Страница 4 от 5
Публикувано на: 18 Фев 2012 17:26
от LEXUS
Хайде да раздвижим настроението тогава
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
:
Lamborghini Forum:
Свистене на вятъра при 305км/ч, нямам идея за по-натам.
Fiat Forum:
Алооо? Сам ли съм тук бре?
Mercedes C-Klasse Forum:
Мерцедесчето ми се намокри тази неделя като ходих с него за хляб - какво да правя?
MX-5 Forum:
Един нещастен ловец мина през колата ми със скапания си Туарег!
VW Touareg Forum:
Нек'ъв Х5 ми се е закачил от долу на купето. Някакви идеи как да го махна?
Renault-Forum:
Продавам месечна карта за градски транспорт. Колата излиза по-рано от сервиза от очакваното!
Bentley Forum:
Днеска използвах пепелника. Как да си го сменя?
Porsche-Cayenne-Forum:
Разход под 31л/100км. Проблем в инжекциона?
Smart Forum:
Инсталирах двигател от мотоциклет. Най-сетне повече мощност!!!
Camaro Forum:
Приятелката ми спа с брат ми и жена му. Как да ги убия? Вече имам едно дело и не ми се връща в затвора...
Mustang Forum:
Некъ'ф мизерник със Сивик се опита днес да ме изпревари!
Civic Forum:
Некъ'ф мизерник с Мустанг се опита днес да ме изпревари!
Honda Accord Forum:
Мама ми подари колата си. Търся ефтини 18-ки!
VW Bora Forum:
Сърдит съм! Всички казват, че карам Голф с раница на гърба. (за това карам комби )
Opel Forum:
Моята Корса няма никаква ръжда! СЕРИОЗНО! (темата изтрита от модератора)
Toyota Corolla E10 - Forum:
Разочарован съм от качеството на моята Е10! След 270'000км стъклото на километража е леееко надраскано.
Seat Marbella Forum:
Днеска успях да карам редом с един камион!
BMW 3er E36-Forum:
Къде има най-яките дюнери в града ве?
Yugo Forum:
Вашето кога за последно беше в движение?
Honda Civic CRX-Forum:
Кучето на съседа спи в тръбата на ауспуха ми. Мога ли въпреки това да запаля колата?
Toyota Forum:
Най-сетне направих 300'000км, кога ще се счупи най-сетне?
Polo Forum:
Най-сетне 6см по-ниско окачване! Сега обаче не стигам до микрофона за поръчки на МакДрайв...
Ferrari Forum:
Търся съвет за командировка в Колумбия. Искам много бързо да влезна и излезна!
BMW 7ца-Forum:
Помощ при програмирането на системното меню - как да си накарам пепелника да се затвори?
Тойота Aygo Forum:
Всички ме питат колко е било голямо яйцето-изненада и дали след това трудно съм го сглобил.
biggrin.gif
Публикувано на: 18 Фев 2012 17:58
от ToyotaPassion
E60_Power написа:ToyotaPassion написа:E60_Power написа:......
.........
Който каже, че Lexus GS не става, няма да е обективен. Изглежда страхотно - интериор и екстериор. Не съм карал такава кола, а само съм чел различни статии, в които се прави сравнение между премиум марките - Мерцедес, Ауди, БМВ и Лексус. И доста коментари съм изчел по англоезични форуми, просто защото в България едва ли има хора, които да притежават по две-три подобни нови коли / БМВ и Лексус / за разлика от чужбина. Всеобщото мнение / англоезични форуми / за Lexus GS е за кола, която може да бъде определена за най-надеждна в сравнение с немските си конкуренти. Повечето коментари, които съм чел от хора, карали БМВ и Лексус са еднотипни - едната най-често е определяна като driving machine, а другата по-скоро като луксозен седан за по-спокойно каране. Дали е така - не зная. Специално за Lexus GS прочетох, че пункта по който отстъпва най-много на БМВ и Мерцедес е управлението. Аз подобно твърдение не мога да направя, защото съм карал само немските коли. Това, което не ми харесва в Lexus GS е,че компанията произвежда бензинови мотори без турбо, а поне според мен карането на кола с турбо е много по-голямо удоволствие от шофиране на автомобил без турбина. Като казвам това, имам предвид и собствения си опит от тест драйв на чисто ново БМВ с атмосферен бензинов агрегат без турбина. Да, има и бензинови мотори с турбо, но те са много, много скъпи. Според мен германските топ компании - Мерцедес, БМВ и Ауди - за 20 години постигнаха изключително развитие в усъвършенстването на турбодизеловите мотори. Лексус по-скоро се развиват в друга посока - бензин или бензин / хибрид. На мен по-скоро ми импонира карането на турбодизел. Или както казва един мой другар - кола без турбо е като жена без цици. Иначе един Lexus GS с някакъв 6-цилиндров турбо дизелов мотор и автомат вероятно би бил кола, която мога да избера.
Доколкото знам даже и на немците напоследък им липсват жените без цици - тъгуват по старите атмосферни бензинки на БМВ. Не искам да обръщам темата в 'бензин срещу дизел', обаче ми е интересно как комбинираш представата си за висок клас автомобил, който прави кеф и 'турбодизел'. Наистина ли смяташ, че това е перфектния вариант за двигател? Само цитирам едно мнение на колегата Владислав от предишната епична тема:
"по-маломощен, по-капризен (особено с нашите горива), по-тежък, по-скъп за поддръжка, трудно палещ и бавнозагряващ зимата...При положение че парите не са проблем не знам кой би си го причинил.Погледни само темите във Форума напоследък-посоянно въпроси за трудно/невъзможно палене, за "зимна" нафта, за добавки, трудно загряване и т.н.Или трябва да защитиш докторат по химия, за да караш дизел с тези безброй добавки, или просто се качваш на бензинова кола...Съвсем друг е проблема с веригите бензиностанции - как пък на мен не ми се е случвало да имам проблем с гориво?Или съм най-големия късметлия, или просто защото карам бензинов автомобил."
Мисля си, че който претендира за финес, елегантност, еластичност на двигателя, винаги ще се насочи към бензина - а нали е и малко гъзар и кара висок клас автомобил - няма да му става лошо на бензиностанцията

Аз също карам сега дизел, но категорично го смятам за компромис - точно както Rudy спомена - гроздето ми е кисело

А относно липсата на турбо при Lexus GS - доколкото знам при хибридната версия 'дърпането', 'доускоряването' е определено по-силно отколкото при една нафтова печка.... А и разхода е на подобно ниво / Веско може да се опитва да ме опровергае

/. Относно управлението - явно не си чел за новия GS.
Публикувано на: 18 Фев 2012 18:29
от E60_Power
ToyotaPassion написа:E60_Power написа:ToyotaPassion написа:
.........
Който каже, че Lexus GS не става, няма да е обективен. Изглежда страхотно - интериор и екстериор. Не съм карал такава кола, а само съм чел различни статии, в които се прави сравнение между премиум марките - Мерцедес, Ауди, БМВ и Лексус. И доста коментари съм изчел по англоезични форуми, просто защото в България едва ли има хора, които да притежават по две-три подобни нови коли / БМВ и Лексус / за разлика от чужбина. Всеобщото мнение / англоезични форуми / за Lexus GS е за кола, която може да бъде определена за най-надеждна в сравнение с немските си конкуренти. Повечето коментари, които съм чел от хора, карали БМВ и Лексус са еднотипни - едната най-често е определяна като driving machine, а другата по-скоро като луксозен седан за по-спокойно каране. Дали е така - не зная. Специално за Lexus GS прочетох, че пункта по който отстъпва най-много на БМВ и Мерцедес е управлението. Аз подобно твърдение не мога да направя, защото съм карал само немските коли. Това, което не ми харесва в Lexus GS е,че компанията произвежда бензинови мотори без турбо, а поне според мен карането на кола с турбо е много по-голямо удоволствие от шофиране на автомобил без турбина. Като казвам това, имам предвид и собствения си опит от тест драйв на чисто ново БМВ с атмосферен бензинов агрегат без турбина. Да, има и бензинови мотори с турбо, но те са много, много скъпи. Според мен германските топ компании - Мерцедес, БМВ и Ауди - за 20 години постигнаха изключително развитие в усъвършенстването на турбодизеловите мотори. Лексус по-скоро се развиват в друга посока - бензин или бензин / хибрид. На мен по-скоро ми импонира карането на турбодизел. Или както казва един мой другар - кола без турбо е като жена без цици. Иначе един Lexus GS с някакъв 6-цилиндров турбо дизелов мотор и автомат вероятно би бил кола, която мога да избера.
Доколкото знам даже и на немците напоследък им липсват жените без цици - тъгуват по старите атмосферни бензинки на БМВ. Не искам да обръщам темата в 'бензин срещу дизел', обаче ми е интересно как комбинираш представата си за висок клас автомобил, който прави кеф и 'турбодизел'. Наистина ли смяташ, че това е перфектния вариант за двигател? Само цитирам едно мнение на колегата Владислав от предишната епична тема:
"по-маломощен, по-капризен (особено с нашите горива), по-тежък, по-скъп за поддръжка, трудно палещ и бавнозагряващ зимата...При положение че парите не са проблем не знам кой би си го причинил.Погледни само темите във Форума напоследък-посоянно въпроси за трудно/невъзможно палене, за "зимна" нафта, за добавки, трудно загряване и т.н.Или трябва да защитиш докторат по химия, за да караш дизел с тези безброй добавки, или просто се качваш на бензинова кола...Съвсем друг е проблема с веригите бензиностанции - как пък на мен не ми се е случвало да имам проблем с гориво?Или съм най-големия късметлия, или просто защото карам бензинов автомобил."
Мисля си, че който претендира за финес, елегантност, еластичност на двигателя, винаги ще се насочи към бензина - а нали е и малко гъзар и кара висок клас автомобил - няма да му става лошо на бензиностанцията

Аз също карам сега дизел, но категорично го смятам за компромис - точно както Rudy спомена - гроздето ми е кисело

А относно липсата на турбо при Lexus GS - доколкото знам при хибридната версия 'дърпането', 'доускоряването' е определено по-силно отколкото при една нафтова печка.... А и разхода е на подобно ниво / Веско може да се опитва да ме опровергае

/. Относно управлението - явно не си чел за новия GS.
Перфектният мотор е бензин с турбо компресор, но за мен автомобилите с подобни агрегати са много скъпи. БМВ с би-турбо бензин звучи прекрасно, но цената е ............. Кефа идва от усещането да караш кола с турбина без значение от горивото. Съвременните дизелови автомобили с турбо компресор са толкова далеч от понятието "нафтова печка", че дори няма да си направя труда да коментирам това определение. Определения като "по-маломощен", "по-тежък" и "трудно палещ и бавнозагряващ зимата" са пълни глупости, когато говорим за съвременните агрегати. Що се касае до хибридния Lexus GS и неговото по-силно "дърпане" и "доускоряване" в сравнение с нафтова печка / например, един 3.0 дизелов агрегат на БМВ с турбо компресор / или с две турбини при 535Д / - може да е по-силно, но със сигурност не в този живот и не на тази планета. За управлението не зная - колата с най-прецизно управление, която съм карал е БМВ. Когато тествам Lexus GS и констатирам, че е по-добър със сигурност не бих имал нищо против и с радост бих си купил такъв.
Публикувано на: 18 Фев 2012 18:42
от ToyotaPassion
E60_Power написа:ToyotaPassion написа:E60_Power написа:..........
Перфектният мотор е бензин с турбо компресор, но за мен автомобилите с подобни агрегати са много скъпи. БМВ с би-турбо бензин звучи прекрасно, но цената е ............. Кефа идва от усещането да караш кола с турбина без значение от горивото. Съвременните дизелови автомобили с турбо компресор са толкова далеч от понятието "нафтова печка", че дори няма да си направя труда да коментирам това определение. Определения като "по-маломощен", "по-тежък" и "трудно палещ и бавнозагряващ зимата" са пълни глупости, когато говорим за съвременните агрегати. Що се касае до хибридния Lexus GS и неговото по-силно "дърпане" и "доускоряване" в сравнение с нафтова печка / например, един 3.0 дизелов агрегат на БМВ с турбо компресор / или с две турбини при 535Д / - може да е по-силно, но със сигурност не в този живот и не на тази планета. За управлението не зная - колата с най-прецизно управление, която съм карал е БМВ. Когато тествам Lexus GS и констатирам, че е по-добър със сигурност не бих имал нищо против и с радост бих си купил такъв.
Нямам много време - довечера ще се пие вино, но попаднах на следното за СТАРИЯ модел на Lexus GS : Low and mid-range engine response is extremely punchy, with an 80-120 km/h time of just over four seconds. This is quicker than an Audi A6 TFSI, Jaguar XF 3.0D and Mercedes Benz E350. Източник:
http://www.privatefleet.com.au/lexus/le ... 0h-review/
Публикувано на: 18 Фев 2012 18:51
от LEXUS
E60_Power написа: Що се касае до хибридния Lexus GS и неговото по-силно "дърпане" и "доускоряване" в сравнение с нафтова печка / например, един 3.0 дизелов агрегат на БМВ с турбо компресор / или с две турбини при 535Д / - може да е по-силно, но със сигурност не в този живот и не на тази планета. За управлението не зная - колата с най-прецизно управление, която съм карал е БМВ. Когато тествам Lexus GS и констатирам, че е по-добър със сигурност не бих имал нищо против и с радост бих си купил такъв.
Не подценявай хибрида, особено на Лексус. Определено е по-бърз от дизеловото БМВ, а и от почти всички бензинови БМВ 5 именно в тоя живот и на тази планета.
http://img299.imageshack.us/img299/8860 ... ancqg1.jpg
Публикувано на: 18 Фев 2012 19:14
от martod

Ама БМВ- то спира по добре laugh.gif и градският му разход е по нисък

а е и с 1 Дайхацу по малолитражно .. biggrin.gif
Публикувано на: 18 Фев 2012 20:09
от E60_Power
Тоя звяр - 450h - съм го пропуснал като модел. Сравнението ми бе с двата по-малки бензинови агрегата / смятах, че това са моторите / на Лексус, които са с коне, близки до тези на 3.0 турбо дизеловия мотор на БМВ. Но дори сравненителния тест на БМВ 535Д vs Лексус 450h показва близки резултати при положение, че едната кола е с 60 к.с. отгоре и почти 20% по-голям обем на мотора. А това е много добър атестат са баварката.
Публикувано на: 19 Фев 2012 00:12
от BIS
Rudy написа:Аз гласувах, че плащат на собствениците и чакам сега да си получа лептата...
Щом ще дават пари , и аз съм в ТОП 10

Като дойде време за IBAN-а кажете.

Публикувано на: 19 Фев 2012 08:32
от Kiki
BIS написа:Rudy написа:Аз гласувах, че плащат на собствениците и чакам сега да си получа лептата...
Щом ще дават пари , и аз съм в ТОП 10

Като дойде време за IBAN-а кажете.

Има да чакаме това време!
Сега е времето на даване от наша страна.
Нищо, че в анкетата Лекс е дал въпроси за взимане. biggrin.gif
Публикувано на: 19 Фев 2012 09:58
от mirott
SFINKS написа:а трябва , всичко освен Вършец, е тъмна, непросветена в световната конспирация провинця

Аз вече смятам да започна да ходя във Вършец на сбирките на МЕНСА , НАСА, Г8,НАТО,ГЦРУ,КГБ и TUV
Ше ходиш, ама като няма сняг, че не моеш баш да се справяш с шофирането тогава...
biggrin.gif
Публикувано на: 19 Фев 2012 18:49
от gh0s7r1d3r
mirott написа:SFINKS написа:а трябва , всичко освен Вършец, е тъмна, непросветена в световната конспирация провинця

Аз вече смятам да започна да ходя във Вършец на сбирките на МЕНСА , НАСА, Г8,НАТО,ГЦРУ,КГБ и TUV
Ше ходиш, ама като няма сняг, че не моеш баш да се справяш с шофирането тогава...
biggrin.gif
Що бе, може да дойде с на колегата Великобританската УаЗ-ка да успее да прекоси Петрохан, стига колегата да е щедро настроен..

Публикувано на: 20 Фев 2012 17:42
от Raya
http://fakti.bg/avto/31701-vijte-koi-ko ... remember=1
Rudy, какво стана с парите? Ти да не избяга с всичките?
Публикувано на: 20 Фев 2012 17:59
от BIS
Сигурно и това е платена статистика biggrin.gif Не им вярвайте. Не е възможно Тойота да е толкова напред в класацията. Долни манипулатори

biggrin.gif

Публикувано на: 20 Фев 2012 18:03
от nowyaris
Мислех на лято да си купя Кадилак-надеждни са колкото Тойота.Ама кат гледам положението с парите май ще си остана с яриса.Тез тарикати от JDPower да имат някоя класация и за правителствата,да видим нашето колко е надеждно.
Публикувано на: 21 Фев 2012 11:53
от mirott
http://www.automedia.bg/news/article_14775.html
Оооо, не, няма корупция и в Аутобилд biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
"Както и се очакваше, повечето победители са машини на германски производители"