Страница 4 от 6
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 16:05
от Scott
LEXUS написа:Относно разчитането на дисплея - не е задължително да мени цифрите една по една. Има решение, разбира се.
Естествено че има, ама ако прескачаме цифри, обясненията на твоето приятелче за абсолютната точност отиват по дяволите...
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 18:01
от Japanese_fever
Scott написа:Лекси, нали си чувал лафа за зелника ... Определено не си карал кола с цифров скоростомер.
То това е ясно още от самото начало, както и за повечето неща, за които той спори.
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 18:12
от LEXUS
Japanese_fever написа:Scott написа:Лекси, нали си чувал лафа за зелника ... Определено не си карал кола с цифров скоростомер.
То това е ясно още от самото начало, както и за повечето неща, за които той спори.
Ти ме остави мен, не ги приемай толкова лично нещата. Чети какво се пише и си прави изводите за себе си. А не да се измъкваш,че волана във Ф1 бил малък. По-достойно приемай нещата, не на лична основа.
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 19:21
от Scott
LEXUS написа:Japanese_fever написа:Scott написа:Лекси, нали си чувал лафа за зелника ... Определено не си карал кола с цифров скоростомер.
То това е ясно още от самото начало, както и за повечето неща, за които той спори.
Ти ме остави мен, не ги приемай толкова лично нещата. Чети какво се пише и си прави изводите за себе си. А не да се измъкваш,че волана във Ф1 бил малък. По-достойно приемай нещата, не на лична основа.
Ето няколко видеота от ускоряване на Сивик, да не кажеш че се заяждаме на лична основа... напротив, образоваме те
http://www.youtube.com/watch?v=hB_crzDu7ZE
http://www.youtube.com/watch?v=SL1_uQn3h58
http://www.youtube.com/watch?v=ANaIrG64rBM
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 19:51
от Japanese_fever
LEXUS написа: Ти ме остави мен, не ги приемай толкова лично нещата. Чети какво се пише и си прави изводите за себе си. А не да се измъкваш,че волана във Ф1 бил малък. По-достойно приемай нещата, не на лична основа.
Какво да чета?
Миналата година лятото работих малко като valet.
Карал съм толкова коли колкото ти сигурно нямаш на хард драйва. Вкл. BMW 6 със дигитална проекция на спидометъра на предното стъкло. Куп други чудесии като SLK AMG, всякакви Лексуси и Акюри, и т.н. Какво да чета като съм ги карал по 1/2-1 миля. Верно не е много, но е достатъчно да добиеш представа поне за уредите вътре и за возията, както казват някои.
Също и тогава ми се затвърди мнението, че японските коли най-ми допадат като интериор и като цяло.
Не знам може и да съм пристрастен, но може и да съм им свикнал вече.
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 20:08
от LEXUS
Човек,който кара дизел помпа-дюза няма какво да ме образова по отношение на колите. Най-добре ти се образовай в това отношение. Иначе клипчетата както се вижда потвърждават моите думи,че дисплеите не е нужно да изписват цифра по цифра,за да не може да се разчете,както ти твърдеше. Но наглостта да спориш,когато само се оборваш е много интересна. Поне си изтрий старото мнение, пък тогава ме поучавай.
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 20:15
от LEXUS
Japanese_fever написа:LEXUS написа: Ти ме остави мен, не ги приемай толкова лично нещата. Чети какво се пише и си прави изводите за себе си. А не да се измъкваш,че волана във Ф1 бил малък. По-достойно приемай нещата, не на лична основа.
Какво да чета?
Много работи, но си пропуснал . Иначе поне прочети какво се изписа дотук и пак помисли за големината на воланите във Ф1!
Japanese_fever написа:Миналата година лятото работих малко като valet.
Карал съм толкова коли колкото ти сигурно нямаш на хард драйва. Вкл. BMW 6 със дигитална проекция на спидометъра на предното стъкло. Куп други чудесии като SLK AMG, всякакви Лексуси и Акюри, и т.н. Какво да чета като съм ги карал по 1/2-1 миля. Верно не е много, но е достатъчно да добиеш представа поне за уредите вътре и за возията, както казват някои.
Също и тогава ми се затвърди мнението, че японските коли най-ми допадат като интериор и като цяло.
Не знам може и да съм пристрастен, но може и да съм им свикнал вече.
Това колко коли си карал изобщо не кореспондира с тезата ти,че при екстремно шофиране гледаш стрелката на километража,за да разбереш дали ускоряваш. Моля те, не ме карай да ти обяснявам по-подробно. Карай, чети, но като плюеш по нещо, поне имай мисъл, и то аргументирана, за да обосновеш думите си.
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 22:14
от Japanese_fever
А ти вземи да караш по-често коли и по-малко да четеш за тях!
И как мога да приемам нещо лично като аз говоря от собствен опит - не са практични дигиталните цифри, а също така съм сигурен че не си карал кола с дигитален спидометър. Какво да се обиждам...?
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 22:44
от LEXUS
Фактът,че непрекъснато говориш за мен,а не по темата, ми изяснява веднага кое те засяга и кое - не. Елементарна психология.
Чети поне какво се изписа в темата и тогава пак коментирай кое е практично и кое - не. Най-непрактичните цифрови индикатори ги ползват във Ф1.
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 17 Ное 2012 23:43
от Japanese_fever
Абе къде сравняваш болид от Ф1 с кола, дето се кара по улиците?
(риторичен въпрос, не ми отговаряй)
На колите не им слагат уредите по волана, както е при Ф1, те си имат табла на англ. dashboard.
И т.н. и т.н.
Казах ти, че много състезателни коли дори нямат скоростомер и оборотмер, защото това там се следи с други средства,
а и никой който се състезава не го интересува с колко километра в час кара, интересува само да не пренатовари двигателя и т.н.
Неща, които въобще не могат да се кажат за колите по улиците.
Те при Ф1 болидите нямат и парно, и мигачи и т.н. да не искаш колите по улицата да са така.
Re: Мнение за Honda Civic!?
Публикувано на: 18 Ное 2012 12:40
от Not_active_user_1
Japanese_fever написа:
Добре, а може ли да си обясниш защо при самолетите всички уреди са със стрелки?
...
Japanese_fever написа:Абе къде сравняваш болид от Ф1 с кола, дето се кара по улиците?
(риторичен въпрос, не ми отговаряй)
...
Те при Ф1 болидите нямат и парно, и мигачи и т.н. да не искаш колите по улицата да са така.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Абе къде сравняваш самолет с автомобил?
(риторичен въпрос, не ми отговаряй)
Така, като чета какви ги каканижеш остава с впечатление, че само на самолети с парно, мигачи и които се движат по улиците си се возил/карал. В коя самолетна компания си бил valet? Трудно ли се паркират летателни средства, които се движат по улиците? biggrin.gif
П.С. Ти докато си бил valet аз всеки ден карам десетки километри автомобили от двата вида и от личен опит казвам, че по-добро СПОРЕД МЕН от цифровите дисплеи няма.

Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 18 Ное 2012 22:30
от Toyko
Искам само да изразя възмущението си, че сте изнесли целият този спор в отделна дискусия, не мислех че ще породи толкова коментари, иначе нямаше да си отварям устата, явно имам талант да предизвиквам дискусии, така едно време си спомням минавам покрай една опашка за вестници 1990 година и гледам един съученик - викам му - а бе къв вестник ще земаш? А той - примерно Дума или Демокрация, не помня, честно, а аз му отвръщам - да не си свършил тоалетната хартия ? Е Богу цялата опашка за секунди се изпокара пред мене и стана такова шоу, че направо се чудя как не ме набиха и мене в суматохата хахахах

))
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 18 Ное 2012 23:04
от slowtraveler
Toyko написа:Искам само да изразя възмущението си, че сте изнесли целият този спор в отделна дискусия,
Защо?! Мястото на спора не бе в 'избор на Сивик '..
А дискусията е интересна - рядко се замисляме по тези въпроси..
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 19 Ное 2012 00:05
от Vesko
Стрелкожите индикатори са много по удобни от цифровите за възприемнае от хората. Предимството на цифровите е тяхното евтино производство и възможността върху един и същ индикатор да се визуализират множество параметри. Но... мнгото информация всъщност пречи. Защо ми е да знам например точната скорост до километър, след като глобите са през 10км? А и ако класа на точност на скоростомера е 5 или 10% то съвсем си губи смисъла. Например по цифровият индикатор си гледаш, че карасх с 99км/ч (което не е за глоба), но при 10% грешка (и ако е е от цялата скала грешката) ти реално караш а 90 или 110км/ч. Та за какво ти е да мислиш, че караш с 99км/ч??????
ПП: Няма точен измервател на скорост

Тя е аналогова величина и няма как да се дискретизира точно.
ПП: Фиша, който получих от кемрата край Плевен показвашем че съм карал със скорост хххс разделителна способност до километър. След Като имоя измервателен уред измерва скоростта със същата разделителна способност не би трябвало изобщо да удобрят такъв контролен уред.....
Re: Аналогови vs цифрови индикации
Публикувано на: 19 Ное 2012 07:52
от slowtraveler
Vesko написа:...Фиша, който получих от кемрата край Плевен показвашем че съм карал със скорост хххс разделителна способност до километър..
Затова и ако са те снимали с ?1км/ч (например 61 при ограничение 50км/ч) и ти пишат фиш за превишение с 11+км/ч, то можеш да оспориш и глобата да ти спадне в графата '10км/ч).. И ще спечелиш...
П.С. тъкмо сега се зачетох в Закона - законотворците ни са много 'умни'..... Как бихте тълкували ЗДвП, и по кой член биха ви глобили ако в града карате с 59км/ч???:
Чл. 182. (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) Водач, който превиши разрешената максимална скорост в населено място, се наказва, както следва:
1. (изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г., изм. - ДВ, бр. 10 от 2011 г.) за превишаване с 10 km/h - с глоба 20 лв.;