Страница 4 от 19

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 22:08
от Hursa
ДВГ е с мощност 98 кс, системната мощност 122 кс. Хибрида на тойота не е "паралелен", голяма част от захранващата го мощност МГ2 получава от МГ1 работещ, като генератор при работа на еCVT трансмисията (и обратно, при висока скорост).

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 22:37
от centil
Няма какво да смятам. Или прати линк към "данните в ценовата листа (на местния дилър)" или screenshot.
При движение само на ток (EV-Mode и EV-City-Mоde) MG1 и MG2 не се движат както при Hybrid-Mode.
При EV-City-Mоde мощността наистина е ограничена, но не е от батерията. В този режим не може да се активира темпомата или по-точно казано ако се активира темпомата в режим EV-City-Mоde, то колата се прехвърля автоматично в EV-Mode.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 22:42
от Hursa
Ами тогава не смятайте smile.gif (И какво общо има темпомата с това, което се обсъжда.)
Гледахте ли клипа? В ev работи само МГ2 и е лимитиран от мощността, която може да му даде инвертора от батерията. Какво различно виждате, при работа в този режим.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 22:55
от centil
Аз се отказвам..
Ти правиш ли разлика между low speed running и high speed running?
Мощността на МГ2 е 72 кс, но батерията е ограничена да отдава мощност до 24 кс.
Можеш ли да го докажеш? Ако - не, то спри да тролиш. Все пак темата е за Yaris 2020.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 22:59
от Hursa
Покажете, че отдава по-голяма мощност батерията в ЕV режим от тези 24 кс. Може да не съм прав, до толкова знам.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 23:03
от centil
tooth.gif tooth.gif tooth.gif
Ти си бил много забавен. Измисляш си нещо и после искаш другите да ти докажат, че не е така.
worthy.gif worthy.gif worthy.gif
Не, драги. Ти докажи, че твоята измислица е реална.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 23:06
от Hursa
Не е важно какво казвам аз, не е важно какво твърдите вие - важно е да разберем, каква е действителността. Това, че се впрягате си е ваш проблем.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 23:09
от centil
Някои вече са разбрали. Неразбралите да му мислят.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 23:13
от Hursa
Е добре, аз не съм разбралите smile.gif

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 23:26
от centil
Като не знаеш нещо - питай, но не си измисляй.
https://www.caranddriver.com/reviews/a1 ... ve-review/
To instill more “EV experience” into the Prius Prime, Toyota started with essentially the same planetary gearset and the same two motor/generators, known as MG1 and MG2, down to the part numbers. But with fresh software controls and the use of a one-way sprag clutch, which is like the freewheel on your bicycle, the Prius Prime’s smaller MG1 can be connected with the crankshaft to propel the car in concert with what’s otherwise a Prius’s sole traction motor, the larger MG2.

That new configuration allows the Prius Prime to, finally, shut down the engine to allow driving the car in a pure EV mode.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 29 Май 2020 23:34
от Hursa
Ще се радвам да покажете по-подробно трансмисията. Не намерих да е споменато в статията, каква мощност може да отдаде батерията в EV режим.
Ако сте прав, излиза, че батерията на плъгин хибрида - може да отдаде много над 72 кс, може би тези 92 кс, които споменахте. Но ако е така, какво би ограничило да използват тази по-голяма мощност от батерията и в "хибриден" режим, така максималната системна мощност да е близо 170 кс.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 02:43
от nicktodorov
Колкото и да ми се иска колегата Hursa да не е прав, експлоатацията на хибрид на Тойота показва фактите - движението само на ток не става за нищо друго освен краткотрайно поддържане на достигната вече скорост или 1-2 обиколки на паркинга на мола.
Може би в Приус плъгин да е една идея по-добре, ама по-скоро са гледали да може да си изкюта 50-те км...без да уточняват с каква скорост и динамика...

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 07:44
от centil
Е как да не са казали скоростта - до 135км/ч. Тук и тук , например.
Докато не разберете, че HV-Mode и EV-Mode са две различни неща при Prius Plug-in няма да можете да проумеете разликата. Не зная защо постоянно търсите приликата между PHEV и HEV, а не погледнете къде е разликата.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 09:05
от slowtraveler
През 2016 когато обявяваха Плъг-ин хибрида специално рекламираха, че EV мощността е покачена с 83% и е станала 68 kW (и покачиха максималната EV скорост на 135км/ч) :whistle:
Такъв скок е възможен (но едва ли е разумен - деградацията е рязка, а батериите - скъпи) с въвеждането на литиевите батерии - те позволяват много висок моментен разряден ток за разлика от Ni-MH...
И да, NiMH батерията не можеше да дава повече от 24-28кВт моментна енергия..

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 10:13
от nicktodorov
Тия максимални скорости са за рекламните брошури.
То по тая логика и Трабант ще вдигне 200...стига да има подходящ и достатъчно стръмен наклон...
В реалния живот и трафик никой не може от 0 да дочака достигането до максималната скорост на електромотора при пълните хибриди. А ако случайно има железните нерви и пътни условия, то батерията ще стигне само за толкова, ако изобщо.
При плъгина е по-добре, но пак е цели 14.5 секунди. И при него със сигурност нормални ускорения и достигане на посочения пробег са непостижими едновременно.