Страница 4 от 6

Публикувано на: 16 Сеп 2007 21:29
от naughty
jim_beam написа: нещо не разбирам,за каква нова корола говорите?
моделът корола се заменя от аурис,единствено за източна европа се произвежда все-още модела корола седан,който не е nov.
и това за made in japan го забравете,само турция!
И моята е MADE IN JAPAN, пише го на листчето с баркодове отгоре на таблото като я взимаш. По фарчетата също се вижда JAPAN, детайлите са изографисани с японски йероглифи. Рамата започва с J.

Така, че са наистина Японски поне за сега :)

(дата на получаване на моята 13 септ 2007)

Публикувано на: 17 Сеп 2007 08:55
от sokkon
Колеги, къде ги четете тези 3000 оборота при разработването. В моята книжка (оригинална на английски и превода на БГ) не пише нищо за обороти. Споменати е само как да се кара до 300км и до 1000км. Пише само да се избягва бързото ускоряване/спиране, карането на постояна скорост и т.н. Все пак това е съвет на производителя! Като я взех от ТМ ми казаха първите 2000км да не карам на повече от 4000 об., което ми се вижда нормално за високооборотен двигател. 3000 е твърде малко, а и не винаги по-ниските обороти са по-добри за автомобила. Сега съм на 1050км, още 1000 и почвам да си карам, както подобава, а не да измъчвам королка :thumbsup:

Публикувано на: 17 Сеп 2007 11:11
от naughty
sokkon написа:Колеги, къде ги четете тези 3000 оборота при разработването. В моята книжка (оригинална на английски и превода на БГ) не пише нищо за обороти. Споменати е само как да се кара до 300км и до 1000км. Пише само да се избягва бързото ускоряване/спиране, карането на постояна скорост и т.н. Все пак това е съвет на производителя! Като я взех от ТМ ми казаха първите 2000км да не карам на повече от 4000 об., което ми се вижда нормално за високооборотен двигател. 3000 е твърде малко, а и не винаги по-ниските обороти са по-добри за автомобила. Сега съм на 1050км, още 1000 и почвам да си карам, както подобава, а не да измъчвам королка :thumbsup:
Ами малко е от уста-на-уста тая информация :) Виж по-долу бях пуснал тема за разработване. Според мен е изцепка малко но я спазвам. Общо взето като питах в ТМ ауто се посмяха малко на мой гръб :) И маслото ми казаха да сменя чак на 15000км а не на 1000 както си мислех, разчитам че сняят какво правят.

Публикувано на: 17 Сеп 2007 11:56
от jamie
Не разчитай - не знаят.

Публикувано на: 17 Сеп 2007 12:27
от sokkon
Аз също не разчитам особено много на българските дилъри. Вярно е, че най-вероятно са обучавани от Тойота, но дали са достатъчно коректни ще покаже времето. Най-важното за мен е какво препоръчва производителя, а не какво се говори от уста на уста. То и без това в БГ повечето такива неписани правила са от времето и технологиите на жигулите. С две думи четете си книжките и карайте според предписанията на производителя.
:thumbsup:

Публикувано на: 01 Окт 2007 19:27
от The Penalty
Айде пичове,
и аз влизам в отбора. Заръчах един Авенсис 1.8 ма тия от ТМ Ауто ме изненадаха "приятно", че щял да бъде наличен Януари. mellow.gif
За тия пари можех да взема Ситроен Ц4 или Киа Сийд, мисля, че изборът дойде сам. biggrin.gif

Публикувано на: 01 Окт 2007 21:42
от davor
Направил си точния избор.И аз си мислех да си сменя Pasata(1995) с нов но предпочетох Toyota Avensis 2007 Diesel 2.0 SW

Публикувано на: 02 Окт 2007 09:19
от The Penalty
SW-то е връхта, еле пък дизел. :thumbsup:
Аз си направих проста сметка и излезе, че разликата бензин-дизел ми се изравнява след 120 000 км (нека да бъдат 100 000). Това при моето каране е 10 години.
Аз обаче нямам намерение да я карам 10 години тази кола затова и скочих на бензин. biggrin.gif

Публикувано на: 02 Окт 2007 09:38
от Xeku
Поздравления за колата и най-вече за предварителната преценка на конкретните ти нужди. Много малко хора отделят тези 5 минути за да си сметнат "далаверата" от бензин/газ/дизел като избор на гориво. Приятно и безпроблемно шофиране, а като начало - търпение, докато дойде количката! wink.gif

Публикувано на: 02 Окт 2007 22:13
от LEXUS
Xeku написа: Много малко хора отделят тези 5 минути за да си сметнат "далаверата" от бензин/газ/дизел като избор на гориво.
Mnogo si prav tuka
Da ti e chestit Avensis-a ,kolega!Kara li go na test-drive?Kak varvi s 1.8 motora.Bi triabvalo da tegli dobre s tia 130 konia.

Публикувано на: 03 Окт 2007 15:39
от The Penalty
Хехе, такъв точно Авензис не съм карал (1.8 бензин), но навремето имах един Пасат комби който беше със същия обем двигател като цяло е юнашка баничарка. Аз проблем с мощността му при 90 коня двигател не съм имал. Смятам, че 130 ще са ми повече от доволно.
Тъй като вече явно годинките си казват думата не страдам от младежки пъпки и съответно няма нужда колата да е резачка. Основно ще се возят двама възрастни и две деца което не предполага голямо юркане.
Сиреч, без да съм я изпробвал смятам, че ще ми е ОК като мощност.

Някой дали знае оня подлакътник между двете предни седалки дали може да се вземе отделно щото май в моето ниво на оборудване го няма (най-ниското - Comfort)?

Става въпрос за това:

Изображение

Публикувано на: 03 Окт 2007 18:30
от LEXUS
ДА,ясно за кое става дума.Не може да нямаш подлакътник,имаш,но е по нисък и не е тапициран в текстил.Иначе ако искаш по-луксозния и удобен подлакътник/с две ниши ,като при ниво сол или екзекютив/със сигурност може срещу доплащане да се монтира,защото подлакътникът е на винтчета,съответно може да се сменя,но аз не виждам смисъл след като имаш подлакътник,само че не двоен,а единичен/с една ниша/.

Публикувано на: 03 Окт 2007 19:11
от The Penalty
Не знаех, че има някакъв. Момата в ТМ Ауто ми каза, че няма и аз реших, че няма изобщо.
Просто в колата която карам в момента е налично таквоз чудо и ми е удобно.

Публикувано на: 04 Окт 2007 13:49
от Green LIght
LEXUS написа:ДА,ясно за кое става дума.Не може да нямаш подлакътник,имаш,но е по нисък и не е тапициран в текстил.Иначе ако искаш по-луксозния и удобен подлакътник/с две ниши ,като при ниво сол или екзекютив/със сигурност може срещу доплащане да се монтира,защото подлакътникът е на винтчета,съответно може да се сменя,но аз не виждам смисъл след като имаш подлакътник,само че не двоен,а единичен/с една ниша/.
Не, не. Няма подлакътник

Публикувано на: 04 Окт 2007 13:56
от Green LIght
The Penalty написа:SW-то е връхта, еле пък дизел. :thumbsup:
Аз си направих проста сметка и излезе, че разликата бензин-дизел ми се изравнява след 120 000 км (нека да бъдат 100 000). Това при моето каране е 10 години.
Аз обаче нямам намерение да я карам 10 години тази кола затова и скочих на бензин. biggrin.gif
Въпрос на вкус. Предимствата на дизела, за мен, са в това, че двигателя има доста по- голям ресуррс отколкото са фабричните му настройки. Тунинг с power box модул дават 20% повече конски сили и до +40 нютона въртящ момент. А това си е направо друга кола с пъпки или без. Друг плюс е, че може да се кара с биодизел някой ден, че и с метан. Макар аз лично да не се виждам да сипвам кво да е в My Precious