Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Защо Стояне?
Купувал съм кола втора употреба, първоначално закупена от България и обслужвана в официален сервиз поради гаранционни условия.
Когато я купих, тъкмо и изтичаше гаранцията и километрите си бяха реални. След 5 години ползване я продадох също на реални километри.
Купувал съм кола втора употреба, първоначално закупена от България и обслужвана в официален сервиз поради гаранционни условия.
Когато я купих, тъкмо и изтичаше гаранцията и километрите си бяха реални. След 5 години ползване я продадох също на реални километри.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 07 Дек 2018 12:38
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Според мен, докато има хора, купуващи коли "нов внос" без сервизна книжка и без преглед в сервиз, ще процъфтява бизнеса на некоректните автотърговци. Виж от човек и чрез пряка комуникация може много да научиш като инфо за това какво е състоянието на колата.
Имам подозрения, че голяма част от нововнесените коли си имат сервизна книжка и история, ама защо мислят, че като я крият ще спечелят повече. /Но може и да бъркам
/
п.п. чакам AlexBelovski да сподели впечатления от оглед и продавача.
Имам подозрения, че голяма част от нововнесените коли си имат сервизна книжка и история, ама защо мислят, че като я крият ще спечелят повече. /Но може и да бъркам

п.п. чакам AlexBelovski да сподели впечатления от оглед и продавача.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28 Яну 2019 08:10
- Местоположение: София
- Автомобил: надявам се Prius III
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Абсолютно съгласен с написаното от теб! В допълнение ще добавя: благодарение на помощта на хора, имащи достъп до историята на даден автомобил, научаваме немалко информация..със сигурност ще споделя мнение. Опит с Приус нямам, но опит с разпознаване на пребоядивани коли имам...нагледал съм сеkrasimir77 написа: ↑15 Фев 2019 14:24 Според мен, докато има хора, купуващи коли "нов внос" без сервизна книжка и без преглед в сервиз, ще процъфтява бизнеса на некоректните автотърговци. Виж от човек и чрез пряка комуникация може много да научиш като инфо за това какво е състоянието на колата.
Имам подозрения, че голяма част от нововнесените коли си имат сервизна книжка и история, ама защо мислят, че като я крият ще спечелят повече. /Но може и да бъркам/
п.п. чакам AlexBelovski да сподели впечатления от оглед и продавача.

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
AlexBelovski, какъв е проблемът на пребоядисаните коли? Аз лично си ги пребоядисвам след всяка дребна щета. На бившия авенсис съм пребоядисвал всичко без покрива и багажната врата.
Сега и предния капак на C-HR ми е за пребоядисване поради удар от камъче. Важното е автомобила да се поддържа пък било то и с пребоядисване.
Сега и предния капак на C-HR ми е за пребоядисване поради удар от камъче. Важното е автомобила да се поддържа пък било то и с пребоядисване.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Проблема е в качеството след 1-2-3 години - пада лака, боята се надига, ей такива дребни неща, дето дразнят, ама всичко си е до майстора.
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Никога не ми е падал лака за 1-2 години. Виж 3 години трудно ще издържи без щета и ново пребоядисване. Ама зависи кой колко (и къде) шофира де.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28 Яну 2019 08:10
- Местоположение: София
- Автомобил: надявам се Prius III
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Банда, да докладвам за:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9v7i3n
Това, което не ми хареса: в крайна сметка, макар на живо да ми бе сравнително трудно , заради сянка/слънце, разлика между задна лява и предна лява врата има. М/у предна броня и капак също има.
Това, което ми хареса: колата отвън изглежда много добре, няма ръжди, запазена боя/лак, детайлите, които смятам, че са правени/пребоядисвани са добре направени по мое мнение, въпреки трудно доловимата разлика в цвета. Запазени джанти, оригинални стъкла, прозорци, фарове, стопове, салон много запазен. Повозих се в колата , вози стегнато, с изключение на леко потропване от биалетка или нещо дребно отпред. Ще съм много благодарен на човек, който може да съдейства с проверка на VIN: JTDKN36U301028732
Предварително благодаря!
Поздрави!
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9v7i3n
Това, което не ми хареса: в крайна сметка, макар на живо да ми бе сравнително трудно , заради сянка/слънце, разлика между задна лява и предна лява врата има. М/у предна броня и капак също има.
Това, което ми хареса: колата отвън изглежда много добре, няма ръжди, запазена боя/лак, детайлите, които смятам, че са правени/пребоядисвани са добре направени по мое мнение, въпреки трудно доловимата разлика в цвета. Запазени джанти, оригинални стъкла, прозорци, фарове, стопове, салон много запазен. Повозих се в колата , вози стегнато, с изключение на леко потропване от биалетка или нещо дребно отпред. Ще съм много благодарен на човек, който може да съдейства с проверка на VIN: JTDKN36U301028732
Предварително благодаря!
Поздрави!

- Прикачени файлове
-
- 51977515_243391403213794_2757944216117051392_n.jpg (69.26 KiB) Преглеждано 3601 пъти
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Не обичам да губя
Прати номера представителство на тойота, горе долу в същия ден ще ти вънат отговор.

Прати номера представителство на тойота, горе долу в същия ден ще ти вънат отговор.
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28 Яну 2019 08:10
- Местоположение: София
- Автомобил: надявам се Prius III
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Хаха, това да са ти губенията! Ще се опитам в понеделник, но нещо греда уцелвам с ТМ Ауто София - едно запитване по мейл - никакъв отговор. Днес по телефона, пак не успях са се свържа :(
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 04 Мар 2014 06:41
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Auris Touring Sports Hy
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Привет колеги!
И аз ще споделя впечатления от вчерашния оглед: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9vga76
Почти на всеки детайл има драскотина(драскотини),предна и задна броня,врати,като най-голяма е тази от шофьорската страна(врата) ,която е вдлъбнатина и е до метал.Вътре-шофьорската седалка е доста захабена кожената и част,волана и той(за мен доста), в багажника от дясно кората е надрана зверски и щората е счупена.
И ако за някой това са дребни проблеми,то върха беше,когато издърпах пръчката за маслото-дори не беше на минимум едва се виждаше на върха на пръчката.Задните дискове бяха с голям ръб(по моя преценка за смяна).
Покарах я малко и изглеждаше наред,но определено тази кола не ми хареса!
И аз ще споделя впечатления от вчерашния оглед: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9vga76
Почти на всеки детайл има драскотина(драскотини),предна и задна броня,врати,като най-голяма е тази от шофьорската страна(врата) ,която е вдлъбнатина и е до метал.Вътре-шофьорската седалка е доста захабена кожената и част,волана и той(за мен доста), в багажника от дясно кората е надрана зверски и щората е счупена.
И ако за някой това са дребни проблеми,то върха беше,когато издърпах пръчката за маслото-дори не беше на минимум едва се виждаше на върха на пръчката.Задните дискове бяха с голям ръб(по моя преценка за смяна).
Покарах я малко и изглеждаше наред,но определено тази кола не ми хареса!
Toyota Yaris 1.3 VVTi 2003
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 13 Дек 2018 19:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Fabia 3 1.4 TDI
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
FYI, да не се разкарвате до Пловдив 
Госпожица Американка, https://mobile.bg/11549381366777626, потърсих я по VIN и я намерих, че е купена от търг за 2800 USD с удар отпред. Интересното е, че причина за бракуването и е Theft или на нашенски КРАЖБА, т. е хем е крадена, хем удряна....
, иначе е на реални км. наистина.....

Госпожица Американка, https://mobile.bg/11549381366777626, потърсих я по VIN и я намерих, че е купена от търг за 2800 USD с удар отпред. Интересното е, че причина за бракуването и е Theft или на нашенски КРАЖБА, т. е хем е крадена, хем удряна....

- Allexi
- Мнения: 20
- Регистриран на: 12 Ное 2018 01:43
- Местоположение: София
- Автомобил: Prius V
- Получена благодарност: 2 пъти
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
За тази цел, бих се радвал да обсъдим конкретни обяви за Приус-и. Все още не съм гледал нито една от изброените по-долу, но възнамерявам да направя скорошни огледи, а дотогава, ще се радвам на вашата помощ :
[/quote]
Здравейте,
да спомена и моето виждане по въпроса...
Оглед на втора употреба кола си е стандартен до голяма степен, включително и за Prius 30. Но преди човек да отиде на оглед, обикновенно гледа N-на брой обяви по интернет и преценява какво ще оглежда в последствие, като първо го е видял на снимка. Предполагам е логично да искате максимално запазена кола, на минимум километри, с най-висикото оборудване и ако може без пари. Това, което мога аз да Ви дам като съвет е какво да гледате на снимките, за да разберете, че колата е макс оборудване (ако описанието е постно в обявата). Prius 30 може да се раздели (чисто ламерски) условно на три нива оборудване: Базово, Максимално и нещо по средата. Като и при трите нива, неща като двигател, батерия, окачване, скорости и подобни са еднакви. Как да различим на снимка, че колата е Макс?
Отвън: Оригинални джанти 17". Трудно се различават от 16"-ките без да са една до друга пък и не се знае дали не е са слагани допълнително; Фабрична LED оптика отпред и отзад. Фаровете се различават по двете лупи опред. Обикновените са с една. Проектирани са да издържат през целия живот на автомобила (гаранционния период най-вероятно). За слагане допълнително са сериозна цифра и си заслужава само след катастрофа да се сложат на мястото на пострадалите; Панорамен покрив. При някои варианти има доп. слънчева батерия. Тя захранва йонизатор, вграден в плафона за осветление. Този плафон струва към 200-300лв втора употреба по моргите в Япония, като може да се намери и в ebay но е рядкост за слагане допълнително съвсем; Боя металик. Металик има и в минималките но в макса не съм виждал неметалик боя (може да има не знам).
Отвътре: Лесно се познава Макс оборудване по кормилото, понеже само в макса има адаптивен темпомат. Неговите бутони са под дясното кръгче с копчета на волана. Този темпомат поддъжа дистанция до каращия пред вас автомобил. За хората каращи на дълги разстояния си е доста полезна екстра но това не е всичко. Радара за този темпомат е в предната емблема и винаги е активен, без да е активиран темпомата. Ще ви се разпищи и ще ви набие спирачките ако при висока скорост ви изникне препядствие пред колата, а това може да ви спаси живота. Само за японският пазар има Prius 30, който на това място на волана са копчета за подгряването му. Такова подгряване на волана няма дори на скандинавските версии на Приуса с подгряване на антифриза чрез изгорелите газове; Кожен салон или Алкантара. Между другото за Prius 30, подгряване на седалките има само за кожения салон; Голяма навигация с камера за задно виждане. Само при Макса има самопаркиране на заден ход.
Всички врсии имат проекция HUD на челното стъкло. Средното ниво на оборудване има някои екстри от Макс-а, като например навигация и камера за задно виждане но не може сама да паркира и няма адаптивен темпомат, но може да има панорамен покрив и дори кожен салон с боя металик.
И няколко съвета при оглед: Ако колата се кара предимно в града особено такси, при всяко спиране на сфетофар, за да не държи човек натисната спирачката, натиска копчето Р, кото е на един пръст разстояние от скоростния лост. От честото натискане на това копче то като следствие се истрива, като при бакшишите съм виждал направо вече да прозира от изстъркване. Ако колата дето я гледате е с истъркано копче - километрите са и доста. То лесно се сменя и това вообще не е критерии но съм виждал 3 годишно такси на 300 000 с почти прибито от търкане копче за паркинг.
Има приложение за телефон Dr.Prius направено специално за тестване на батерията на колата чрез OBD съвместим с приложението адаптер. Може да Ви ориентира при огледа дали има проблем с батерията или не. Приложението е платено но е в стотици пъти по-евтино от прецакана батерия.
Другото вече си се гледа като на стандартна кола, за което е изписано доста и е достъпно за всеки.
Успех с търсенето и нека хибридната сила бъде с Вас!
[/quote]
Здравейте,
да спомена и моето виждане по въпроса...
Оглед на втора употреба кола си е стандартен до голяма степен, включително и за Prius 30. Но преди човек да отиде на оглед, обикновенно гледа N-на брой обяви по интернет и преценява какво ще оглежда в последствие, като първо го е видял на снимка. Предполагам е логично да искате максимално запазена кола, на минимум километри, с най-висикото оборудване и ако може без пари. Това, което мога аз да Ви дам като съвет е какво да гледате на снимките, за да разберете, че колата е макс оборудване (ако описанието е постно в обявата). Prius 30 може да се раздели (чисто ламерски) условно на три нива оборудване: Базово, Максимално и нещо по средата. Като и при трите нива, неща като двигател, батерия, окачване, скорости и подобни са еднакви. Как да различим на снимка, че колата е Макс?
Отвън: Оригинални джанти 17". Трудно се различават от 16"-ките без да са една до друга пък и не се знае дали не е са слагани допълнително; Фабрична LED оптика отпред и отзад. Фаровете се различават по двете лупи опред. Обикновените са с една. Проектирани са да издържат през целия живот на автомобила (гаранционния период най-вероятно). За слагане допълнително са сериозна цифра и си заслужава само след катастрофа да се сложат на мястото на пострадалите; Панорамен покрив. При някои варианти има доп. слънчева батерия. Тя захранва йонизатор, вграден в плафона за осветление. Този плафон струва към 200-300лв втора употреба по моргите в Япония, като може да се намери и в ebay но е рядкост за слагане допълнително съвсем; Боя металик. Металик има и в минималките но в макса не съм виждал неметалик боя (може да има не знам).
Отвътре: Лесно се познава Макс оборудване по кормилото, понеже само в макса има адаптивен темпомат. Неговите бутони са под дясното кръгче с копчета на волана. Този темпомат поддъжа дистанция до каращия пред вас автомобил. За хората каращи на дълги разстояния си е доста полезна екстра но това не е всичко. Радара за този темпомат е в предната емблема и винаги е активен, без да е активиран темпомата. Ще ви се разпищи и ще ви набие спирачките ако при висока скорост ви изникне препядствие пред колата, а това може да ви спаси живота. Само за японският пазар има Prius 30, който на това място на волана са копчета за подгряването му. Такова подгряване на волана няма дори на скандинавските версии на Приуса с подгряване на антифриза чрез изгорелите газове; Кожен салон или Алкантара. Между другото за Prius 30, подгряване на седалките има само за кожения салон; Голяма навигация с камера за задно виждане. Само при Макса има самопаркиране на заден ход.
Всички врсии имат проекция HUD на челното стъкло. Средното ниво на оборудване има някои екстри от Макс-а, като например навигация и камера за задно виждане но не може сама да паркира и няма адаптивен темпомат, но може да има панорамен покрив и дори кожен салон с боя металик.
И няколко съвета при оглед: Ако колата се кара предимно в града особено такси, при всяко спиране на сфетофар, за да не държи човек натисната спирачката, натиска копчето Р, кото е на един пръст разстояние от скоростния лост. От честото натискане на това копче то като следствие се истрива, като при бакшишите съм виждал направо вече да прозира от изстъркване. Ако колата дето я гледате е с истъркано копче - километрите са и доста. То лесно се сменя и това вообще не е критерии но съм виждал 3 годишно такси на 300 000 с почти прибито от търкане копче за паркинг.
Има приложение за телефон Dr.Prius направено специално за тестване на батерията на колата чрез OBD съвместим с приложението адаптер. Може да Ви ориентира при огледа дали има проблем с батерията или не. Приложението е платено но е в стотици пъти по-евтино от прецакана батерия.
Другото вече си се гледа като на стандартна кола, за което е изписано доста и е достъпно за всеки.
Успех с търсенето и нека хибридната сила бъде с Вас!

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28 Яну 2019 08:10
- Местоположение: София
- Автомобил: надявам се Prius III
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Момчета, ходих на повторен оглед на сивия Приус + давам отзив и за още две коли:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9vvtjr
С помощта на брат ми направихме повторен оглед и общото заключение е:
пръскани/пребоядисвани: предна лява врата, преден ляв калник, преден капак, задна дясна врата. На гумените уплътнения между прозорци и врати лака леко е тръгнал на 2-3 места. Вътре колата е в много добро състояние. Има една черна точка тип прогорено на шофьорската седалка, но това да и е. Продължавам да опитвам с проверка на километрите...
EDIT: отправих запитване по мейла към ТМ Ауто. Върнаха ми обаждане, че подобна проверка могат да направят на място и то с/у документ за собственост на автомобила.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9vvtjr
Пребоядисвана, лоша направена , имала е сериозен удар според мен (предния ляв рог има интервенция от заварка и тн) , неравномерно износени предни гуми, сравнително захабен салон, протъркано копче P - т.е. евентуално такси, лично мое мнение : бягайте далеч
https://www.cars.bg/offer/c2640538
Лошо пребоядисана, оставили са си ръцете, вътре е под всякаква критика, и тук смятам, че е била такси, внос е от Испания, няма история сервизна, омаслен двигател и то сериозно. И тук : "и почвам да бегам, бате"
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9vvtjr
С помощта на брат ми направихме повторен оглед и общото заключение е:
пръскани/пребоядисвани: предна лява врата, преден ляв калник, преден капак, задна дясна врата. На гумените уплътнения между прозорци и врати лака леко е тръгнал на 2-3 места. Вътре колата е в много добро състояние. Има една черна точка тип прогорено на шофьорската седалка, но това да и е. Продължавам да опитвам с проверка на километрите...
EDIT: отправих запитване по мейла към ТМ Ауто. Върнаха ми обаждане, че подобна проверка могат да направят на място и то с/у документ за собственост на автомобила.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9vvtjr
Пребоядисвана, лоша направена , имала е сериозен удар според мен (предния ляв рог има интервенция от заварка и тн) , неравномерно износени предни гуми, сравнително захабен салон, протъркано копче P - т.е. евентуално такси, лично мое мнение : бягайте далеч

https://www.cars.bg/offer/c2640538
Лошо пребоядисана, оставили са си ръцете, вътре е под всякаква критика, и тук смятам, че е била такси, внос е от Испания, няма история сервизна, омаслен двигател и то сериозно. И тук : "и почвам да бегам, бате"
Последно промяна от AlexBelovski на 18 Фев 2019 11:20, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28 Яну 2019 08:10
- Местоположение: София
- Автомобил: надявам се Prius III
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
biro, възможно е да съм останал грешно разбран. В моите очи, пребоядисан е станало синоним на нещо, което е скрито-покрито и не говоря за леко жулване или леко одрано. Когато питам : пребоядисвано ли е нещо и получа отговор: само броните/прага, иначе нямат вид и няма кой да ги купи, а всъщност е пръскана/пребоядисвана цялата кола до тавана...не ми става готиноbiro написа: ↑15 Фев 2019 15:14 AlexBelovski, какъв е проблемът на пребоядисаните коли? Аз лично си ги пребоядисвам след всяка дребна щета. На бившия авенсис съм пребоядисвал всичко без покрива и багажната врата.
Сега и предния капак на C-HR ми е за пребоядисване поради удар от камъче. Важното е автомобила да се поддържа пък било то и с пребоядисване.

Иначе, да, гледайки през твоята призма, няма нищо лошо да се пребоядиса, стига да се направи , както трябва


- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Огледи на Prius - да споделим и помогнем при покупка
Излезе обява, над която може да помислиш.xtratime написа: ↑17 Фев 2019 10:24 Привет колеги!
И аз ще споделя впечатления от вчерашния оглед: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9vga76
Почти на всеки детайл има драскотина(драскотини),предна и задна броня,врати,като най-голяма е тази от шофьорската страна(врата) ,която е вдлъбнатина и е до метал.Вътре-шофьорската седалка е доста захабена кожената и част,волана и той(за мен доста), в багажника от дясно кората е надрана зверски и щората е счупена.
И ако за някой това са дребни проблеми,то върха беше,когато издърпах пръчката за маслото-дори не беше на минимум едва се виждаше на върха на пръчката.Задните дискове бяха с голям ръб(по моя преценка за смяна).
Покарах я малко и изглеждаше наред,но определено тази кола не ми хареса!
Има разни дразнещи неща, като ниско ниво и разни неща "лепени/кичени" по интериора, ама на живо ако си изглежда чисто нова, то може да помислиш.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта