Страница 4 от 12
Сервизна кампания относно въздушните възглавници на "Таката"
Публикувано на: 30 Май 2017 15:02
от biro
Сервизна кампания относно въздушните възглавници на "Таката"
Публикувано на: 30 Май 2017 15:42
от Akima
Тези дни ще ходя до варненският дилър да оформим протокол и да поръчват части.
Ще споделя как протича процедурата.

Сервизна кампания относно въздушните възглавници на "Таката"
Публикувано на: 30 Май 2017 15:49
от urb
WoLF написа: Аз още не съм проверил дали са за смяна моите... Лесен начин за проверка? Или да им звъня конкретно с тази цел?
П.п. Проверих по инструкциите на колегата Костадин и няма нищо за моя VIN. Ползвах втория сайт - toyota-europe.com -> Menu -> World of Toyota -> News, stories & events -> 'търсене по ключова дума takata' -> 'отваряне на единственият резултат' -> волата!

Обади се на дилър по телефона. Ще ти направят справка веднага и на момента. Ако имаш за смяна ще си запазиш час и така. Аз така направих.
Сервизна кампания относно въздушните възглавници на "Таката"
Публикувано на: 30 Май 2017 16:18
от Corolla_E12_hs
Май ще стане по-бързо да се купи Корола след 2014 отколкото да чакаш части в ТМ...

Сервизна кампания относно въздушните възглавници на "Таката"
Публикувано на: 30 Май 2017 17:02
от kickata
Да, аз вчера пак звънях да питам и никой не може да се ангажира с някаква дата. Поръчката е направена края на март....

Сервизна кампания относно въздушните възглавници на "Таката"
Публикувано на: 31 Май 2017 01:34
от aleandro
WoLF написа: Аз още не съм проверил дали са за смяна моите... Лесен начин за проверка? Или да им звъня конкретно с тази цел?
П.п. Проверих по инструкциите на колегата Костадин и няма нищо за моя VIN. Ползвах втория сайт - toyota-europe.com -> Menu -> World of Toyota -> News, stories & events -> 'търсене по ключова дума takata' -> 'отваряне на единственият резултат' -> Воала!

Справка може да се направи в представителството и по телефона - по рег.номер или по VIN.
Сервизна кампания относно въздушните възглавници на "Таката"
Публикувано на: 31 Май 2017 10:37
от biro
Днес карах авенсиса да оправят еърбега по тази сервизна кампания. Ремонтът е около час, подменя се INFLATOR ASSY KIT 0400716905
Сервизна кампания относно въздушните възглавници на "Таката"
Публикувано на: 09 Юни 2017 15:35
от kostadinnm
Вълк, втората връзка си е директна страница за проверка точно на таката-издънката, но приуси там няма така или иначе.
Аз съм записан за 21-ви тоя месец за пасажерската(в TM Ауто запад).
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Публикувано на: 09 Юни 2017 17:50
от Akima
biro написа: Ремонтът е около час
Ставките по система са:
- 1.2h за възд.възглавница на водача;
- 0.6-0.8h за възд.възглавница на пасажера - според модела.
Доставката на новите компоненти трае между 20 и 40 дни - пак според модела и натоварването.
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Публикувано на: 14 Юни 2017 05:45
от Corolla_E12_hs
Току що си записах час за подмяна на пасажерската възглавница в Тойота Сливен (Кале Ауто). Имат налични части за моя модел. Така или иначе ще съм там в конкретния ден та реших, че 2 месеца чакане в ТМ Изток ми дойдоха в повече.
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Публикувано на: 14 Юни 2017 21:05
от kickata
Е така е, много представители на марката и всеки си работи как си знае...

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Публикувано на: 15 Юни 2017 20:37
от Akima
kickata написа: много представители на марката и всеки си работи как си знае
Всички работят по правилата на TMC - квотен принцип за всеки дилър.
Явно столичани са повече от сливинчани...

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Публикувано на: 16 Юни 2017 09:49
от kickata
Аха, явно освен че сме повече, сме и по-далече от доставчика...

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Публикувано на: 16 Юни 2017 15:59
от kostadinnm
Абе не знам - аз се опитах да им кажа, че не бързам и един вид съм подразбрал, че ще е тегава работата, ама те държаха да запазим час. Чакам да се обадят на 20-ти за потвърждение.
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Публикувано на: 19 Юни 2017 22:57
от kickata
Така..., след като пуснах оплакване до ТМ Ауто в неделя вечерта и о, чудо, в понеделник ми се обаждат да ми кажат, че частта била пристигнала, но в системата се водила под заместващ номер и виждаш ли колежките не са се сетили да проверят по него, а са търсили по оригиналния номер...
Та сега чакам утре г-жата да ми се обади да ми запише час... Е аз като ви разправям от самото начало, че е българска работа, ама варненската група не ще да ме чуе...

К'ъв квотен принцип, к'ви 5 лева!
