Страница 4 от 4
Re: maslo
Публикувано на: 16 Ное 2013 16:23
от mirott
prius 3 написа:Кой в какво вярва е само в твоите фантазии. Реалността е съвсем различна и нямам намерение да те изкарвам от света в който живееш.
Имам обаче, странното усещане, че чипа ти за приемане е развален. За пореден път те призовава да ми отговориш на въпроса и чак след това на момента ще отговоря на твоя. Ще отговоря с факти и линкове, а не като теб само със спам и празни приказки за Дядо Коледа.
Не се хаби да ми отговаряш, защото за мен дискусията е приключила, докато някой не предостави факти и не отговори на въпроса:
Кой произвежда маслата на Тойота?
Искаше ми се да отговориш с факти и линкове, ама няма да е!:)
Дано поне автора на темата да е разбрал кое какво е:)!
Re: maslo
Публикувано на: 18 Ное 2013 16:40
от Japanese_fever
Бих искал само да препоръчам на всеки колега, който кара с минерално (обикновено) или полусинтетично масло да го сменя на не повече от 5000 км, ако иска да няма проблеми по-късно!
Re: maslo
Публикувано на: 18 Ное 2013 20:27
от Not_active_user_1
Japanese_fever написа:Бих искал само да препоръчам на всеки колега, който кара с минерално (обикновено) или полусинтетично масло да го сменя на не повече от 5000 км, ако иска да няма проблеми по-късно!
Мили или км.? За бензинов двигател макс. 7-8 000 км., а за дизел съм съгласен 5 000 км. Всъщност дизелите (и не само) с турбо, не е никак препоръчително да се карат с минерално масло. Много бързо му се губят свойствата. Важен момент е също промивката на двигателя. Правилната промивка, а не просто да налееш миещата течност, да поработи малко мотора на празен ход, да източиш маслото и да налееш новото. Абсолютна грешка е това. ;)
Re: maslo
Публикувано на: 18 Ное 2013 20:31
от Not_active_user_1
Маслото необходимо за някой модели, които се продават и в Европа:
http://www.positivespin.us/Toyota%20Oil%20Chart.JPG
Re: maslo
Публикувано на: 18 Ное 2013 22:20
от Japanese_fever
prius 3 написа: Правилната промивка, а не просто да налееш миещата течност, да поработи малко мотора на празен ход, да източиш маслото и да налееш новото. Абсолютна грешка е това. ;)
Tezi promivki sum chuval, che ne sa bezobidni i ne se preporuchvat.
Sintetichnoto maslo ima dostatucho dobavki, koito izvurshvat pochistvane.
Edin priqtel si promivashe turbo dvogatelq na Audi-to sus smes ot nafta i i maslo, no zabravih kakva besje proporciqta - mislq 4e 2:1 (sinteti4no maslo : nafta).
No az ne bih preporuchal na nikoj da si promiva dvigatelq.
Re: maslo
Публикувано на: 21 Ное 2013 22:22
от kaltcev.72
Чета тази тема и усещам доста напрежение. Без да взимам страна в спора само ще напиша как е при мен. Потдържам си Тойотата , Авенсис 2.0 д4д 2008 в немски сервиз Тойота . Маслото е сменяно тук 5 W30 , маслото е на Тойота , както се изразявате вие . Дойде време за смяна приблизително на около 12 000 пробег е в момента, дават му 15 000 км . Според мен маслото е добро , не съм го опитвал на вкус , но оплаквания нямам . Разход за този пробег около 300мл . Колкото до цена , нямам представа в България но тук е едно от най изгодните масла . При първа смяна заедно с филтри , работа 200 евро . Лично мое мнение , не знам кой произвежда маслата на Тойота , но не мисля че биха заложили на губещт кон. В България ползвах маслата на Мобил и не бях доволен , буса Т 4 Фолксваген не прекрачвах 8000 км и маслото изтичаше като вода , но разни хора разни идеали.
Re: maslo
Публикувано на: 22 Ное 2013 09:29
от kickata
Japanese_fever написа:No az ne bih preporuchal na nikoj da si promiva dvigatelq.
Защо тогава в тойота препоръчват на всеки 30 к.км да се ползва добавка за промиване на VVT-I двигателите?
Re: maslo
Публикувано на: 22 Ное 2013 11:39
от slowtraveler
По принцип съм много негативно настроен към всякакви 'супер' присадки...
Но от промивките бях доволен - ползвах такава в официалния сервиз (парен каша духа - тогава имаше проблеми с нагар на сегментите - 3ZZ-FE)...
Миещата добавка се добавяше в старото масло, работа на празен ход 3-4 минути и се източваше...
При ползване на тази 'краткотрайна' добавка преди смяна на маслото, новото масло се задържаше по-дълго чисто.
А не както при обикновена смяна - веднага след това да е боза...
Явно присадката успяваше да смъкне по-голяма част от бълвоча...
Затова си мисля, че все пак има някаква полза.
Относно негативите - не вярвам да има такива, защото присадката работи като разтворител - сваля по-устойчивия налеп, и след това източваш мръсното масло, сменяйки и филтъра...
Не виждам къде ще е проблема...
Re: maslo
Публикувано на: 22 Ное 2013 12:02
от kickata
slowtraveler написа:Не виждам къде ще е проблема...
То и аз не го виждам. Купих си колата на 70 к.км., сега е на почти 170 к.км. и при всяка смяна на маслото си правя промивка. Карам 15 к.км. от смяна до смяна и не доливам нищо. И си прав маслото се задържа бистро доста по-дълго време.
Друг е въпроса, че ако вземеш кола дето е карана със скапано масло и е пълна с нагар, като му налееш от тази добавка, не само ще протече ами... biggrin.gif
Re: maslo
Публикувано на: 22 Ное 2013 14:20
от Airfan
kickata написа:slowtraveler написа:Не виждам къде ще е проблема...
То и аз не го виждам. Купих си колата на 70 к.км., сега е на почти 170 к.км. и при всяка смяна на маслото си правя промивка. Карам 15 к.км. от смяна до смяна и не доливам нищо. И си прав маслото се задържа бистро доста по-дълго време.
Друг е въпроса, че ако вземеш кола дето е карана със скапано масло и е пълна с нагар, като му налееш от тази добавка, не само ще протече ами... biggrin.gif
Ако е задръстена нищо не става... маслените сегменти са си все така запушени и продължава да си харчи масло

Такава гнусотия се отлага в тях, че ти е бедна фантазията. С тез промивки слабо засрани двигатели може би ще се почистят, но при сериозно замърсяване няма да има ефект.
Re: maslo
Публикувано на: 22 Ное 2013 15:29
от slowtraveler
Airfan написа:... С тез промивки слабо засрани двигатели може би ще се почистят, но при сериозно замърсяване няма да има ефект.
Затова Тойота препоръчваше (поне по мое време) да се прави тази промивка на всяка смяна на маслото. Цената бе 16лв на тубичката...
Re: maslo
Публикувано на: 25 Ное 2013 21:30
от LEXUS
Колеги, ще използвам тази тема, за да попитам за мнение за масло Eneos. Решил съм да сложа такова на старата Корола. Досега бях с Petro Canada. Става въпрос за Eneos 10W40.Японска марка е. Някой има ли впечатления?
Re: maslo
Публикувано на: 26 Ное 2013 17:03
от Japanese_fever
Имаше теми за това масло. Потърси ги чрез Гуугле - описано е как става в раздела "Общи теми"!
Има човек, който им е дистрибутор в раздела "Сервизи/Магазини".
Re: maslo
Публикувано на: 13 Дек 2013 18:00
от Not_active_user_1
slowtraveler написа:Airfan написа:... С тез промивки слабо засрани двигатели може би ще се почистят, но при сериозно замърсяване няма да има ефект.
Затова Тойота препоръчваше (поне по мое време) да се прави тази промивка на всяка смяна на маслото. Цената бе 16лв на тубичката...
Нали точно за това е промивката, за да не се засира двигателя. Аз до сега предимно на дизеловите коли съм го правил това, но не на всяка смяна, а през смяна. На 2 смени по 1 промивка. Моторчетата са цъкали, като швейцарски часовници и проблем не съм имал никога с тях. С хубаво масълце и редовна промивка ще ви служат дълго и вярно.
