Avensis T25 Wagon вграждане на цифров волтметър СНИМКИ
Публикувано на: 19 Авг 2016 12:00
А и нещо важно с умирането на акумулаторите.
Ако не сте забелязали в последно време акумулаторите умират на секундата. Сега палиш с перфектен акумулатор, а след 2 минути няма абсолютно никой. И този тип повреди сигурно вече са повече от "стандартното" умиране, което трае с месеци агония, а при много добрите акумулатори с години. Та тука изниква въпроса дали ако умираш трябва да се мъчиш и да те заменят превантивно, или е по-добре да умреш внезапно?
Та нека се придържаме към действителността и компромисите, които се правят постоянно, а не да разсъждаваме какво би било професионално по принцип.
Ако не сте забелязали в последно време акумулаторите умират на секундата. Сега палиш с перфектен акумулатор, а след 2 минути няма абсолютно никой. И този тип повреди сигурно вече са повече от "стандартното" умиране, което трае с месеци агония, а при много добрите акумулатори с години. Та тука изниква въпроса дали ако умираш трябва да се мъчиш и да те заменят превантивно, или е по-добре да умреш внезапно?

Това на теория. На практика нещата са съвсем различни. Колко пъти си видял в сервизите да работят само с Бета инструменти да речем? Нали трябва като си професионалист, то да залагаш само на професионални неща. Отделно колко пъти като са ти закачали колата да ти измерят напрежението, то са го правили с осцилоскоп, за да видят кривата на напрежението и примерно да ти кажат, че едната намотка на алтернатора не ти работи?
Та нека се придържаме към действителността и компромисите, които се правят постоянно, а не да разсъждаваме какво би било професионално по принцип.
