен. Но пък и Шкодата е доста нелицеприятна. Предалгам Мазда 2 като доста конкурентен вариант

Публикувано на: 11 Ное 2007 01:29
от LEXUS
Хаха,2.0TFSI 200 коня.Гениално просто,само че Хонда изкарва от 1.6 атмосферен двигател 170 коня/японско изпълнение/,а Тойота Селика от 1.8 атмосферен прави 192 коня.И то какво се оказва японците с по-малка кубатура,БЕЗ турбо изкарват толкова коне,колкото германците с по-голяма кубатура и турбо.Германците ги бива да разработват танкове,а не леки коли. laugh.gif .Второ Авенсис не се предлага с такъв двигател от 200 коня,защото се купуват малко.Масово се купува 1.8 Авенсис и дизелите.Провери какъв процент от продажбите при Октавия заема моделът 2.0 ТФСИ,никакъв!!!Точно затова Тойота не продават такъв модел,защото владеят бизнеса и правенето на коли много по-добре от Шкода или Фолксваген.Тука няма надцакване кой ще направи по-мощната кола,а има бизнес.Защото ако стане въпрос за мощни коли който чуе Тойота Супра млъква и гледа смирено и с право.Но въпросът е какво иска пазарът в дадената ситуация,какво искат в Европа,какво искат в САЩ,в Африка и т.н. и да спечелиш максимално от това,което се търси.
А за това Alhambra 1.9TDI,което караш ще те попитам откакто си се родил до днес чул ли си по-шумен и тракащ дизел???Случйно чул ли си ,че помпа-дюза ги спряха от производство самите Фолксваген и защо?Тези ванове Фолксваген Шаран/Сеат Алхамбра стават само за кокошарници,но май и за това не стават,защото кокошките ще получат шок от тракането,ако не се удушат от саждите преди това.
Публикувано на: 11 Ное 2007 01:43
от LEXUS
Ael написа: Предалгам Мазда 2 като доста конкурентен вариант

Добро преложение.Новата Мазда2 е много премислен автомобил,по-лек е от стария модел,с което е по-икономичен доста,при положение ,че в днешни дни колите стават все по-тежки,има симпатичен и модерен дизайн,браво Мазда!
Публикувано на: 11 Ное 2007 02:03
от LEXUS
Scott написа:'A car model have to be tested at least 500 times to be assorted in TÜV report, so statistics are exact enough. But imagine how people use models in different ways.'
КАкво странно видя тук?Всички го знаем.Тюв е обективен показател коя кола се чупи и коя не.Щом Тюв не ти стига,влез в сайта Car Survey и виж ,че за моделите на Фоксваген е пълно с оплаквания ,при Шаран даже не им стигат колонките да си опишат повредите!
Публикувано на: 11 Ное 2007 02:27
от sluchaen_fen
@LEXUS, ставаш на РR на фен клуб "Тойота"

Публикувано на: 11 Ное 2007 09:04
от diver
LEXUS написа:...Тука няма надцакване кой ще направи по-мощната кола,а има бизнес.....
Абсолютно точно, макар тойота да имат отбори в повечето шампионати за разлика от шкода...
Публикувано на: 11 Ное 2007 11:09
от Scott
LEXUS написа:...Тука няма надцакване кой ще направи по-мощната кола,а има бизнес...
Споделям напълно мнението ти. Но позволи ми да имам собствен вкус и решавам каква кола да карам. Щом Тойота не предлага това, което търся, ще отида при друг производител.
Публикувано на: 11 Ное 2007 22:37
от Ael
И все пак има по базови модели от VW като например Форд Фиеста. За 17к получаваш колата без музика,централно и ABS

Публикувано на: 12 Ное 2007 08:20
от diver
Ael написа:И все пак има по базови модели от VW като например Форд Фиеста. За 17к получаваш колата без музика,централно и ABS

Е сега то винаги има и по-зле...Последно един приятел беше полудял да си купува шевинива, та след обяснението, че пепелника и запалката са екстри се отказа....
Публикувано на: 13 Ное 2007 19:29
от Ael
Супер! Аз няма да си ги поръчам и ще спеста някой лев за нещо напълно излишно. Отвратително е колата ти да ти мирише на кенеф.