Страница 4 от 10

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 26 Май 2014 08:13
от kalkam
При мен на сфетофар при тръгване оборотите достигаха 1800, на място същата работа, а след гасене и палене - никакви проблеми. На колега с подобен проблем установиха, че кабел на масата към някаква платка в ЕКУ-то бил проблемен, но неговата кола е от по-старите, а при нас няма такова нещо. Майсторът, помогнал на колегата се намира на пресечката на Симеон и Странджа. На мен от тогава не ми е правила този проблем.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 27 Май 2014 18:26
от trinity79
Здравейте отново!
Моята тема от напълно невинна се превърна в тема за раздел Технически проблеми ... :(
Днес отново бяхме в сервиза на Тойота и ми казаха, че проблемът се дължи на клапа/датчик/ на нафтовата помпа и по-скоро бил механичен, та затова компютърът не отчитал грешка. Цената, която ми казаха е убийствено висока.
Как обаче мога да съм сигурна, че така ще ми се решат всички притеснения и проблеми...

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 27 Май 2014 20:54
от memorex
Като отидеш в друг добър сервиз и ти кажат същото без да ги информираш какво са ти казали преди това.От къде си?

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 27 Май 2014 22:48
от trinity79
Равносметката е 3 сервиза и един куп майстори и познати, с които сме коментирали
...Различни предположения, разнопосочни решения :(

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 28 Май 2014 06:44
от slowtraveler
trinity, как очаквате да се реши проблема?

При невъзможност за точна диагностика, понякога се тръгва към поетапна смяна. Като най-разумно е да се смени най-евтината заподозряна част, и постепенно да се продължи нагоре..
Разбира се понякога резервната част е скъпичка, та затова може да потърсите втора ръка за проба (стига самата смяна да не струва колкото частта разбира се)...
Друг начин няма. От мърморене по форумите без реални действия също полза няма.
Форума прави само предположения/генерира идеи, върху които да помислиш, но няма как да ти ремонтира автомобила.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 28 Май 2014 13:50
от trinity79
Съжалявам, ако е прозвучало, като мърморене. Колата всъщност вече си чака новия клапан. Ще пиша след като навъртя км с него или още преди това, ако има нужда (за да се оплача не дай, Боже) ;)
Форумът определено е полезен със своите съвети и препоръки, както за такива като мен, напълно невежи в областта, така и за тези, които знаят какво да питат и очакват.
Благодаря на всички, които ми помогнаха с предложения :)

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 09 Юни 2014 13:10
от trinity79
Здравейте, отново!
Преди 10-тина дни сменихме въпросния клапан на нафтовата помпа. След което нямах проблеми, но ето че днес отново изтръпнах от ужас... Пак същото забиване на муцуната след потегляне, никаква мощност, нито грешка на компютъра. Оставих я в сервиза, като казаха, че ще "видят" резервоара.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 09 Юни 2014 15:56
от memorex
www.youtube.com/watch?v=YNwz_dbc4Ww
Това филтърче по някога прови магарии.Има и още едно горе до вакуум регулатора за турбината ,хубаво е и то да се почисти.Диагностика не ги хваща.Между другото спирачките как са коват ли?Случва ли ти се да е втвърден педала за спирачките.Вакуум помпата омасляване има ли ?

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 09 Юни 2014 17:06
от lederman
memorex написа:http://www.youtube.com/watch?v=YNwz_dbc4Ww
Това филтърче по някога прови магарии.Има и още едно горе до вакуум регулатора за турбината ,хубаво е и то да се почисти.Диагностика не ги хваща.Между другото спирачките как са коват ли?Случва ли ти се да е втвърден педала за спирачките.Вакуум помпата омасляване има ли ?
А как се чисти?

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 09 Юни 2014 20:17
от memorex
Това долу отпреде понеже няма как да се отвори го чиста като впръскам стабилно спрей за ланда сонди или декарбэонизатор или както там му викат.После впръсквам електроклийн , за контакти от тзи дето се изпарява .Накрая продухване с въздух под налягане, може и с помпа.Горното черното с капачката е за вакуумните връзки и е дунапренче.Вадиш и го изпираш .После го изсушаваш и слагаш обратно.Забелязвал съм че вакуумните маркучета от вътре също имат чернилка , особено това за налягането на турбината.Може почистване може и смяна ако са нееластични.Евтини са.Привода за пр.геометрия на турбината също може да се смаже .Аз му пръскам тефлонгрес.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 10 Юни 2014 10:01
от trinity79
Принципно няма нищо видимо или необичайно по колата. Всички казват това. Не съм усещала спирачките да са твърди, държат се нормално. А за омасляване по вакуум помпата не мога да кажа. Ще попитам в сервиза. Тя колата вече няколко пъти за по няколко дни влиза в сервиз и предполагам, че щяха да забележат... sad.gif Благодаря за предположенията. Все се надявах на някой да му се е случвало и да е успял да диагностицира и отстрани проблема. Доста се порових във форума, няколко пъти вече прочетох темата и писанията на съфорумците Stankros и Kalkam, с подобни симптоми...

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 10 Юни 2014 10:19
от desyslava90
Здравейте!

От вчера имаме Тойота Корола версо 2006г. и когато фаровете са включени таблото не свети, а когато са изключени светва. Така ли е по принцип или има някакъв проблем?

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 10 Юни 2014 10:33
от trinity79
По принцип има настройка, чрез комбинация от бутони по таблото, ако не се лъжа, за да се увеличи светлината на таблото и да свети винаги.

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 10 Юни 2014 10:35
от memorex
desyslava90 написа:Здравейте!

От вчера имаме Тойота Корола версо 2006г. и когато фаровете са включени таблото не свети, а когато са изключени светва. Така ли е по принцип или има някакъв проблем?
Потенциометър за регулиране осветеността на таблото има ли вашия автомобил?

Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!

Публикувано на: 10 Юни 2014 11:54
от stankros
Здравей Тринити,
изчетох ти темата и съжалявам за проблема, но...........казах ли ти да не взимаш дизел ........извинявай, но не се сдържах :)
Както и да е. Това, което ти се случва е, че колата ти влиза в авариен режим и не можеш да я форсираш, без да я рестартираш. При мен причината беше ниско налягане на горивото, като причините за това обикновено са две - или лоша дюза или повреден клапан за налягане. Тъпото е, че няма как да се разбере, кое от двете е, дори и в ТМ Ауто. При мен започна да го прави по няколко пъти на ден, после дори и в движение. Минавам на по-ниска предавка и оборотите падат до 800, без възможност за форсиране. Освен това, колата пушеше много при потегляне сив пушек. На разпечатката от ТМ едната ми дюза беше с показание 3. Много хора, дори и тук във форума, казват, че до 5 няма проблеми. Ами не е така, убедих се по трудния начин. Смених дюзите и сега всичко е ок.

Разбира се, при теб причината за влиза в авариен режим може да е друга, но лично за мен е малко вероятно. Странното е, че не записва дрешки. При мен запомняше - ниско налягане.

Мога да предложа един евтин вариант, които пробвах и имаше краткотраен ефект, но дюзите ми бяха много зле. Писал съм и в друга тема. Пробвай да прочистиш горивната система с добавка. На мен ми излезе 60 лв. Има сервизи, които го предлагат, дори в ТМ ми "подшушнаха" да пробвам.

Не е задължително да имаш същия като мен проблем, не искам да те подвеждам или плаша просто споделих моя.