* Дърпа се ръчната спирачка (как звучи за бутон а?

* Включва се автомобила в режим контакт (не READY). За Приус 2001-20013 - две позиции напред на ключа, а на 2004+ - натискане на стартовия бутон два пъти без да е натисната спирачката. Дисплеят няма да покаже READY, но ще светне. Колата - на PARK.
* Натиска се педала на газта два пъти до долу
* Включва се колата в режим N
* Натиска се педала на газта два пъти до долу
* Включва се колата в режим Р
* Натиска се педала на газта два пъти до долу
* Натискаш спирачка и стартираш нормално автомобила.
*********************************
Айде още някой друг хак

Изключване сигнализация за колан:
* Включва се колата, превключва се ODO/TRIP до ODO и се изключва автомобилът
* Включва се отново автомобила, натиска и задържа ODO за минимум 10 секунди
* Докато се задържа ODO, се закача и откача колана
Ако дисплея покаже b-on, използвай ODO за да го превключиш до b-off
Възстановяване на сигнализацията става като вместо откачане/закачане на колан (третата позиция) включиш кутията на R и обратно на Р
********************************
Иначе горното не виждам как ще помогне за офроуд възможностите на приуса - извън пътя основният проблем е клиренса, а не задвижването
