Re: Нов дизел за Тойота
Публикувано на: 13 Мар 2014 22:28
Няма нужда да "обръщаш резбата"! Просто преминаваш от милиметрова към диаметрал питч и си готов. 

И в Мазда и Ситроен също се вгражда HDI- то на Пежо и си е много по доказан мотор от новата разработка на Пежо и БВМ ..Scott написа:Най-интересното е като отидеш да си купиш Пежо и дилъра ти каже с гордост че 1.6 дизела е на BMW. Истината е, че 1598сс двигателя е съвместна разработка на PSA и BMW и е различен от 1560сс HDI който се ползва също от Волво и Форд.nowyaris написа:Ако 1,6 литровия е на Пежо-Ситроен аз доста бих си помислил дали да не си взема Тойота с този мотор...
Даммм, на Японците много им се отдава да дялкат електроника на БОШ ..jim_beam написа:много взехте да фантазирате,моторчето ще се прави на ишлеме в заводите на бмв,обаче тойота ще си го доиздялка,както сметне за добре вкл. софтуерно.
В интерес на истината мислех че ще вземеш отношение по резба тип диаметрал питчmartod написа:...
Там работата е страшна - за удължаване на пробега са намерили значително по-евтино решение отколкото при хибрида - монтират допълнителна цистерна-прицеп (поне ако се съди по обема гориво който можеш да заредишScott написа:В интерес на истината мислех че ще вземеш отношение по резба тип диаметрал питчmartod написа:...
По отношение "тип диаметрал питч" няма какво да добавя, biggrin.gif но мога да взема отношение по чуденката ти, защо аджаба Тойота налита на този N47 като муха на мед, да не казвам другото на което най много налитат мухите .. laugh.gifScott написа:В интерес на истината мислех че ще вземеш отношение по резба тип диаметрал питч
Нееее, това не е Тойота, която ние познаваме. Те гарантират на клиентите си, че каквото да се случи ще го оправят за своя сметка.martod написа:...как да вземат на клиентите си по сервизите едни 4- 5 хиляди лева...
Не ми беше хрумвало,че за да си купиш хибрид трябва преди това да си "обърнал резбата".Познавам лично само един собственик на хибрид,изглеждаше за последно "нормален" biggrin.gif .Иначе в темата бях намекнал,че поне тук,в Австрия хибридите на Тойота ползват доста големи данъчни облекчения,и при първоначалното закупуване,и при последваща експлоятация.Исках да разбера как е на другите местаzi_zi_top написа:Ще взема да "обърна резбата" и да мина на Приус. Дизелите са пълен боклук, независимо от бранда!
Преди време на доста места е имало облекчения (БГ е изключение), ама все повече схващат че хибрида е само ПР и започват да орязват превилегиитеnowyaris написа:Не ми беше хрумвало,че за да си купиш хибрид трябва преди това да си "обърнал резбата".Познавам лично само един собственик на хибрид,изглеждаше за последно "нормален" biggrin.gif .Иначе в темата бях намекнал,че поне тук,в Австрия хибридите на Тойота ползват доста големи данъчни облекчения,и при първоначалното закупуване,и при последваща експлоятация.Исках да разбера как е на другите местаzi_zi_top написа:Ще взема да "обърна резбата" и да мина на Приус. Дизелите са пълен боклук, независимо от бранда!
Не много убедително.Остава и тия в Spritmonitor да схванат за своето колективно несъзнавано заблуждение и да спрат да си постват разходите на гориво на хибридите,които винаги са по-ниски от тези на дизелите в същите класове.Vesko написа:Преди време на доста места е имало облекчения (БГ е изключение), ама все повече схващат че хибрида е само ПР и започват да орязват превилегиитеnowyaris написа:Не ми беше хрумвало,че за да си купиш хибрид трябва преди това да си "обърнал резбата".Познавам лично само един собственик на хибрид,изглеждаше за последно "нормален" biggrin.gif .Иначе в темата бях намекнал,че поне тук,в Австрия хибридите на Тойота ползват доста големи данъчни облекчения,и при първоначалното закупуване,и при последваща експлоятация.Исках да разбера как е на другите местаzi_zi_top написа:Ще взема да "обърна резбата" и да мина на Приус. Дизелите са пълен боклук, независимо от бранда!
няма такова нещо,бмв дизелче гори 4л при 200кмч,даже ако кара по-бавно със 180 пада под 3.затова тойота дава мило и драго да вгради тези модерни моторчета,даже чух,че ще спират хибридите поради това.май подготвят и нова емблема.LEXUS написа:... Но без хибридна техника физичните закони ограничават стандартната техника.
Много много трудно бих го повярвал това.jim_beam написа:няма такова нещо,бмв дизелче гори 4л при 200кмч,даже ако кара по-бавно със 180 пада под 3.затова тойота дава мило и драго да вгради тези модерни моторчета,даже чух,че ще спират хибридите поради това.май подготвят и нова емблема.LEXUS написа:... Но без хибридна техника физичните закони ограничават стандартната техника.
Не живея далеч от централата на БМВ, та да ти кажа и аз го чух това...Airfan написа:Много много трудно бих го повярвал това.jim_beam написа:няма такова нещо,бмв дизелче гори 4л при 200кмч,даже ако кара по-бавно със 180 пада под 3.затова тойота дава мило и драго да вгради тези модерни моторчета,даже чух,че ще спират хибридите поради това.май подготвят и нова емблема.LEXUS написа:... Но без хибридна техника физичните закони ограничават стандартната техника.
Хубаво, ако гори 4 при 200, то при 90 трябва да връща ли?prius 3 написа:Не живея далеч от централата на БМВ, та да ти кажа и аз го чух това...biggrin.gif