Страница 4 от 4

Публикувано на: 10 Фев 2012 08:40
от baba_metca
Правило ли е впечатление на някой, че в тоя студ, като влезете с колата на по-топло място (гараж или мол) и огледалата се запотяват ведната, прозорци, всичко. Общо взето по колата се натрупва влага. Та дали и подобна влага не се натрупва в резервоара, особенно ако е почти празен. Имам доста познати които като им светне лампата и сипят за 30-40лв и пак така до следващото светкане. Чудя се при толкова малко гориво в резервоара (при това редовно), една такава влага може ли да окаже влияние при палене?

Публикувано на: 10 Фев 2012 09:34
от SFINKS
Не само че може , но и става точно така
Празен резервоар = конденз , като е пълен е по-малко конденза щото намалява площа където може да кондензира водата

Публикувано на: 10 Фев 2012 12:28
от p_zarkov
Аз няма да пиша за горивата , ще питам за запалването. По телешопите рекамираха някаква джаджка дети я пъхаш е запалката и тя праща импулс до акумолатора който му дава сила "като за два " и няма варият да не запали . Та чудя се дали таз дивотия работи ? И дали може да накара "бозата" да мине както трябва през дюзите ?

Публикувано на: 10 Фев 2012 15:02
от slowtraveler
'Бозата' става най-вече на кюлче във филтъра laugh.gif
От там я вадиш като бледо сиво или кафяво паве :whistle:
Това през запалката - можеш да възбудиш акумулатора (да му подадеш ток за да се позареди), но просто няма как да му подадеш толкова ток, че да завърти по-добре стартера....
Бушона му е 10 или 15А ( а само на подгрева на свещите май е 40А) :thumbsup:

Публикувано на: 10 Фев 2012 15:25
от mirott
И за да не става боза сипваш бензинец и спирачна течност biggrin.gif

Публикувано на: 10 Фев 2012 21:21
от nowyaris
mirott написа:И за да не става боза сипваш бензинец и спирачна течност biggrin.gif
Бензинец си е достатъчно,спирачната течност си е глезотия.Много интересно,днес сутринта на -21 Киата пак запали след моментен размисъл.Туй подгрева да ти е наред наистина е голяма работа."Дезодоранта" пак си беше в мен,но днес го използвах за да размразя бравите на вратите и ключалките.Пак много интересно-ефекта беше много по-добър,отколкото с препоръчан за целта спрей.Такъв киреч излезе от механизмите,че чак се уплаших.Явно има някакви химии в "дезодоранта"дето са много активни,а струваше само 6,60 лв. за огромен флакон в склада на старозагорската фирма дето си купувам вече всички консумативи на SCT Germany.Там наистина всичко е за почти без пари.

Публикувано на: 11 Фев 2012 14:25
от CuMo
При мен пали винаги от раз за сега.
-10 / стояла в гаража една седмица.

http://www.youtube.com/watch?v=1sSTojOr ... ature=plcp

Публикувано на: 22 Фев 2012 09:51
от Toyo_driver
Ха..на много интересна статия попаднах докато четох за хапчетата в резервоара...
http://www.adac.de/infotestrat/tanken-k ... geId=61719
според АДАК и братята германци са видяли зор със студовете тая година и поради това са си тествали горивата(техните са ок). Ама според тяхното изследване никой производител не е препоръчал бензин в дизела... само Мицубиши казали "може в обикновения дизел"(аз да им дам да прочетат какво са си написали в ръководството на техния Д-ИД :censored: )
Quote: "Mitsubishi erlaubt bei Fahrzeugen ohne Pumpe-Düse- oder Common-Rail-Technik das Zumischen von Ottokraftstoff. Doch diesbzgl. eine wichtige ADAC-Warnung: Bei Autos mit diesen beiden modernen und weitverbreiteten Einspritzsystemen führen Verdünnungsexperimente mittels Benzin oder Petroleum mit Sicherheit zu kapitalen Schäden! "
"със сигурност води до капитален шаден" ама ние продължаваме да си караме laugh.gif... не се знае до кога :whistle:

Публикувано на: 22 Фев 2012 22:25
от jim_beam
и в австрия имаше съмнения за ниско-температурните качества на дизела,ама тая година нямаше кой знае какви студове.набедиха омв,че слагат твърде малко добавки,тук всеки дизел през зимния период трябва да е поне мин. до -20 или -30 беше,да е течен.но поне няма боклуци и вода вътре,та нямаше някакви проблеми.тия ADAC както тукашното ÖAMTC нямат никакво реноме,пълни въздухари са,не могат едни подгряващи свещи да сменят.бива ги само да дават акъл,забравете ги.а блядовете в сибир на - 40-50 какво да правят с модерните си дизели,да чакат пролетта ли.блъскат бензин-керосин вътре и нямат ядове.тия тук със сигурност набиват керосин.той евро-дизела и без това е толкова обезмаслен,а и с био-дизел вътре,така че надали ще навреди допълнително.аз си слагам 2-тактово за всеки случай и нямам грижи!

Публикувано на: 24 Фев 2012 00:35
от Kovachev
Лекарството е Liqui Moly speed - 30 лева литъра; пропорция грам към литър (1:1000) На -20C паля от раз и принципно колата е готова да потегли, но е желателно да поработи на празен ход 10-15 минути колкото да завърти маслото.