Майстора на климатици каза, че оста се върти постоянно и когато не е включен буталата( или нещо като клапанчета )се движат минимално, а съединителят който включва е вътре в компресора. Демонстрира ми го нагледно с един разрязан компресор. Компресора казва , вътре не подлежи на ремонт затова докато работи да си карам така за да не хвърлям пари.
Попитах , ако вътре нещо блокира какво става. Той каза , че шанса да блокира нещо вътре е минимален, но дори и да блокира бил така проектиран, че някаква връзка се къса и ролката продължава да се върти като паразитна. Така няма да има климатик но двигателя ще си работи. Което ако е така си е супер измислено.
Шум от шайбата на климатика - Avensis T25 2.0 D4D 116HP 2005
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта