Avensis vs Corolla E140
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
scorpion, първата част от поста ти все едно аз съм я написал, изключително много държа на изброените неща от теб и аз като теб до момента не мога да се оплача от лоши попадения на автомобили, когато съм си купувал.Безпорен е въпроса че новата кола си е нова, макар че има изключения.като например вместо да си купя нов греит уол бих предпочел за тия пари нещо втора ръка (разбира се че държа родното производство да се развива, но просто тия машинки няма как да ме спечелят)
Сега по въпроса- преди малко говорих с приятел който има сервиз и поддържат всякакви автомобили за друг голям град в Бг става въпрос.та той такива неща ми наговори че ми се изправиха всички видове косми по тялото.Въпреки че и той е фен на японските коли, разказ ами за 5 или 6 случая на Мазда 6, която е влизала за рутинни обслужвания, та той вика такива ръждилници не бях виждал а говорим за коли 2003-2005,2006.Изгнили спирачни маркучи!!!, изгнили стойки на радиатори, напукани гумени ъплътнения, наченки на сериозни огнища на ръжди по купето изцяло отдолу.Не били по-различни нещата и при Акорд и при Авенсис дори Авенсис 2, аз разбира се съм скептично настроен защото зависи от конкретния автомобил.Наплаши ме че дори на един Авенсис от първите "рогата" били огънати от тежестта на двигателя!!! дизелов двигател верно е по-тежък, но има понятие умора на материала.Аз знаех че японците икономисват от Джелезо, ама чак пък толкова.Въпреки че аз лично ръждясал Авенсис дори от първите или Акорд от 2003 и нагоре не съм виждал, макар че отдолу не съм ги заглеждал.
Покупка на Авенсис с 1,8 бензин отпада от списъка ми защото нямам намерения да наливам пари в сегменти и бутала-което за мен е немислимо да направя за японски автомобил, дори неприемливо и нелогично-просто ги свързвах с много по-високо качество.Виж ако е за ВАг не бих го приел толкова на сериозно но за Тойота ще ме е срам дори.Знам че е малко странно, но така мисля аз.Ако се спра на Авенсис евентуално ще е с някой дизел 116 или 126 коня, но пък дизел за момента не ми е приоритет.
Търсенето се пренасочва към Акорд (въпреки че мой приятел е пуснал тема в техния форум и са му казали че се налага на всеки 20к. ако се кара на газ да се прави реглаж на клапаните, струвало 50 лева за газ ако караш колата и 30 лева ако си на бензин-много странни разлики наистина).Най близкия Хонда дилър ми е на 130 километра, така че там пак се замислям сериозно.
Стеснявам избора си до Октавия 1 фейслифт с 1,9 тди 105 или 110 коня,Ауди Б6 1,8Т (по всяка вероятност куатро, но е много спорно) или Октавия бензин 1,8 125 коня.За съжаление мисля тази кола да я карам поне 5-6 години и знам какво е да имаш ръжда, пак от опит го знам.Знам и съм убеден че горните три автомобила като надеждност не могат да се мерят с първоначално търсените от мен японци, но просто гнилочи не искам да виждам и на картинка.
Ако е в разрез с правилата може да заключвате темата, мерси на всички дали ценни съвети, и ако се повя тук вероятно ще съм с дизелов Авенсис, но не е много сигурно и това.
P.S. пропуснах да кажа че другото нещо за което много се двоумя е Соната бензин 150 коня от 2007-2008, но са ми доста висока топка.С ГИ нямат грижи, но там останалата ми нформация е много слаба, като например окачване, съединител, цени за части, ръжда и др.
Сега по въпроса- преди малко говорих с приятел който има сервиз и поддържат всякакви автомобили за друг голям град в Бг става въпрос.та той такива неща ми наговори че ми се изправиха всички видове косми по тялото.Въпреки че и той е фен на японските коли, разказ ами за 5 или 6 случая на Мазда 6, която е влизала за рутинни обслужвания, та той вика такива ръждилници не бях виждал а говорим за коли 2003-2005,2006.Изгнили спирачни маркучи!!!, изгнили стойки на радиатори, напукани гумени ъплътнения, наченки на сериозни огнища на ръжди по купето изцяло отдолу.Не били по-различни нещата и при Акорд и при Авенсис дори Авенсис 2, аз разбира се съм скептично настроен защото зависи от конкретния автомобил.Наплаши ме че дори на един Авенсис от първите "рогата" били огънати от тежестта на двигателя!!! дизелов двигател верно е по-тежък, но има понятие умора на материала.Аз знаех че японците икономисват от Джелезо, ама чак пък толкова.Въпреки че аз лично ръждясал Авенсис дори от първите или Акорд от 2003 и нагоре не съм виждал, макар че отдолу не съм ги заглеждал.
Покупка на Авенсис с 1,8 бензин отпада от списъка ми защото нямам намерения да наливам пари в сегменти и бутала-което за мен е немислимо да направя за японски автомобил, дори неприемливо и нелогично-просто ги свързвах с много по-високо качество.Виж ако е за ВАг не бих го приел толкова на сериозно но за Тойота ще ме е срам дори.Знам че е малко странно, но така мисля аз.Ако се спра на Авенсис евентуално ще е с някой дизел 116 или 126 коня, но пък дизел за момента не ми е приоритет.
Търсенето се пренасочва към Акорд (въпреки че мой приятел е пуснал тема в техния форум и са му казали че се налага на всеки 20к. ако се кара на газ да се прави реглаж на клапаните, струвало 50 лева за газ ако караш колата и 30 лева ако си на бензин-много странни разлики наистина).Най близкия Хонда дилър ми е на 130 километра, така че там пак се замислям сериозно.
Стеснявам избора си до Октавия 1 фейслифт с 1,9 тди 105 или 110 коня,Ауди Б6 1,8Т (по всяка вероятност куатро, но е много спорно) или Октавия бензин 1,8 125 коня.За съжаление мисля тази кола да я карам поне 5-6 години и знам какво е да имаш ръжда, пак от опит го знам.Знам и съм убеден че горните три автомобила като надеждност не могат да се мерят с първоначално търсените от мен японци, но просто гнилочи не искам да виждам и на картинка.
Ако е в разрез с правилата може да заключвате темата, мерси на всички дали ценни съвети, и ако се повя тук вероятно ще съм с дизелов Авенсис, но не е много сигурно и това.
P.S. пропуснах да кажа че другото нещо за което много се двоумя е Соната бензин 150 коня от 2007-2008, но са ми доста висока топка.С ГИ нямат грижи, но там останалата ми нформация е много слаба, като например окачване, съединител, цени за части, ръжда и др.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Мерсиmirott написа:biggrin.gif Успех с търсенето и дано да уцелиш най-доброто за теб!!!
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Това за ръждата мислех, че е запазена марка на мазда 6 само, ти ме порази с това изказване за акорда и авенсис 2. Жалко, че не правят вече вечни коли, ще трябва да свикваме. Според мен за да си купиш кола трябва да занижиш критериите за качество или да избираш страшно дълго време. Пожелавам ти успех, колега!
Като си помисля само, че през последната година бях на "оглед" за купуване на 4-5 карини и две от тях бяха непокътнати от времето, а и никоя нямаше ръжда, даже светеха от долу на подемника.... Абе не може да се карат вечно, ще ги правим ретро коли скоро.
Като си помисля само, че през последната година бях на "оглед" за купуване на 4-5 карини и две от тях бяха непокътнати от времето, а и никоя нямаше ръжда, даже светеха от долу на подемника.... Абе не може да се карат вечно, ще ги правим ретро коли скоро.
Carina E 4AFE LB 1992
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Колега моля ти се не ми приемай мнението з амеродавно, на мен това ми го казва много доверен човек, но осъзнавам че не можеш д акажеш за всички японки това.Въпреки това аз за мен изводите си направих.За съжаление съм виждал и в Англия ръждясала Мазда 6 и то много сериозно по веждата която слиза към прага на задната врата.max-2 написа:Това за ръждата мислех, че е запазена марка на мазда 6 само, ти ме порази с това изказване за акорда и авенсис 2. Жалко, че не правят вече вечни коли, ще трябва да свикваме. Според мен за да си купиш кола трябва да занижиш критериите за качество или да избираш страшно дълго време. Пожелавам ти успех, колега!
Като си помисля само, че през последната година бях на "оглед" за купуване на 4-5 карини и две от тях бяха непокътнати от времето, а и никоя нямаше ръжда, даже светеха от долу на подемника.... Абе не може да се карат вечно, ще ги правим ретро коли скоро.
Критериите з акачество няма как да ги снижа защото ще имам късмета вероятно един път на 6-7 години да си купя следваща кола, а има ли ръжда по нея било то и с най коравия мотор и окачване е безмислена покупката.Дори най добрия майстор да я прави няма как да я изкара като от завода защитена.Най коравия автомобил който съм карал до момента е карината, но за съжаление започна да се появява ръжда и тов ами бърка в.........., а всяка година я мажа отдолу с антикор и то скъп, като предварително съм зачистил всичко и подсушил, но това упражнение ми писна а и виждам че смао съм си давал парите за антикора, тя ръждата си работи отдолу, колкото и да си изчистил-започне ли веднъж.Даже вече ме е страх да я карам и се замислям да не ми се откачи нещо в движение пази Боже, не е толкова изгнила но ме притеснява вътрешно и ми създава дискомфорт.Иначе двигателя , скоростите, окачването не са мръднали жесток автомобил.Ненормално здрав, като знам и как съм я товарил.И все пак не е толкова стара 97 година е и пак ръжди и глупости.Кога ще с енаучат тия японци да правят тенекии, проблема е обаче, че научат ли се и тенекии да правят много "премиум " марки ще си отидат с шут.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Колеги с риск да ме намразите, ама чета чета въртя се и мира не ми дава.Дайте акъл кой дизелов мотор на Авенсиса е достатъчно надежден, то се е видяло че ще е гарга ама да е рошава, капризни ли са много на бг нафта.Говрим за д4д, сега идва едно приятелче с Авенсис от първите дизел ми той този мотор просто не се чува (мисля че е тд, а не д4д), мина една Фабия тди покрай нас неможахме приказката да си чуем.Ясно е че поддръжката вече няма да е като на Карината.Гледам из мобилето основно 116 и 126 к.с.Там з акакво да внимавам, какво да гледам,помпата някой знае роторна ли е или редова?
Ако я паля един път седмично и я карам смао градско зимата за по 10-на километра това проблем ли ще е за турбото и другите неща?На кой двигател да се спра, с ремък ли е?И все такив аобщи неща, маслото там какво е, гори ли го както 1,8 двигателя?
Ако я паля един път седмично и я карам смао градско зимата за по 10-на километра това проблем ли ще е за турбото и другите неща?На кой двигател да се спра, с ремък ли е?И все такив аобщи неща, маслото там какво е, гори ли го както 1,8 двигателя?
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
не се лъжеш - даже е в петицата:scorpion написа:Мисля, че е в 10-ката за надеждни автомобили 5-7 години ако не се лъжа !

-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Въпреки, че карам 2.2 D-4D мога да споделя следното. Апропо това ми е 1-вия дизелов личен автомобил:
Или купето вътре е добре обезшумено или аз вече недочувам biggrin.gif наистина доста тиха работа, особено след като позагрее. Отвън след като загрее колата наистина не се чува също. Някой път с малко по кофти нафта докато е студена може да се чуе изчукване при малко по-рязко подаване на газ.
Ще споделя моя разход на гориво, като вече няколко месеца имам и ежедневна езда около 15-16 километра до работата и до вкъщи: в момента само на градска езда ми показва по БКП 7.1/100; ако я разходя да видя каква е хавата на вилата в Рударци (да кажем около 25 км от вкъщи), т.е. смесен цикъл, разхода е около 6.3/100 (То само докато се измъкна от през Княжево !). Чисто извънградско: Ако я коткам и галя педала без да надвишавам 100 километра с постоянно ползване на 5-та, 6-та предавка съм стигал разход до 4.3/100. Максимален разход на дълъг път София-Бургас с движение по магистралата 150-170 км/ч и извън нея около 120/км ч. - 7.2/100. Нормално каране с малко над разрешена скорост по магистралта и малко над позволената за останалите пътища между 5.4/100 (според зависи biggrin.gif ) Това за 150 коня и малко под 2 тона кола.
Обслужване: поради факта, че колата е с гаранция (всъщност удължена такава след 3-тата година) сменявам всичко в ТМ. Цените варират в зависимост тип А или Б но досега най-скъпо съм платил около 600 лева. Предстои ми отново по-скъпото обслужване. Колата е около 45К и досега не съм сменявал спирачни накладки. Може би ще трябва. Дизел слагам от три места основно: ЕКО лятото, ОМВ зимата ... Вече два пъти зареждам по-скъпия дизел на ЛУКОЙЛ и съм доволен. Сложих преди месец профилактично добавка ПРО-ТЕК взета от ТМ. Колата буквално мъркаше.
Приключвам: мой кумец работи в Мото-Пфое. Като взех колата само каза: "Чуй как работи японския дизел !"
С това приключвам и желая успех !
Или купето вътре е добре обезшумено или аз вече недочувам biggrin.gif наистина доста тиха работа, особено след като позагрее. Отвън след като загрее колата наистина не се чува също. Някой път с малко по кофти нафта докато е студена може да се чуе изчукване при малко по-рязко подаване на газ.
Ще споделя моя разход на гориво, като вече няколко месеца имам и ежедневна езда около 15-16 километра до работата и до вкъщи: в момента само на градска езда ми показва по БКП 7.1/100; ако я разходя да видя каква е хавата на вилата в Рударци (да кажем около 25 км от вкъщи), т.е. смесен цикъл, разхода е около 6.3/100 (То само докато се измъкна от през Княжево !). Чисто извънградско: Ако я коткам и галя педала без да надвишавам 100 километра с постоянно ползване на 5-та, 6-та предавка съм стигал разход до 4.3/100. Максимален разход на дълъг път София-Бургас с движение по магистралата 150-170 км/ч и извън нея около 120/км ч. - 7.2/100. Нормално каране с малко над разрешена скорост по магистралта и малко над позволената за останалите пътища между 5.4/100 (според зависи biggrin.gif ) Това за 150 коня и малко под 2 тона кола.
Обслужване: поради факта, че колата е с гаранция (всъщност удължена такава след 3-тата година) сменявам всичко в ТМ. Цените варират в зависимост тип А или Б но досега най-скъпо съм платил около 600 лева. Предстои ми отново по-скъпото обслужване. Колата е около 45К и досега не съм сменявал спирачни накладки. Може би ще трябва. Дизел слагам от три места основно: ЕКО лятото, ОМВ зимата ... Вече два пъти зареждам по-скъпия дизел на ЛУКОЙЛ и съм доволен. Сложих преди месец профилактично добавка ПРО-ТЕК взета от ТМ. Колата буквално мъркаше.
Приключвам: мой кумец работи в Мото-Пфое. Като взех колата само каза: "Чуй как работи японския дизел !"
С това приключвам и желая успех !
Последно промяна от scorpion на 24 Яну 2013 16:48, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
5W/30 - пълна синтетика - Toyota. Какво е НЕ знам. Кастрол вероятно.nov написа: ...
маслото там какво е, гори ли го както 1,8 двигателя?
От смяна до смяна, т.е. да кажем при изминати около 12 хил.км. има разход около 500 грама, т.е. от малко над горната черта на щеката (така винаги ми вливат масловото в ТМ) до малко над средата. За тези километри разхода в пари е пренебрежително малък, т.е. около 15 лева.
Разхода е напълно нормален и който каже (с риск тука да ме наскочат колегите специалисти по маслата biggrin.gif ), че турбо-дизелов автомобил не пипа маслото НЕ МУ ВЯРВАЙ !

Имах едно служебно ЧИСТО ново Ауди Куатро А6 - безнин. София-Русе-София с доливане на малко под литър масло biggrin.gif Винаги имаше бутилочка с масълце но колата беше пушка иначе. Една от най-стабилните, комфортни и приятни машини, които съм карал ! Е, беше лакома за бензин ... ама пък служебна biggrin.gif
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Тц - Тексако (Приста) или Валволайн в БГ.scorpion написа:5W/30 - пълна синтетика - Toyota. Какво е НЕ знам. Кастрол вероятно.

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
scorpion-много подробно инфо.Аз обаче предвид по-големия двигател и коне, се спирам на по-малките мотори със 116 и/или 126 коня , на мен това ще ми бъде втора кола дизел че преди време имах две Карини, но дизеловата я продадох.Странно съвпадение но и ние имахме във фирмата за 2 години А6 4Ф, 3,0 тди 220 коня мисля беше и ако не беше толкова чупливо това е перфектния автомобил че и с куатро, но всичките му части са по 2 спрямо цената на такъв Авенсис. Има ли опция по-малкия мотор със 116 коня да му е по-евтин съединителя или няма значение между 116 и 126 ? Надявам се заедно с маховика да не надхвърля 1000лв.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 08 Дек 2011 08:06
- Местоположение: Карлово
Re: Avensis vs Corolla E140
Rudy написа:Тц - Тексако (Приста) или Валволайн в БГ.scorpion написа:5W/30 - пълна синтетика - Toyota. Какво е НЕ знам. Кастрол вероятно.
Интересно ми е с какво ще докажеш твърденията си!Факти, документи,ЦРУ,КГБ или думи на доверие!
А към колегата с темата -аз до сега Авенсис 2 ръждясъл не съм видял винаги има и изключения но една птичка пролет не прави.
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Виж възможно е и да греша. Все пак има различни дилъри. По темата е писано доста във форума - аз лично съм обслужвал колите си само в официални сервизи и съм виждал с очите си бидоните с масло 5W-30 и надписи Texaco. Виж какво има вътре - никой не знае. Не съм виждал туби Toyota.Даниел Чобанов написа:Интересно ми е с какво ще докажеш твърденията си!Факти, документи,ЦРУ,КГБ или думи на доверие!Rudy написа:Тц - Тексако (Приста) или Валволайн в БГ.scorpion написа:5W/30 - пълна синтетика - Toyota. Какво е НЕ знам. Кастрол вероятно.
Последните смени на маслото съм правил във ВиА Интеркар там съм взимал масло Лексус 5W-30 опаковки по 1 л. (писал съм във форума и със снимки -http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=151534#p151534), а във Венци Търново на RX-a сложих масло BMW 5W30 (което вече е Castrol Edge, пак опаковано в 1л шише).

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Off Topic:
Прочетох цялата тема и не знам защо почти всяка тема се превръща в мерене на п..ки м/у 2-3ма и то в отклонение от основната тема...искам да
кажа, че автора на темата непрекъснато пита едни и същи неща, които мнозина би трябвало да знаят, но не отговарят конкретно, а се забавляват със спорове за разход, скорост...бла бла. И това не е само в тази тема. Сигурно тук има и колеги, които са авто механици и би трябвало да знаят много от въпросите, но незнайно защо си траят...сигурно от презумпцията, че по-малко информирани собственици, толкова повече хляб за тях...вътре да им е, ако е така. Чета и чужд форум и за това неволно правя сравнението... Темата наистина е в раздел "Общи", но все пак въпросите са конкретни, очевидно автора много е чел и знае какво да пита.
По темата:
Нима никой не знае, че:
-бензиновите авенсиси горят масло до около 2005г и след това е оправено- а колегата търсеше 2005-2007г и се отказа, защото не искал да сменя бутала...така цамбурна и идеята за ГИ...
-до 2005г Авенсис 2 е 116кс, мотор 1CD-FTV, а 2006-08г е фейслифта със 126кс /1AD-FTV
-116кс е с ремък, а 126кс е с верига
-задния мост е независим
-авенсиса е с алуминиеви джанти и 7 air bag фабрично (не съм сигурен дали всички, но фейс лифта-да)
-фейс лифта 126кс е със 6 скорости (не съм сигурен дали всички)
-почти всички съвременни дизели са с двумасов (DMF), т.е. демпферен маховик и някога му идва времето, в зависимост от начина на каране.
-D-4D моторите нямат филтър за тв. частици (DPF), с изключение на 2.2 Dcat мотора
-Авенсиса е голяма , удобна, семейна кола за дълъг път, но за предимно градско е по-добре Корола примерно
-дизела зимно време загрява мн. бавно и за това е подходящ за дълги разстояния и много годишни км, а в обратния случай е по-добре малък бензинов...
Ако някое от горните ми твърдения не е вярно, нека бъда коригиран...така ще се стигне до истината.
Понеже моя Авенсис D-4D(126кс) ми е първия дизел и е от 2-3 месеца, нямам много впечатления, та не мога да кажа много неща, но:
- разход смесено около 5.7, предимно градско, къси разстояния, задръствания 7.5
- ускорението под 2000об за мен не е достатъчно добро (може би да е нормално заради турбото), сравнявайки го с бензиновия 1.8 Авенсис 1 който имам в БГ.
- чувствам нужда от парктроник (той е екстра) при паркиране назад. В БГ хетчбек не се внася, но тук повечето са такива и зад. стъкло е много дълго и полегато и зад него има още малко (багажник), което не се вижда.Задните ръбове/ъгли на колата не се виждат на стр. огледала, по-навътре са от калниците...
- мнозина твърдят, че са безшумни, но за мен е твърде шумен на п.х. и на ниска скорост (1-2ра ускорение). Може и моя нещо да не е наред, но на п.х.на волана усещам вибрации (като докосвам други места няма...), оборотите не мърдат-800 загряла, 1000 студена.
Във връзка с шумността- чувал съм, че D-4D били с някакъв нов тип дюзи, може би пиезо кристални и за това били по-шумни (дали е само за 126кс), та да питам и аз- някой знае ли нещо повече за дюзите?
Прочетох цялата тема и не знам защо почти всяка тема се превръща в мерене на п..ки м/у 2-3ма и то в отклонение от основната тема...искам да
кажа, че автора на темата непрекъснато пита едни и същи неща, които мнозина би трябвало да знаят, но не отговарят конкретно, а се забавляват със спорове за разход, скорост...бла бла. И това не е само в тази тема. Сигурно тук има и колеги, които са авто механици и би трябвало да знаят много от въпросите, но незнайно защо си траят...сигурно от презумпцията, че по-малко информирани собственици, толкова повече хляб за тях...вътре да им е, ако е така. Чета и чужд форум и за това неволно правя сравнението... Темата наистина е в раздел "Общи", но все пак въпросите са конкретни, очевидно автора много е чел и знае какво да пита.
По темата:
Нима никой не знае, че:
-бензиновите авенсиси горят масло до около 2005г и след това е оправено- а колегата търсеше 2005-2007г и се отказа, защото не искал да сменя бутала...така цамбурна и идеята за ГИ...
-до 2005г Авенсис 2 е 116кс, мотор 1CD-FTV, а 2006-08г е фейслифта със 126кс /1AD-FTV
-116кс е с ремък, а 126кс е с верига
-задния мост е независим
-авенсиса е с алуминиеви джанти и 7 air bag фабрично (не съм сигурен дали всички, но фейс лифта-да)
-фейс лифта 126кс е със 6 скорости (не съм сигурен дали всички)
-почти всички съвременни дизели са с двумасов (DMF), т.е. демпферен маховик и някога му идва времето, в зависимост от начина на каране.
-D-4D моторите нямат филтър за тв. частици (DPF), с изключение на 2.2 Dcat мотора
-Авенсиса е голяма , удобна, семейна кола за дълъг път, но за предимно градско е по-добре Корола примерно
-дизела зимно време загрява мн. бавно и за това е подходящ за дълги разстояния и много годишни км, а в обратния случай е по-добре малък бензинов...
Ако някое от горните ми твърдения не е вярно, нека бъда коригиран...така ще се стигне до истината.
Понеже моя Авенсис D-4D(126кс) ми е първия дизел и е от 2-3 месеца, нямам много впечатления, та не мога да кажа много неща, но:
- разход смесено около 5.7, предимно градско, къси разстояния, задръствания 7.5
- ускорението под 2000об за мен не е достатъчно добро (може би да е нормално заради турбото), сравнявайки го с бензиновия 1.8 Авенсис 1 който имам в БГ.
- чувствам нужда от парктроник (той е екстра) при паркиране назад. В БГ хетчбек не се внася, но тук повечето са такива и зад. стъкло е много дълго и полегато и зад него има още малко (багажник), което не се вижда.Задните ръбове/ъгли на колата не се виждат на стр. огледала, по-навътре са от калниците...
- мнозина твърдят, че са безшумни, но за мен е твърде шумен на п.х. и на ниска скорост (1-2ра ускорение). Може и моя нещо да не е наред, но на п.х.на волана усещам вибрации (като докосвам други места няма...), оборотите не мърдат-800 загряла, 1000 студена.
Във връзка с шумността- чувал съм, че D-4D били с някакъв нов тип дюзи, може би пиезо кристални и за това били по-шумни (дали е само за 126кс), та да питам и аз- някой знае ли нещо повече за дюзите?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Колега следя темата макар и достя вяло вече.Бих искал да не вярвам че има хора в този форум които са печени майсторяги и са си спестили умишлено информацията, което говори за типичния Български синдром.Въпреки че темата може да не е видяна от всички, ако истинските майстори са заети едва ли ще влизат във форума всяка вечер-пък и писането в темата е по-желание, осъзнавам го това.Просто до момента съм адски доволен от тойтата си и бих искал пак да е Тойота-спестява ми много нерви, грижи и пари при правилна експлоатация разбира се.Инфото което си дал е мнго полезно и от всичко до момента в темата стигнах до извода за мен че не е рентабилно да си купувам дизелов автомобил.Ако след 2005 наистина са отстранени проблемните бутала и сегменти,Авенсиса би стоял на дневен ред, но естествено никой не може да ми гарантира това а и няма как да го проверя дори колата да е карана в Бг и с пълна сервизна история пак не бих се доверил.Съединителя при бензина се надявам да не е толкова скъп като при дизела.А във връзка с шума при дизела - вервай ми пренебрежимо малък е на фона на Пасат 5,5 1,9 тди който имах късмата да покарвам чат пат.
P.S. Като намина към Бристол имаш бира от мен.Седи ли още металната топка на центъра? biggrin.gif За мен това е един от най-яките градове в юк.
P.S. Като намина към Бристол имаш бира от мен.Седи ли още металната топка на центъра? biggrin.gif За мен това е един от най-яките градове в юк.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Мирослав Петков и 3 госта