[Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS,D4D
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Все още по-добрата технология от гледна точка на осветяване си остава ксенона.
Лед-а е по-модерен да го кажем и позволява повече екстри. Но ако колата ти няма да се възползва от "екстрите" на ЛЕД-а, а то при ценовия клас на Аурис опредено няма да има "екстрите", то е напълно безсмислено да се вземат диодни фарове.
Лед-а е по-модерен да го кажем и позволява повече екстри. Но ако колата ти няма да се възползва от "екстрите" на ЛЕД-а, а то при ценовия клас на Аурис опредено няма да има "екстрите", то е напълно безсмислено да се вземат диодни фарове.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Дал съм примерен линк в предишното ми съобщение.1.6 VVT-i написа:А какви точно са тези "екстри"?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Петък е все пак.
http://www.caradvice.com.au/278125/head ... d-v-laser/
@BOz
Има същите "екстри" като BMW - пак не си струва 3-те бона.

http://www.caradvice.com.au/278125/head ... d-v-laser/
@BOz
Има същите "екстри" като BMW - пак не си струва 3-те бона.

https://www.toyota.bg/world-of-toyota/s ... sense.jsonАвтоматични дълги светлини
Автоматичните дълги светлини, част от пакета Toyota Safety Sense, оптимизират видимостта през нощта за всички участници в движението. Камера локализира насрещния трафик, автомобилите пред вас и ображдащата обстановка (като светлината от улични лампи). Те се превключват автоматично от дълги на къси и обратно за по-безопасно шофиране през нощта.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Има таратанци.
Автоматичните дълги светлини нямат много общо със системите, за които говоря и съм дал линк.
Изгледай малко по-подробно предишния клип.
Ето ти и алтернативата при конкурентите от МБ:
https://www.youtube.com/watch?v=UvUmloyQxlg
Със сигурност това няма да се предлага от Тойота, поне не и в ниския клас, където е Аурис-а.
И Инсигнията има камера, та даже и адаптивна височина на фаровете спрямо наклона и колата отсрреща, а не е само за дълги и къси. Ама пак е на светлинни години от динамичните диодни системи, защото се използва класическа ксенонова светлина.
Един път вече съм се возил в едно такова БМВ с тази система и е някаква лудница направо. Все едно фаровете живеят собствен живот и работят доста адекватно.
Автоматичните дълги светлини нямат много общо със системите, за които говоря и съм дал линк.
Изгледай малко по-подробно предишния клип.
Ето ти и алтернативата при конкурентите от МБ:
https://www.youtube.com/watch?v=UvUmloyQxlg
Със сигурност това няма да се предлага от Тойота, поне не и в ниския клас, където е Аурис-а.
И Инсигнията има камера, та даже и адаптивна височина на фаровете спрямо наклона и колата отсрреща, а не е само за дълги и къси. Ама пак е на светлинни години от динамичните диодни системи, защото се използва класическа ксенонова светлина.
Един път вече съм се возил в едно такова БМВ с тази система и е някаква лудница направо. Все едно фаровете живеят собствен живот и работят доста адекватно.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Няма смисъл от спор. Петък е, както каза.
Двете системи са тотално различни. Едната е проста система за къси-дълги, без да може динамично да разпределя светлината. И тази система ще се слага в Аурис-а.
А ти в момента пускаш алтернативната система за адаптивни дълги светлини, за които говоря още от началото.
За автоматични дълги светлини то по-добре да си с ксенонови фарове, каквато е системата на Инсигниата. Защото там пак имаш автоматичен асистент за дълги-къси, но и отделно регулиране на късия сноп светлина спрямо релефа и участниците в движението. Съответно си запазваш по-силната светлина от ксенона. Но, както казах, там липсва адаптиране на светлинния поток докато колата е на дълги светлини.
Прави разлика в думите - "автоматични" и "адаптивни".

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Колега, днес теб ли видях по бул.Южен в Пловдив?
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Не съм бил аз, колега. Аз от снощи съм в Русе, а ето какъв е разходът за пътуването от Пловдив до РусеAirfan написа:Колега, днес теб ли видях по бул.Южен в Пловдив?


- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Колега, ти си се сдобил с много хубава и стилна кола със спортно излъчване, и за капак супер технологична.1.6 VVT-i написа:Не съм бил аз, колега. Аз от снощи съм в Русе, а ето какъв е разходът за пътуването от Пловдив до РусеAirfan написа:Колега, днес теб ли видях по бул.Южен в Пловдив?![]()
....
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
каква е разликата на борд-комп.с реалния засечен разход?
и все пак в сравнение с приус е интересно откъде идва по-ниския разход,вероятно от по-малко тегло?
дали няма някакви подобрения в HSD-то?
има ли копче EV Mode?
резервна гума имаш ли?тия нископрофилни са голям минус за лош път,дано не съм прав де.
наистина голям скок напред на сравнително народна цена,дано французите са сглобили всичко както трябва.
и все пак в сравнение с приус е интересно откъде идва по-ниския разход,вероятно от по-малко тегло?
дали няма някакви подобрения в HSD-то?
има ли копче EV Mode?
резервна гума имаш ли?тия нископрофилни са голям минус за лош път,дано не съм прав де.
наистина голям скок напред на сравнително народна цена,дано французите са сглобили всичко както трябва.

- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Здравей, колега. Разликата по борд и на колонка е 0.2-0.3 л /100, както беше и при предишния ми - 1.6 vvt-i.jim_beam написа:каква е разликата на борд-комп.с реалния засечен разход?
и все пак в сравнение с приус е интересно откъде идва по-ниския разход,вероятно от по-малко тегло?
дали няма някакви подобрения в HSD-то?
има ли копче EV Mode?
резервна гума имаш ли?тия нископрофилни са голям минус за лош път,дано не съм прав де.
наистина голям скок напред на сравнително народна цена,дано французите са сглобили всичко както трябва.
Относно разликата в теглото - то тя не кой знае каква. Auris е 1310 до 1430 кг ( в зависимост от двигателя, съответно дали има и батерии), Prius е 1500 до 1570. Това, което Prius губи от теглото, според мен го компенсира с по-голям капацитет на батерията.
Има EV mode, Eco mode и Power mode. В EV при скорост до 40-50 и пълна батерия, му дават до 2 км само на ток.
Резервната гума е тип "патерица". Нископрофилните гуми наистина се усещат доста, дори и на млки неравности по пътя. Сглобката е английска, не френска.

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
аха значи яриса беше от франция.по-малка батерия има,това не го знаех.100-150кг си оказват влияние върху разхода.
мерси за инфото,спирам тук,че оспамих темата.
мерси за инфото,спирам тук,че оспамих темата.

Последно промяна от jim_beam на 26 Юли 2015 02:06, променено общо 1 път.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Батерията на Аурис и Приус е с еднакъв капацитет.1.6 VVT-i написа:Това, което Prius губи от теглото, според мен го компенсира с по-голям капацитет на батерията.
И двете са изградени от 28 модула, всеки с капацитет от по 6.5Ач.
Тази на Ярис е по-малка. Тя е изградена от 20 модула.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Благодаря за уточнението, BOz.. Това е полезна информация да се знае.BOz написа:Батерията на Аурис и Приус е с еднакъв капацитет.1.6 VVT-i написа:Това, което Prius губи от теглото, според мен го компенсира с по-голям капацитет на батерията.
И двете са изградени от 28 модула, всеки с капацитет от по 6.5Ач.
Тази на Ярис е по-малка. Тя е изградена от 20 модула.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 6 госта