Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Въпросът е с кой точно го сменят и слагат ли новия софтуер, който адресира проблема. Някой да прати координати на ЛС на човека, който се занимава с Тойотите в София ако не е проблем.
И да, и моята кола докато беше изправна палеше на -20 градуса без каквото и да замисляне.
И да, и моята кола докато беше изправна палеше на -20 градуса без каквото и да замисляне.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
@poplo
Мерси много за полезната информация!
Ежегодната смяна съм я чувал при стария 1CD мотор,но подозирам,че някой си е купил стар клапан вместо подобрения.
Обърнете внимание на инфото>
Here is part number: new one - 0422626020 (replace old 042260L030)!!!!
Никакъв софтуер не се слага,а се инициализира помпата след смяната на клапана!
Естествено не е лошо да се ъпдейтват ECU-тата,но това го може само тойота сервиза!
Мерси много за полезната информация!
Ежегодната смяна съм я чувал при стария 1CD мотор,но подозирам,че някой си е купил стар клапан вместо подобрения.
Обърнете внимание на инфото>
Here is part number: new one - 0422626020 (replace old 042260L030)!!!!
Никакъв софтуер не се слага,а се инициализира помпата след смяната на клапана!
Естествено не е лошо да се ъпдейтват ECU-тата,но това го може само тойота сервиза!
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Надявам се да съм помогнал.
Въпросът е, че в английската тема използват този клапан: 04226-0L010, който има фланец и различна резба. /там двигателя е 1AD-FTV/
А пък изглежда, че Тойота София искат да ми сложат 04226-0L020, който няма фланец и резбата му долу е гладка.
04226-0L010

04226-0L020

Аз съм с най-новия софтуер на ECU-то от вчера и определено усещам разлика в поведението на колата. Ще видим няколко дни как ще е с паленето. Засега не прибързвам да сменям каквото и да било. Ако има читав майстор в София, който се занимава с Тойоти - пратете някакви координати и той да си каже мнението.
Въпросът е, че в английската тема използват този клапан: 04226-0L010, който има фланец и различна резба. /там двигателя е 1AD-FTV/
А пък изглежда, че Тойота София искат да ми сложат 04226-0L020, който няма фланец и резбата му долу е гладка.
04226-0L010

04226-0L020

Аз съм с най-новия софтуер на ECU-то от вчера и определено усещам разлика в поведението на колата. Ще видим няколко дни как ще е с паленето. Засега не прибързвам да сменям каквото и да било. Ако има читав майстор в София, който се занимава с Тойоти - пратете някакви координати и той да си каже мнението.
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Да напиша и аз мойте драми с клапана.
Четох доста из форума и попаднах на въпросната инициализация, за да тествам дали проблема е в клапана.
След направена инициализация с кламер, колата започна да пали на -10, докато преди това се е случвало и на -2 да въртя 7-8 пъти.
ОБАЧЕ...нали съм си тупан
я направих при загрят двигател (над 60 градуса), но без да си имам идея за температурата на горивото. Колата пали..даже е по-пъргава до 2300-2500 оборота. Но след 2700 става зле и с мъка стигам 3000 (не мога да я напъна).
Предполагам съм препрограмиал ЕКУто заради неправилна инициализация?!?
Извод: Каквото Човек сам си направи - никой друг не може да му го направи.
Ще да правя среща с форумния майстор и аз
Четох доста из форума и попаднах на въпросната инициализация, за да тествам дали проблема е в клапана.
След направена инициализация с кламер, колата започна да пали на -10, докато преди това се е случвало и на -2 да въртя 7-8 пъти.
ОБАЧЕ...нали съм си тупан

Предполагам съм препрограмиал ЕКУто заради неправилна инициализация?!?
Извод: Каквото Човек сам си направи - никой друг не може да му го направи.
Ще да правя среща с форумния майстор и аз

Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Преди време бях чел , че инициализацията се прави при подмяна на помпата или клапана , в сервизното ръководство не пишеше , че се прави , ако колата спре да пали. Клапанът като си е заминал , докато не се смени с нов или не се стопли , няма да се оправи . Аз си купих като оригиналния , а не този новия , който се води подобрен вариант. Ако взема него , трябва да правя и ъпдейт на софтуера , а не ми се иска , колата си върви чудесно. Всеки да си преценява за себе си , старият е евтин , новият е по-скъп , въпрос на финанси и вътрешно убеждение.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Въпросът е кой точно клапан се слага на 2AD-FTV. Аз поне клоня към 04226-0L020. Продава се на прилична цена в чужбина. Ако проблемите ми продължат може би ще го сменя и ще кажа какъв е резултата.
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Стига някой да ми даде координати на читав майстор/сервиз съм готов да закарам колата. Предпочитам района на Стара Загора. За плащането, естественоIliyа Damyanov написа:
Гледам местоположение София. Ако не знаеш софиянци си имат форумен майстор. С ядосване и с писма проблема няма да го решиш , може да отделиш мяколко месеца в четене по проблема и да си доста наясно но ще е трудно да наваксаш с практиката. Моето предложение е да се свържеш с човека и после да се наслаждаваш на изправен автомобил. Ако не се сещаш кой е колегите ще ти подскажат. Вероятно човека има семейство и за труда (умения+знания) и частите (ако има такива) ще иска пари. Поздрави и не се отчайвай , моето Т25 2,2 пали при -20 от раз.


Toyota Avensis II Wagon T25 2.2 D4D 150hp 2005
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Здравейте на всички! Да се оплача и аз със затруднен първи старт на студен двигател. Автомобила е корола версо 2.2 136 КС! С падането на температурите през септември се започна! Смених SCV клапана, четири нови свещи и пак го прави! Необходима ли е инициализация на клапана и дали колегата poplo е решил проблема и как? Благодаря на всички
Corolla Verso 2.2,d4d 2AD-FTV, 2006
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Здравейте колеги,
днес реших проблема със студеното палене. Тойота корола версо 2.2 d 4d 136 к.с.случи се преди три дни на студен двигател пали и веднага гасне и това се повтаря 1..2 ти интереаното беше, че от време на време се получаваше и на топъл двигател. Днес бях в Тойота Запад там направиха диагностика и също са направили инициализация на помпата, но ме предупредиха, че няма да помогне! Да така беше дури вече трудно палеше, но бяха сигурни, че е клапана. Естествено купих новия клапан НЕ от Тойота {цена с ДДС 468 лв} смениха го направиха отново инициализация на студен и топъл двигател и сега Версото е като ново. Пиша това, за да ви информирам най вече за цената на новия клапан в сервизите в София.
Надявам се да съм бил полезен.
днес реших проблема със студеното палене. Тойота корола версо 2.2 d 4d 136 к.с.случи се преди три дни на студен двигател пали и веднага гасне и това се повтаря 1..2 ти интереаното беше, че от време на време се получаваше и на топъл двигател. Днес бях в Тойота Запад там направиха диагностика и също са направили инициализация на помпата, но ме предупредиха, че няма да помогне! Да така беше дури вече трудно палеше, но бяха сигурни, че е клапана. Естествено купих новия клапан НЕ от Тойота {цена с ДДС 468 лв} смениха го направиха отново инициализация на студен и топъл двигател и сега Версото е като ново. Пиша това, за да ви информирам най вече за цената на новия клапан в сервизите в София.
Надявам се да съм бил полезен.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 29 Юли 2017 08:16
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 8 пъти
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Колега би ли споделил от си купил новият клапан,и дали е подобреният(04226-26020)или стария(04226-0L030).
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 15 Яну 2015 17:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota RAV4 D4D 2007
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Проблем с паленето и при мен от една седмица.
РАВ4, 2.2,D4D,136ps, 2007
Като изчетах нагоре се насочвам към scv клапана. Подгревни не (навън 30 градуса), акумулатор не, горивен филтър не (на 1000км), само при продължително стоене (24ч). Кофти гориво-напълно възможно (зареждам само на ЕКО обикновен добавки не слагам). Запалва и изгасва или въобще не запалва на първи път. На втори или трети.
Въпроса е как да тествам дали е клапана или не? Подлежи ли на чистене или по-скоро не?
Ако е за смяна, кой от двата модела да търся?
Кой е човека сервиз за Варна?
Поздрав
РАВ4, 2.2,D4D,136ps, 2007
Като изчетах нагоре се насочвам към scv клапана. Подгревни не (навън 30 градуса), акумулатор не, горивен филтър не (на 1000км), само при продължително стоене (24ч). Кофти гориво-напълно възможно (зареждам само на ЕКО обикновен добавки не слагам). Запалва и изгасва или въобще не запалва на първи път. На втори или трети.
Въпроса е как да тествам дали е клапана или не? Подлежи ли на чистене или по-скоро не?
Ако е за смяна, кой от двата модела да търся?
Кой е човека сервиз за Варна?
Поздрав
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Това е от дюзи както са писали някой колеги по горе аз имах такъв проблем и две от четири бяха си заминали ! Едната даже беше с надут разпръсквач ! След рециклиране вече всичко е наред ! Успех !
Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 136hp
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 15 Яну 2015 17:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota RAV4 D4D 2007
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Благодаря за отговора.
Само за инфо, как откриха проблема при теб? Сваляха ли дюзите и тестваха ли ги на стенд? Може ли да се заменят индивидуално или трябва в комплект х 4?
Между другото, смених бензиностанцията. Еко-то до стадион Варна го задрасках. Сега паля от първия път със малко замисляне. Чудя се дали да не пробвам първо с една добавка за чистене на дюзи-Бардал преди да я закарам в сервиза.
За Варна ме насочиха към Мотор Консулт, до завод Метал /Пацо/ или Пройнов сервиз-Виница /Продан/. Ако някой има наблюдение върху работата им ще бъда благодарен.
Поздрави
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 02 Авг 2018 20:26
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Verso 2.2 d4d 136
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Може и на бройка по една, около 150лв е бройката 2ра ръка не рециклирана.
Единственото условие е кодовете на дюзите да съвпадат. За 2.2 136к.с. 0R170 и 0R20 са взаимо-заменяеми.
Съветвам те да търсиш извън Варна, първо защото никъде в града нямат и второ и да имат искат една чанта с пари. Един от Кичево ми искаше 1000лв за 4 бр 2ра ръка.
Успех
Единственото условие е кодовете на дюзите да съвпадат. За 2.2 136к.с. 0R170 и 0R20 са взаимо-заменяеми.
Съветвам те да търсиш извън Варна, първо защото никъде в града нямат и второ и да имат искат една чанта с пари. Един от Кичево ми искаше 1000лв за 4 бр 2ра ръка.
Успех

Toyota corolla verso 2006 2.2 d4d 136к.с.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 15 Яну 2015 17:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota RAV4 D4D 2007
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Мерси за инфото!Nicolus написа: ↑28 Авг 2018 14:34 Може и на бройка по една, около 150лв е бройката 2ра ръка не рециклирана.
Единственото условие е кодовете на дюзите да съвпадат. За 2.2 136к.с. 0R170 и 0R20 са взаимо-заменяеми.
Съветвам те да търсиш извън Варна, първо защото никъде в града нямат и второ и да имат искат една чанта с пари. Един от Кичево ми искаше 1000лв за 4 бр 2ра ръка.
Успех![]()
Да, този във Кичево и на мен ми обяви 1000лв за 4бр или 600лв за 2 бр. По логиката му бройката трябва да е 400лв


Ходих в Тойота на диагностика. Казаха ми, че едната дюза дава отклонение, но все още в нормата. Малко повече причуква от нея, като е студена. Ще я следя и по-нататъка ще сменям само нея.
Добавям две снимки от диагностиката. На едната графиката показва налягането на системата, т.е. тестваха клапана, а на другата снимка се вижда работата на четирите дюзи.
Клапана го свалиха за почистване, а според тях първа дюза е с влошени параметри /отклонение да +2,2, но все още в норма /норма на тойота +/-5,0. Подгревните свещи са ги проверили и са ок. Акумулатора е с признаци на умиране-препоръчват зареждане.
Ако има вещи по графиките и данните, моля да споделят какво виждат в тях.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта