Проблем с палене
Проблем с палене
И аз се чудя на буквалноя превод на тестера. най - вероятно става дума за външната температура.
Toyota Avensis T25,D4D,2.0,116ph,2004,1CD-FTV
Проблем с палене
Здравейте, колеги
- моята постоянно губи налягане;
- след напомпване с клапана върху горивния филтър пали нормално;
- При кой майстор да отида ( от Карлово съм)?
- моята постоянно губи налягане;
- след напомпване с клапана върху горивния филтър пали нормално;
- При кой майстор да отида ( от Карлово съм)?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Мар 2019 12:46
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Корола версо дизел 2.2 2005
Проблем с палене
Колеги , имам проблем с мотора на Корола версо 2005 2.2 136 коня.
Като цяло колата гасне ,когато е студена.. после движи, но двигателя тресе, и над 2000 оборота , набира много бавно...
Светят TRC OFF и VCS
Ходих в Тойота да ме закачат за диагностика.
Казаха ми, че имам подскачаща дюза, недобре закачена.
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Дюзите са Денсо...
Някакви идеи..
Като цяло колата гасне ,когато е студена.. после движи, но двигателя тресе, и над 2000 оборота , набира много бавно...
Светят TRC OFF и VCS
Ходих в Тойота да ме закачат за диагностика.
Казаха ми, че имам подскачаща дюза, недобре закачена.
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Дюзите са Денсо...
Някакви идеи..
- izhelev
- Мнения: 71
- Регистриран на: 28 Май 2017 14:05
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Проблем с палене
Провери горивен филтър или дали някъде не събира вода (при топящ се сняг и дъжд) ако каналите са запучени. Огледай бушоните и релетата дали има след от овлажняване.Velinski написа: ↑13 Мар 2019 12:59 Колеги , имам проблем с мотора на Корола версо 2005 2.2 136 коня.
Като цяло колата гасне ,когато е студена.. после движи, но двигателя тресе, и над 2000 оборота , набира много бавно...
Светят TRC OFF и VCS
Ходих в Тойота да ме закачат за диагностика.
Казаха ми, че имам подскачаща дюза, недобре закачена.
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Дюзите са Денсо...
Някакви идеи..
Subaru Legacy 1999 2.5 4EAT ---> Toyota Verso 1.8 CVT 2010
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Проблем с палене
Не знам кой от Тойота ти ги е казал тия неща,но подобни глупости никога не съм чувал.Потърси читав майстор в Пловдив.А дюзите могат да се сменят и по една,и по две,могат и да се рециклират.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Проблем с палене
Великани здравей.
Не можеш ли да прикачиш диагностичния файл?Така де ,да се види какви кодове грешки и т.н е показала.
За термините които споделяш аз лично не мога да коментирам значението .И това в официалното представителство както казваш.
Не можеш ли да прикачиш диагностичния файл?Така де ,да се види какви кодове грешки и т.н е показала.
За термините които споделяш аз лично не мога да коментирам значението .И това в официалното представителство както казваш.

- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
Проблем с палене
Ами TRC OFF и VCS нямат касателство към гаснене. Дюзите се дават на стенд, специализиран, за да се разбере, коя е проблемна. Съответно ще ти дадат протокол и ще ти обяснят. От дюза по вероятно е трудно да пали, а не да гасне. Гасненето по вероятно е от регулатор на рейла за налягане на горивото. Гасненето може да бъде и при други проблеми, запушване по маркучи, тръби с горивото, гаснене при пълна газ и ускорение, гаснене на празен ход, нестабилен празен ход. Трябва да ги разграничаваш тези неща. Добре е да се види какво е съдържанието на горивен филтър - батаци, вода, стружки. По опитен от тебе може да прегледа и цедката на регулатора на входа на горивната помпа. Та така.
Проблем с палене
TRC OFF ,VCS ако не греша идват с CHECK ENGINE заедно което ако е пропуснато да се отбележи от Велински е разбираемо при гасене.
Jacob 12 RIC: Коя цедка имаш предвид?
Jacob 12 RIC: Коя цедка имаш предвид?
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
Проблем с палене
TRC: би трябвало да е това :
Система против буксуване с помощта на модула на ABS, ESP и система MSR ( регулиране на въртящия момент с електронен дросел на газта )
VCS: би трябвало да е това
https://www.toyota.bg/world-of-toyota/s ... afety.json
https://parts.olathetoyota.com/vehicle- ... ty-control
Клапана може да е този:
04226-26020
Примерно: http://voiture.watchescoupons.com/toyota-scv-valve/
Колкото до цедка, ето примерна:
https://detail.en.china.cn/provide/pic158812074.html
Не държа да познавам Тойота Версо, и Тойота, освен Рафчето ми, не гарантирам точност на екземпляра. Колкото до по горе написаното, така бих направил. Да напиша, че прекъсване и гаснене може и да е от други работи - късо в инсталация, от притриване на кабели (ако трябва ще търся снимка), лоша връзка или корозия по кабелите
Система против буксуване с помощта на модула на ABS, ESP и система MSR ( регулиране на въртящия момент с електронен дросел на газта )
VCS: би трябвало да е това
https://www.toyota.bg/world-of-toyota/s ... afety.json
https://parts.olathetoyota.com/vehicle- ... ty-control
Клапана може да е този:
04226-26020
Примерно: http://voiture.watchescoupons.com/toyota-scv-valve/
Колкото до цедка, ето примерна:
https://detail.en.china.cn/provide/pic158812074.html
Не държа да познавам Тойота Версо, и Тойота, освен Рафчето ми, не гарантирам точност на екземпляра. Колкото до по горе написаното, така бих направил. Да напиша, че прекъсване и гаснене може и да е от други работи - късо в инсталация, от притриване на кабели (ако трябва ще търся снимка), лоша връзка или корозия по кабелите
- izhelev
- Мнения: 71
- Регистриран на: 28 Май 2017 14:05
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Проблем с палене
Пиша от опит: Мерцедеса на баща ми започна миналата година да гасне в движение- сменихме горивен филтър ама ефект нямаше. карах колата на диагностика - показваше проблем с подкачващата помпа. Баща ми се чудеше дали да я сменя, но погледнал и бушоните и установил. че където са бушоните има следи от текла вода. Оказа се че някои релета не работят коректно и от това изключва.
Subaru Legacy 1999 2.5 4EAT ---> Toyota Verso 1.8 CVT 2010
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Мар 2019 12:46
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Корола версо дизел 2.2 2005
Проблем с палене
Пускам чека.. в заключението пише втора дюза играе..
- Прикачени файлове
-
- Ето го чека
- received_408168423311118.jpeg (160.62 KiB) Преглеждано 3737 пъти
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Мар 2019 12:46
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Корола версо дизел 2.2 2005
Проблем с палене
Заключение
- Прикачени файлове
-
- Заключение
- IMG_20190313_224710.jpg (226.78 KiB) Преглеждано 3734 пъти
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Проблем с палене
5.0 на дюза е много зле. Да не е откачена буксата?
Според тия данни всички дюзи са за смяна или ремонт.
Според тия данни всички дюзи са за смяна или ремонт.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Мар 2019 12:46
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Корола версо дизел 2.2 2005
Проблем с палене
Това беше едно от предположенията на сервиза на Тойота. Отваряне , смяна на някакви чаркове 500 лева и шанса да заработи правилно го има но е малък.
Ако не се случи това.. следва сценария с 4 рите дюзи, които се сменят за една чанта пари.
Ако не се случи това.. следва сценария с 4 рите дюзи, които се сменят за една чанта пари.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта