bad_dog написа:Твоя двигател е със сравнително ниска степен на сгъстяване. Може да се турбинира както е сега, ако не подминаваш 0.6-0.7. В някои форуми има идеи как да се излъже дебитомера, за да пуска повечно гориво, но за мен това е тстрашна тъпня. По-добре си сложи един Megasquirt (или VEMS, или друга централа) и действай смело.
П.С. (за Рептайл) Въздуха се мери посредством MAP + IAT сензори обикновени в такива апликации. Така наречения Speed density algorithm. Относно главата с малките портове - грешиш според мен - защото нейния колектор е много по-отворен от другия. Т.е. главата с големите портове потенциално може да диша повече, но е осакатена от 8 портовия колектор, който я спъва.
Да прав си! Като казах, че малките портове са по трудни за турбиниране нямах предвид, че са МАЛКИ. Идеята ми беше, че тази глава е за "по-сгъстените" мотори и там е по-сложно. Валовете също са различни и по "разни сайтове" чета, че е по-подходяща за атмосферни коне. Главата с големите портове(както в случая) наистина е много по-подходяща за турбо - няма спор.
1. Я кажи за дебитомера и "пускането на повече гориво"?!?
2. Според мен е нормално обогатяването на сместта да се прави именно през дебитомера, той самият е така конструиран - да се настройва!
Ако се натегне дебитомера и се ползват по-големи инжектори според мен може да се постигне настройка до 200к.с без да се пипа нищо друго!
3. Друг ЕВТИН вариант е допълнителен инжектор, който взема сигнал от нормалните инжектори, но е с по-голям дебит, включва се когато ТИ му кажеш - демек когато развърти турбото.
4. Трябва да се постави и друг въпрос, какво турбо ще ползва и кога иска да развърта?!?! Ако е навит на по-късно развъртане т.е по-голяма турбина и пикова мощност в определен диапазон обороти - може да мине доста евтино със стандартна електроника и един допълнителен инжектор. Ако иска плавно разгръщане на мощността в целият диапазон на обороти - ""филма е друг" - по-сложно и в пъти по-скъпо!
5. По изложените по-горе причини споменах възможността да извади атмосферни коне - до 180к.с няма да се наложи да маха дори TVIS-a....поне така твърдят разни "спецове". Ако беше с по-новият мотор и MAP.....направо "не му требе турбо", 200 сигурни катъра щеше да ги извади с няколко хилядарки.
Тези "точки" подлагам на обсъждане разбира се! Очевидно ЗНАЕЩИТЕ трябва да вземат отношение!
П.С
Има един базов проблем - този мотор е НЕ добре познат У наЩа мила Родина и вероятността да се насади на "пачи яйца" хич не е за подценяване.
УСПЕХ, каквото и да решиш!