Страница 4 от 6

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 12 Авг 2020 22:14
от sssaaa
Ти пак започна да разтягаш лукуми.
За Камри-то започнаха да ги внасчт от 2018 година,че дори 2019.,което ще рече,че
няма части части в Европа на по стари Кемри-та от 2018-19 година.
Ако не беше излъгал отново ,щях да кажа,честито да му са колите,за която
едната на 100 няма части,а друга на 50%
Имам една първа и един втори братовчед които живеят почти 20 години Лос Анжелис .
През 2014 година си дойде с Шевролет Корвет,купих го почти на лизинг.
Покупка ти ми беше най трудното нещо или поне нещо от най трудните неща в живота ми.
Не знаех,че имам връзки. Зам шев на митницита тогава мой съученик...
То се влезна в един филм,че ще ми трябва ден да опиша как я узаконих.
Започвам:
Гъзарията цена няма,но си е и голямо e*e.....е.
Ниска-спортна кола и познай...
Предницата стана лом за нула време--- части се поръчваха от чужбина или по точно Европа
и най вече Германия.
Частите се купуваха със сканиран талон на автомобила и познай,че частите не пасваха.
Трябваше да се връщат,но след седмица -две ,не искаха да ги приемат,та и там главоболия.
Извадих си специално заради части за колата ВИЗА зелена карта...
Отидох до Мюнхен в главният офис,магазин и сервизи на Шевро
Прегледаха колата и ми казаха,че такава кола не са виждали,защото повечето части не съвпадаха.
Казха ми -откъде съм я купил и т.н.
Казах и,че е от Америка.
Първото което ми казаха ,че там колите са съвсем други.
Много важно е,че там колите ги констроират почти всеки щат различно
Горивата са с много ниско октаново число.
От 83 най лошото
Regular A87
Premium A91
Което ще рече,че моторите са конструирани съвсем различно от европейските автомобили.
Поръчах от САЩ резервни части по окачването на колата поне да имам. (и тук филм беше)
Преди да свършат частите пусснах мухата,че я продавам ,....
Брат ми ме попита,защо я продавам.... обясних му,че части няма,а европейските не пасват.
Той ми каза,че си измислям и няма логика....
След 2=3 години ми се извини.
Каза ми,че на БМВ-то му което си е купено от Германия,та демек е европейско и частите не му
пасват. Взима от магазина връща и т.н.
Каза ми,че цял ден е ходил до магазина и гаража където му са оправяли колата и чак на третото ходене,
частите паснали.
Ако и аз не бях патил също щях да си купя Кемри-то от там на цена около 20,000$+ 5,000$ максумум разходи... ,като се има в предвид,че
в България са между 65-70,000лв.
А щях да забравя,че в ЕЛЕЙ масовите коли НЯМАТ ABS спирчна система.
Всеки да си купува откъдето си поиска автомобил,но аз лично втора грешка не бих искал да направя.
ppp.gif

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 12 Авг 2020 22:42
от slowtraveler
sssaaa написа: 12 Авг 2020 22:14 За Камри-то започнаха да ги внасчт от 2018 година,че дори 2019.,което ще рече,че
няма части части в Европа на по стари Кемри-та от 2018-19 година.
С Камри-то нямаше никакви проблеми с частите... От техническите проблеми при експлоатация - пълна смяна на окачване (не си играеше на дребно - смяна на всичко на около 300х.км) - части имаше... Камри-то бе някъде около 2008г.
За лъжата - явно си прекалено отнесен за да правиш такива твърдения - колеги във форума знаят за какво става въпрос и са виждали 'паркинга' - в момента Lexus LS600h/2016г(заместил Камри-то), LS500h, RX400, RX450hL, NX300h, FJ-40 (пускал съм снимки, а наскоро му докарах скоростна кутия и разни дреболии от щатите),FJ Cruiser-'Американка' (трябва да поровя дали имам снимки, като я сваляхме от контейнера преди десеттина години - същият автомобил го ползваха за снимки и за рекламна кампания на някакви рали състезатели, защото рали автомобилът - същият цвят и модел им бе някъде из румънско за подготовка), и от две седмици - FJ Cruiser - подготвена за офроуд 'Канадка' в МНОГО ДОБРО (чак учудващо) състояние). .. От всичките - втора ръка бяха само последния FJ и FJ-40...
A на братовчед ми - Акурата - напълно безпроблемна за няколкото години експлоатация - там не знам как е с частите - не се е налагало. Сега я смени с Range Rover Sport - с него май често посещава сервиза 'за ъпдейти', дето се точат с дни...
И да - голяма част от 'американките' имат разлика - например Мазда6 GH в щатите бе по-дълга с няколко сантиметра - безспорно трябва да се оглеждат нещата... Обаче ако не зависиш от един автомобил - не е такава драма - можеш да почакаш и доставка на части... И не би ме учудило да можеш да си ги доставиш по-бързо от 'официалния сервиз'...
Защото за ремонт на Фиат Добло чаках официалният сервиз да докара калник 3 (три) месеца... Щото гаранционна.

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 13 Авг 2020 07:12
от optimo
За Европа са различни, но в Русия и Украйна не са ли точно американски. Виждал съм Сиена по тези земи

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 13 Авг 2020 08:58
от slowtraveler
optimo написа: 13 Авг 2020 07:12 За Европа са различни, но в Русия и Украйна не са ли точно американски.
Не са - поне например ДЖИП-а в Русия си е точно 'Европейският' (включително 'европейската' навигация и езици)... То и на моя имаше руски език и навигацията включваше цяла Русия...
Но Руснаците и украинците вкарват доста автомобили 'втора ръка', така, че съвсем не е учудващо да срещнеш странен модел... Например в източна Русия вносът е много активен от Япония - там можеш да срещнеш чисто японски модели, и повечето коли по улиците са с десен волан :) По големите им градове пък 'американките' не са рядкост, защото все пак 'няма да падаме по-долу', а и бензинът въпреки големият рев за поскъпването пак е около левче (последно като зареждах бе под лев и то когато тук бе 2.40лв) - могат да 'хранят' големи американски бензинки..

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 13 Авг 2020 09:08
от Toshiro
Това за частите са приказки под шипковия храст. И за качеството на горивата да не говорим...

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 13 Авг 2020 09:16
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 13 Авг 2020 10:08
от Toshiro
Визирах поста на sssaaa и имам предвид, че никога не съм имал проблем с доставка на части за Лексъса, който на всичкото отгоре е на години. С приятели сме намирали части и за Кади и Линкълн. Кумът ми кара Тундра, а кумата кабрио Е350 щатско. Никога никакъв проблем, като поръчваш по VIN. Проблеми с тези коли са точната диагностика, едрогабаритните части и липсата на кеш за нещо, а не, че нещото го няма или се разминава. То да нямах никакво понятие, ама и аз ям бонбонки тик-так. Никога не съм имал изявен проблем от некачествено гориво. Зареждал съм от къде ли не из родината, Турция, Гърция и Македония - нафта и бензин. Книжка имам от 17г, а активно шофирам от 13 и съм чупил кола само от LPG. Допирът ми с чисто нови автомобили e основно на работа и преките ми наблюдения са, че дори на 300000км дизеловите системи на VAG, PSA, BMW и MB са все още безпроблемни. Най-вероятно не сме се разбрали.

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 13 Авг 2020 10:56
от slowtraveler
Toshiro написа: 13 Авг 2020 10:08 Най-вероятно не сме се разбрали.
Да колега - извинявай - наистина не съм те разбрал.... :thumbsup: На абсолютно същото мнение съм...
Да се говори в сегашно време за 'липса на части' ми изглежда доста екстравагантно... Да не ти харесва цената - да, възможно е, но не и да 'няма части'...
П.С. да, за LPG нямам наблюдения, но не е невъзможно да има проблем - там самата процедура (херметични цистерни, по-трудно проследимо съдържание и т.н.) затруднява контрола, дори и да искаш...

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 13 Авг 2020 12:30
от sssaaa
Toshiro написа: 13 Авг 2020 10:08 Визирах поста на sssaaa и имам предвид, че никога не съм имал проблем с доставка на части за Лексъса, който на всичкото отгоре е на години. С приятели сме намирали части и за Кади и Линкълн. Кумът ми кара Тундра, а кумата кабрио Е350 щатско. Никога никакъв проблем, като поръчваш по VIN. Проблеми с тези коли са точната диагностика, едрогабаритните части и липсата на кеш за нещо, а не, че нещото го няма или се разминава. То да нямах никакво понятие, ама и аз ям бонбонки тик-так. Никога не съм имал изявен проблем от некачествено гориво. Зареждал съм от къде ли не из родината, Турция, Гърция и Македония - нафта и бензин. Книжка имам от 17г, а активно шофирам от 13 и съм чупил кола само от LPG. Допирът ми с чисто нови автомобили e основно на работа и преките ми наблюдения са, че дори на 300000км дизеловите системи на VAG, PSA, BMW и MB са все още безпроблемни. Най-вероятно не сме се разбрали.
За японски автомобили нямам идея как е в България за части.
Имах един комшия където работеше в някаква българо-руска фирма за японски части от Русия,но това беше в края на 90-те години и се чакаше за част минимум 2 седмици.
Разказах история за американски автомобил който купих и това което описах не беше всичко ,както писах в какъв филм бях влезнал.
Та това си е мое лично мнение.
За първи път се качих на японска кола на Камри-то и много ми хареса и така я купих.
Правих драйв тест на Корола-комби ,но беше много шумна,че и скъяа и се отказах.
После драйв тест на РАВ4 ,също много шумна,скъпа и разхода беше висок (не помня колко).
ЖОРО от форума ми предложи да си купя Лексус ES 300 Немога да си кривя душата Лексуса на който правих Драйв Тест-а беше с всички екстри,панорама,пълна кожа,пбдухване на седалките,пера за превключване на скоростите и т.н.,но да не се повтарям беше доста по скъп,питах и за частите за подръжка и ми казаха,че са доста по скъпи.
Бях се насочил към корола-та комби,макар,че не ми харесваше и на доста висока цена за такава кола. Направо се чудех дали да не сменя марката с немска,но случайно или не ми излезна оферта в Германия малко карана на 27,000км за 31,000 евро с ДДС,което ... колата е пълна кожа ... Устройваше ме цената,колата и така я купих.
Та ако можеш да ми намериш още една Камри за 20,000$ без да е "плувала в атлантическият океан" и без да се занимавам с глупости като митници,данъци,.....,пиши на лични да купя още една.
Там цената на чисто нова е от 24,000$,та ми пиши на лични ако се решил да ми намериш за тези пари,но крайна цена след 2018 гидиина

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 13 Авг 2020 12:34
от sssaaa
slowtraveler написа: 13 Авг 2020 10:56
Toshiro написа: 13 Авг 2020 10:08 Най-вероятно не сме се разбрали.
Да колега - извинявай - наистина не съм те разбрал.... :thumbsup: На абсолютно същото мнение съм...
Да се говори в сегашно време за 'липса на части' ми изглежда доста екстравагантно... Да не ти харесва цената - да, възможно е, но не и да 'няма части'...
П.С. да, за LPG нямам , но не е невъзможно да има проблем - там самата процедура (херметични цистерни, по-трудно проследимо съдържание и т.н.) затруднява контрола, дори и да искаш...
Писах,че автомобила не е внасят в България преди 2019 година.
И частите ако се намерят ще е трудно и ако не пасват,то ще е филм голям.
Има хора къде са с европейски автомобили и частите не пасват,та какво да кажа
за американски изпълнения,...
Писах,че аз не бих повторил отново тази гимнастика...
А всеки сам да си избира откъде да си купи кола. :thumbsup:


PS
Да допълня за LPG
Баща ми си купи между 92-94 Опел Вектра на тогава 10 години.
Сложи си веднага до басейна спартак LPG и оттогава тази кола не е спряла,че и още драгаска :) :) :)
После си купи още една кола VW през 2000 година и направи същата процедура до басейна спартак
и тези коли до днес си вървят ,та спирка нямат :) и са сигурно всека една на повече от 600,000км :thumbsup:
Това,че ти си трошил мотор не значи ,че всички са трошили.
Познавам и други хора които карат на газ повече от 10 години един и същт автомобил и си функционират до днес.
Та го пиша повод,че всяко едно нещо е относително само по себе си. angel.gif

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 06 Сеп 2020 22:04
от Airfan
Вадите си генерални изводи от един случай, с който сте имали досег. Аз карам американско Ауди - проблеми с частите няма никакви. По шаси се вади частта, която е необходима и си поръчваш оригинална от Порше или заместител от където те кефи. Има всичко, а каквото няма се доставя в рамките на седмица максимум. И да, илиза по-евтино, а да не говорим, че пазар на втора ръка автомобили до 2-3 години в Европа почти няма - всеки си ги кара. Продават се предимно удряни американки, кандаки и тук там някоя базова европейка. Далаверата от САЩ е, че обикновено там са с много екстри и са налични за покупка. Трябва да се преправят задните мигачи, радио, навигация. Те обикновено се различават със стандартите в Европа.

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 22 Сеп 2020 02:38
от p.ivanov
На дневен ред съм за Приус от САЩ. Свързах се с доста фирми, които внасят и основно всеки ти предлага да играе на търговете за теб срещу комисионна. Това, което ме спря беше заплащането, как да дам капаро или да платя на някой в България напред и да си чакам колата...

Харесах кола на iaa.com но не можах да се регистрирам за да играя искаше ми лиценз. Препоръчаха ми тяхни брокери в Европа и се оказа, че има 2 един в Полша Moto Leader и BidExport.com в Германия. Германците се оказа, че работят с БГ фирма за източна Европа и срещу копие от личната карта и депозит на сайта с Paypal ми дадоха дилър номер и достъп до живата игра на iaa.com

Сега на дневен ред е да избера автомибила:

Въпроса ми е до колко е опасен удара на колата ако е отзад и до колко има шанс да са повредени батериите?

Има ли ръжда по тези коли и дали ако са карани на студено или топло време влияе на батериите?

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 23 Сеп 2020 15:52
от urb
Незнам защо са тези притеснения. Нали само играчи купуват от USA ? Или купуваш и скачаш или има лесно - магазина има нови с гаранция. То затова си е руска рулетка - нама как да я покараш и да направиш тест драйв, а и не знаеш как ще е превоза и дали не е станала на нищо докато дойде. Главно се вкарват тоталки, дето тука се реставрират. За други коли си остава само хвалбата че преди теб я е карал някой потен нег@р.

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 29 Окт 2020 21:47
от Iv0
Здравейте! Имам въпрос относно тази разпоредба "ВНИМАНИЕ !!! – съгласно чл.673, т.3 се разрешава безмитния внос на превозни средства по едно от всеки вид, т.е. може да се внесе безмитно и автомобил и мотоциклет и каравана…"
Това означава ли, че примерно ако имаш SUV и някакъв ван едното от двете ще бъде обмитено и ДДС и всичко там останало? Малко е по далеч от темата ама еветуално ако тук има някой сблъскал се с това ще е в помощ. Благодаря!

Как си купих Toyota на търг от USA и колко ми излезна

Публикувано на: 29 Окт 2020 23:08
от urb
Може би означава че ще можеш да го караш тук с американските номера, но не и да го регистрираш.