Публикувано на: 29 Апр 2007 20:35
ta tova si e baia chetivo(dvata linka, ot Kanu i tova det az sam postnal), no kato cheli na men mi se iziasniha kak stoiat neshtata s toz DCCD.
ta KANU, taka kakto az go razbiram, nezavisimo na kva pozicia e DCCD-to, v normalni uslovia(kogato 4 gumi sa na edno i sashto sceplenie) razpredelenieto predni/zadni e 41/59(35/65 e za modelite 2004 i 2005). tova koeto se promenia kat vartish kopcheto na DCCD-to e kak da reagira centralnia diferencial kolato prednite ili zadnite gumi imat razlichno sceplenie(naprimer sa na led). kogato slojish DCCD-to v nai dolno polojenie(OPEN), togava ti stava kato otvoren diferencial, ili inache kazano nezavisimo kakvo sceplenie imash na koia guma, razpredelenieto shte ti e 41/59. kakvo e harakternoto kogato si na OPEN, pozvoliava ti da imash predni/zadni gumi vartiashti se s razlichna skorost. kogato si na LOCK(nai gorno polojenie), togava zakluchvash centralnia diferencial. ili inacha kazano normalno razpredelenie e pak 41/59, obache ako prednicata ili zadnicata zapochne da gubi sceplenie, vmesto da pozvoli da se vartiat po barzo, centralnia diferencial prehvarlia poveche torque na gumite s dobro sceplenie. ideiata e che prednite/zadnite gumi vinagi se vartiat s edna i sashta skorost. pri toza pozicia na DCCD-to na teoria mojesh da imash momenten 100% torque na prednite ili zadnite gumi, t.e. da e 100/0 ili 0/100. dori i pri zaklucheno polojenie, toi ne e 100% zakluchen, ima si niakakav limit(t.e. moje da poeme samo dadeno kolichestvo torque na opredelenia kardan predi da pochne da se hlazga).
na kratko, bazovoto razpredelenie predni/zadni vinagi e 41/59, nezavisimo na kakvo polojenie e DCCD-to. razlikata v polojenieto na DCCD-to idva kogato se poiavi razlika v sceplenieto mejdu predni/zadni gumi, togava v zavisimost na kakvo polojenie ti e DCCD-to, rezpredelenieto na torque predni/zandni se promenie. kak se promenia, zavisi ot prekaleno mnogo neshta.
ta KANU, taka kakto az go razbiram, nezavisimo na kva pozicia e DCCD-to, v normalni uslovia(kogato 4 gumi sa na edno i sashto sceplenie) razpredelenieto predni/zadni e 41/59(35/65 e za modelite 2004 i 2005). tova koeto se promenia kat vartish kopcheto na DCCD-to e kak da reagira centralnia diferencial kolato prednite ili zadnite gumi imat razlichno sceplenie(naprimer sa na led). kogato slojish DCCD-to v nai dolno polojenie(OPEN), togava ti stava kato otvoren diferencial, ili inache kazano nezavisimo kakvo sceplenie imash na koia guma, razpredelenieto shte ti e 41/59. kakvo e harakternoto kogato si na OPEN, pozvoliava ti da imash predni/zadni gumi vartiashti se s razlichna skorost. kogato si na LOCK(nai gorno polojenie), togava zakluchvash centralnia diferencial. ili inacha kazano normalno razpredelenie e pak 41/59, obache ako prednicata ili zadnicata zapochne da gubi sceplenie, vmesto da pozvoli da se vartiat po barzo, centralnia diferencial prehvarlia poveche torque na gumite s dobro sceplenie. ideiata e che prednite/zadnite gumi vinagi se vartiat s edna i sashta skorost. pri toza pozicia na DCCD-to na teoria mojesh da imash momenten 100% torque na prednite ili zadnite gumi, t.e. da e 100/0 ili 0/100. dori i pri zaklucheno polojenie, toi ne e 100% zakluchen, ima si niakakav limit(t.e. moje da poeme samo dadeno kolichestvo torque na opredelenia kardan predi da pochne da se hlazga).
na kratko, bazovoto razpredelenie predni/zadni vinagi e 41/59, nezavisimo na kakvo polojenie e DCCD-to. razlikata v polojenieto na DCCD-to idva kogato se poiavi razlika v sceplenieto mejdu predni/zadni gumi, togava v zavisimost na kakvo polojenie ti e DCCD-to, rezpredelenieto na torque predni/zandni se promenie. kak se promenia, zavisi ot prekaleno mnogo neshta.