Страница 4 от 5

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 30 Юли 2013 10:23
от mirott
То вече на доста народ без да са си продали тойотата не им е интересен форума. Ама търпят.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 02 Авг 2013 20:49
от iovkito
Някой има ли мнение за този сервиз - http://sofia-diesel-center.com/denso-se ... yuzi-denso ?

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 03 Авг 2013 09:39
от jim_beam
JapCar написа:...ако не е палена 2-3 дена, при палене работи на 2-3 цилиндъра 2-3-4 сек и се оправя. В това време излиза светъл пушек и изчезва....
колега провери за изгорели подгр. свещи.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 03 Авг 2013 12:20
от JapCar
jim_beam написа:
JapCar написа:...ако не е палена 2-3 дена, при палене работи на 2-3 цилиндъра 2-3-4 сек и се оправя. В това време излиза светъл пушек и изчезва....
колега провери за изгорели подгр. свещи.
Зимата ги проверих...в тая жега мисля, че и без свещи няма проблем с паленето.
Освен това не винаги го има...

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 03 Авг 2013 13:37
от iovkito
Аз си мисля , че и на твоята и на моята кола диагнозата е една и съща . Интересното при тебе са стойностите на дюзите от диагностиката , при мене поне и те са зле , което малко ме успокоява :D .

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 03 Авг 2013 16:55
от JapCar
iovkito написа:Аз си мисля , че и на твоята и на моята кола диагнозата е една и съща . Интересното при тебе са стойностите на дюзите от диагностиката , при мене поне и те са зле , което малко ме успокоява :D .
Да, вероятно е същото и при мен, но за сега ще си карам...При мен наистина е странно, че стойностите са горе долу читави...Сега ги гледах пак- веднага след запалване на пр.х.(студена): -1.1/0.1/0.7/0.1. Като загрее, след малко градско бяха: 0.0/-0.2/-0.4/0.0. Зимата бяха подобни, но тогава 4-та беше като 1-ва сега.
Интересно, че сега май по-чука при тръгване от през зимата...Чудя се дали е възможно и програмирането на ECU да не е нещо наред за ниските обороти...имам предвид да не се управляват подходящо за ниските обороти?

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 03 Авг 2013 17:06
от iovkito
При положение , че никой не го е пипал , каква е вероятността смесообразуването в ниските обороти да не е наред? Аз си обяснявам чукането при загрял двигател с това , че при студен сместа е по-богата и явно въпреки проблемните дюзи , все пак не се отразява толкова зле на работата на двигателя. Но веднъж щом загрее , горенето в един от цилиндрите не е добро , това веднага се хваща от Ecu-to , тогава започва това компенсиране с останалите дюзи и се променя центровката и се получава чукането. На практика няма как една дюза да компенсира работата на друга и да не се променя центровката , защото тогава няма да се получи абсолютно нищо. Всеки знае какъв е шумът на дизелов двигател с голямо предварение , е това явно се случва в този двигател.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 04 Авг 2013 02:33
от JapCar
iovkito написа: На практика няма как една дюза да компенсира работата на друга и да не се променя центровката , защото тогава няма да се получи абсолютно нищо. Всеки знае какъв е шумът на дизелов двигател с голямо предварение , е това явно се случва в този двигател.
при мен чукането го има и при студен и при топъл двг, но при студен по-осезаемо...Понеже аз го очаквам (което ме дразни), като причука при тръгване, връщам съвсем леко съдинителя (разтоварвам двг), да се форсира малко двг и чукането изчезва.
Аз не знам какъв е шумът с голямо предварение, но на такова ми прилича и то зависи от натоварването при ниски обороти. Да, прилича ми на голямо предварение на впръскването, което изчезва или при разтоварване на двг или повишаване на оборотите над 1200 примерно. Допускам, че на това предварение влияят и други неща, не само натоварване/обороти и може нещо друго да е кофти, освен предположението за дюзите..., но знанията не ми стигат, само си разсъждавам теоретично. А и няма как да направя скриин шот на данните точно в момента на чукането за да ги сравня с тези от пр. ход и при 2000об които мога да снема.Говоря за (Pilot1/Pilot2/Main/After) Injection Period [us] и Injection Timing [deg]. Виждам тези стойности, но не знам дали са ОК, а и както казах не мога да ги видя в момент на причукване и да ги сравня.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 04 Авг 2013 11:49
от iovkito
В края на месеца трябва да ми пристигне кабела , тогава ще сравним всичко по колите и ще видим кои данни се разминават евентуално.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 04 Авг 2013 15:27
от JapCar
iovkito написа:В края на месеца трябва да ми пристигне кабела , тогава ще сравним всичко по колите и ще видим кои данни се разминават евентуално.
OK. Аз от 7-28 съм си в Плевен, ще взема флашка със снимките...ще пишеш тук какво става и ще сравним.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 17 Авг 2013 18:58
от iovkito
Направих диагностика с китайския кабел , който поръчах от ebay. Едната картинка е при студен двигател , другата при загрял , а последната е опцията за калибровка на нови дюзи.
http://prikachi.com/images.php?images/324/6456324f.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/325/6456325f.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/326/6456326C.jpg

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 17 Авг 2013 20:58
от JapCar
iovkito написа:Направих диагностика с китайския кабел , който поръчах от ebay.
Като гледам твоите данни са много подобни на моите, които съм публикувал преди. Както се вижда първата ти дюза е по-зле от другите, но все още в нормите.
Ще предприемаш ли смяна при това положение? Не помня дали споменавах, че ходих в Тойота да питам за цените на смяна дюзи и ми казаха, че на този двг се слагат 2 вида дюзи и какви са може да се разбере само при изваждането им.При едните може да се сменя само една, при другите само 4-те наведнъж.

P.S. Сега съм в БГ и не съм инсталирал програмата още, да видя как си извадил тази опция за калибровката (дали я има при мен)

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 17 Авг 2013 21:51
от iovkito
Не съм се отказал от смяната им , ще ги сменя всичките. Щом калибровката може да се направи с този кабел , най-вероятно ще си ги сложа сам , ще направя и снимки , за да е полезна темата за бъдещите собственици на коли с такъв двигател.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 17 Авг 2013 22:07
от JapCar
iovkito написа:........ ще направя и снимки , за да е полезна темата за бъдещите собственици на коли с такъв двигател.
Това е чудесно. И аз гледам на форума като споделяне на опит и помощ...

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 25 Авг 2013 20:26
от jim_beam
мерси за полезната информация колеги!

JapCar имаш лс!