във Варна се намира една ~400кс - ако искаш мога да ви разменя контактите за срещаslowtraveler написа: ↑06 Фев 2019 15:11 metro_d4d, ааа, съдейки по количеството дим - беше 'тунингована' оСтавията, пък то 'селски тунинг' знаеш до какво води - 'много пара в свирката' - т.е. пушек много, пък вървенето - не чак толкова
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
- slowtraveler
- Мнения: 5007
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 172 пъти
- Получена благодарност: 153 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
ТТодоров, нямам интерес... Драгът винаги ми е бил странна и доста безсмислена дисциплина, също както дрифта
Винаги целта ми е била бързо и ефективно, а не ефектно придвижване
Коментирах конкретния таралясник... 'Неселският' тунинг обикновено струва МНОГО пари, но и ефектът не е само димов
Винаги целта ми е била бързо и ефективно, а не ефектно придвижване
Коментирах конкретния таралясник... 'Неселският' тунинг обикновено струва МНОГО пари, но и ефектът не е само димов
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
пиши в гугъл и ютюб 1.4 tsi fail или нещо подобно и взимай пуканки
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 27 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
Според мен бъркаш двигателите. Преди и след 2014 година 1.4тси са коренно различни мотори. Новият е с ремък и няма проблемите на стария агрегат с веригата, за който вероятно четеш.
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
metro_d4d, колегата Двигателист го е написал вярно.
Сега 1.5 замени изцяло 1.4 и има GPF бензинов филтър за твърди частици. Стана кофти вече .. да се чуди човек дали да не е дизел от ВАГ тях ги чистят от болежки с години, тези сега почват новите бензини...филтри,нагари,маховици несметнати.
В този ред на мисли 1.6 в Королата е най-разумния балансиран избор
Сега 1.5 замени изцяло 1.4 и има GPF бензинов филтър за твърди частици. Стана кофти вече .. да се чуди човек дали да не е дизел от ВАГ тях ги чистят от болежки с години, тези сега почват новите бензини...филтри,нагари,маховици несметнати.
В този ред на мисли 1.6 в Королата е най-разумния балансиран избор
- alexander79
- Мнения: 228
- Регистриран на: 02 Сеп 2017 18:15
- Местоположение: Варна
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
Тук стана като в ответния форум и честно казано се изненадвам.
Имам приятели с Октавия и за сега по-старата с атмосферния двигател е абсолютно безпроблемна, а по-новата с прословутия 1.4 ТСИ с верига, за 50000км два пъти доливано масло, но този интервал от 30000км между смените не е нормален. Много е вероятно ако интервалът за смяна е до 15000км да не се наложи доливане.
Харесвам Октавия заради добре усвоения обем и големия багажник, както и големия отвор на същия. Много практичен автомобил, сигурен съм и комфортен на дълъг път, без да съм се возил повече от 20-нина километра. Новите им мотори уж са по-здрави, но кой знае? Иначе е приятно да се кара кола с турбо. Наскоро покарах турбобензин 1.4-140кс и се кара като двулитров дизел. Доста пъргаво поведение от 1800-2000 оборота, което при атмосферката е след 3000-3500 оборота. В никакъв случай обаче Королата ако се настъпи не е мудна. След 4000 оборота дърпа доволно, но на мен ми е напълно достатъчна тягата и при 3000 . На магистралата с 130км/ч е на 3000оборота и като се наложи да дам газ не се налага на сменям предавки. Предполагам при турбо мотора това ще случва при 2000-2200 оборота. И двата автомобила са добър избор за семеен автомобил и е въпрос на лично усещане, кое е по-важно и кой плюс точно надделява при избора!
Имам приятели с Октавия и за сега по-старата с атмосферния двигател е абсолютно безпроблемна, а по-новата с прословутия 1.4 ТСИ с верига, за 50000км два пъти доливано масло, но този интервал от 30000км между смените не е нормален. Много е вероятно ако интервалът за смяна е до 15000км да не се наложи доливане.
Харесвам Октавия заради добре усвоения обем и големия багажник, както и големия отвор на същия. Много практичен автомобил, сигурен съм и комфортен на дълъг път, без да съм се возил повече от 20-нина километра. Новите им мотори уж са по-здрави, но кой знае? Иначе е приятно да се кара кола с турбо. Наскоро покарах турбобензин 1.4-140кс и се кара като двулитров дизел. Доста пъргаво поведение от 1800-2000 оборота, което при атмосферката е след 3000-3500 оборота. В никакъв случай обаче Королата ако се настъпи не е мудна. След 4000 оборота дърпа доволно, но на мен ми е напълно достатъчна тягата и при 3000 . На магистралата с 130км/ч е на 3000оборота и като се наложи да дам газ не се налага на сменям предавки. Предполагам при турбо мотора това ще случва при 2000-2200 оборота. И двата автомобила са добър избор за семеен автомобил и е въпрос на лично усещане, кое е по-важно и кой плюс точно надделява при избора!
Toyota Corolla 50th Anniversary 2017
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
Ако става въпрос за колегата който има сервиз и е добър майстор аз не бих се подигравал с тунинга му а освен това е и голям плюс за собствениците на Шкода .След гаранционното е също фактор ($) при избора ако ще се държи автомобила за по-дълго.ТТодоров написа: ↑06 Фев 2019 15:26във Варна се намира една ~400кс - ако искаш мога да ви разменя контактите за срещаslowtraveler написа: ↑06 Фев 2019 15:11 metro_d4d, ааа, съдейки по количеството дим - беше 'тунингована' оСтавията, пък то 'селски тунинг' знаеш до какво води - 'много пара в свирката' - т.е. пушек много, пък вървенето - не чак толкова
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
кой се подиграва? Самуил има цялото ми уважение.memorex написа: ↑06 Фев 2019 20:36Ако става въпрос за колегата който има сервиз и е добър майстор аз не бих се подигравал с тунинга му а освен това е и голям плюс за собствениците на Шкода .След гаранционното е също фактор ($) при избора ако ще се държи автомобила за по-дълго.ТТодоров написа: ↑06 Фев 2019 15:26във Варна се намира една ~400кс - ако искаш мога да ви разменя контактите за срещаslowtraveler написа: ↑06 Фев 2019 15:11 metro_d4d, ааа, съдейки по количеството дим - беше 'тунингована' оСтавията, пък то 'селски тунинг' знаеш до какво води - 'много пара в свирката' - т.е. пушек много, пък вървенето - не чак толкова
Смехът беше защото си представям физиономии след дръпка с неговата Шкода ;)
- peterhr
- Мнения: 587
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 8 пъти
- Обратна връзка:
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
Целта на тази тема е да се сравнят стоковите версии и то евтините стокови. Тунига горна граница на парите - НЯМА
Сравнявайте нещо, което МОЖЕ да се сравни, а не "най-скъпата и бърза Октавия" с "огромния избор на двигатели на Корола"
Сравнявайте нещо, което МОЖЕ да се сравни, а не "най-скъпата и бърза Октавия" с "огромния избор на двигатели на Корола"
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
Колега,нищо лично,но все пак:
"прИдвижвам", придвижване,да придвижа нещата и т.н...
Да си пазим чистотата на българския език...
Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
- boyanmt
- Мнения: 936
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
Извинявам се колеги!
Трябва да си рефрешна майчиния език.
Мерси за градивната критика,Stefando!
Трябва да си рефрешна майчиния език.
Мерси за градивната критика,Stefando!
- ppeneva
- Мнения: 184
- Регистриран на: 02 Яну 2019 10:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Hatch 2005 1.4 D4D MMT
- Благодарил/а: 2 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
След Ауди, на което и от двете да се спреш ще имаш чувство, че си се преместил от каляска в каруца. Трябва да ги пробваш за да прецениш коя ти допада повече. На външен вид Октавията изглежда с една-две идеи по-добре и има по-голям багажник. От там нататък, разликите са минимални. От друга страна Королата си е Корола, надеждна и удобна.
- LEXUS
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
Какво му е толкова на Аудито, да не би да е извънземно,кола като кола. Никога след Ауди Корола не ми се е виждала каруца или Октавия най-новата обаче! предишните октавии действително са дървени. Най-новите Аудита след 2018г. действително са супер,но по-старите нищо особено по мое мнение
И Октавия , и Корола се чудесни коли. Новите мотори TSI на Фолксваген са супер - тихи, пъргави и предполагам икономични. Изглеждат по-модерни от този на Корола. Корола залага на консервативен мотор 1.6, по-голям раб. обем, без турбо, но също модерен мотор- Vlalvematic без дроселова клапа, изпипан двигател, безпроблемен.
Октавия ми харесва с красивите LED дневни светлини и мигачи надлъжни/при по-високото оборудване, тези при ниското са напречни и обикновени дневни светлини и стандартни мигачи./
При Корола също / по-високото оборудване или по-точно тази след фейслифта е с надлъжни красиви LED дневни светлнини, но мигачите са стандартни при Корола/
Октавия с тия 4 фара е малко като стария Lexus GS300,което е красиво. Корола има по-присвити фарове,което я прави с по-агресивен дизайн и като старите спортни японски,което е супер.
Интериорът на Корола повече ми харесва,фино и солидно направен с добри материали, Октавия е с по-обикновен и старомоден интериор, с изключение на високите нива на оборудване,където изглежда красив.
И двете коли са отлични, единствено здравината и безпроблемността на Тойота натежава в нейна полза. Но пък Шкода предлага чудесен ефективен 1.0TSI,ако за някой е малък, има и най-новия 1.5 TSI. Чудесни мотори,които впечатляват с икономичност,пъргавина и съответно са ефективни и смислени.
И Октавия , и Корола се чудесни коли. Новите мотори TSI на Фолксваген са супер - тихи, пъргави и предполагам икономични. Изглеждат по-модерни от този на Корола. Корола залага на консервативен мотор 1.6, по-голям раб. обем, без турбо, но също модерен мотор- Vlalvematic без дроселова клапа, изпипан двигател, безпроблемен.
Октавия ми харесва с красивите LED дневни светлини и мигачи надлъжни/при по-високото оборудване, тези при ниското са напречни и обикновени дневни светлини и стандартни мигачи./
При Корола също / по-високото оборудване или по-точно тази след фейслифта е с надлъжни красиви LED дневни светлнини, но мигачите са стандартни при Корола/
Октавия с тия 4 фара е малко като стария Lexus GS300,което е красиво. Корола има по-присвити фарове,което я прави с по-агресивен дизайн и като старите спортни японски,което е супер.
Интериорът на Корола повече ми харесва,фино и солидно направен с добри материали, Октавия е с по-обикновен и старомоден интериор, с изключение на високите нива на оборудване,където изглежда красив.
И двете коли са отлични, единствено здравината и безпроблемността на Тойота натежава в нейна полза. Но пък Шкода предлага чудесен ефективен 1.0TSI,ако за някой е малък, има и най-новия 1.5 TSI. Чудесни мотори,които впечатляват с икономичност,пъргавина и съответно са ефективни и смислени.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
И да не забравяме, че Шкода представят новата Октавия септември месец(ако не се лъжа) и началото на 2020 се предполага да е в салоните. (най-късно) А в сравнени с чисто новата Корола Шкодата е далеч напред като дизайн, напомня на новата 7-ма серия, които ще излиза пак 2020. Откъм пространство Октавията е по-добре, ще има електрическа версия/хибрид с по-нова технология от на Тойота. Да, тойота е reliable, обаче на тия цени човек почва да се замисля за някое А7 333 коня на 5-6 години вместо нова Корола.
Предполагам дизайн:
Тойота Корола
https://www.autoexpress.co.uk/skoda/oct ... rification
Предполагам дизайн:
Тойота Корола
https://www.autoexpress.co.uk/skoda/oct ... rification
- LEXUS
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Нова Корола 1.6 Cvt или Шкода Октавия 1.4
Така като ги гледам Шкодата копира като дизайн Корола, даже Корола има по-интересна предница, по-раздвижена , с повече фантазия в дизайна. Шкода по традиция залага на по-консервативен дизайн, по-скучен. Приликата със 7-мицата на БМВ не е в неин интерес според мен,смятам,че бмв 7-ца е от най-грозните седани в класа заедно с S class на мерцедес,който пък е пенсионерски и с тази задница сапунерка. Точно защото има различни вкусове,затова и различните марки имат клиенти.
Като странична линия Корола и Октавия са почти идентични.
Като пространство Октавия е по-добра, така е, интересни ще са хибрида и ел.версията. Но доколкото това ще е Mild Hybrid,ще е по-неефективен от сегашната версия на Корола, да не говорим за модернизирания й вариант в бъдеще. Plug in hybrid е хубав, но ако могат да го предложат на конкурентна цена,защото сега Пасат и Голф са от 75 000 лева този хибрид. Ел. версията също е прекалено скъпа. И тук може човек да се замисли за старо ауди 333 коня пред нова Октавия...
Разбира се, не бих взел старо Ауди пред нова Корола или Шкода, или Голф, но всеки си има разбирания. А това 333 коня ако е дизел е още по outdated.
Като странична линия Корола и Октавия са почти идентични.
Като пространство Октавия е по-добра, така е, интересни ще са хибрида и ел.версията. Но доколкото това ще е Mild Hybrid,ще е по-неефективен от сегашната версия на Корола, да не говорим за модернизирания й вариант в бъдеще. Plug in hybrid е хубав, но ако могат да го предложат на конкурентна цена,защото сега Пасат и Голф са от 75 000 лева този хибрид. Ел. версията също е прекалено скъпа. И тук може човек да се замисли за старо ауди 333 коня пред нова Октавия...
Разбира се, не бих взел старо Ауди пред нова Корола или Шкода, или Голф, но всеки си има разбирания. А това 333 коня ако е дизел е още по outdated.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта