Виждал ли си Тойота да не запали?Колко бензин в дизела?
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Правило ли е впечатление на някой, че в тоя студ, като влезете с колата на по-топло място (гараж или мол) и огледалата се запотяват ведната, прозорци, всичко. Общо взето по колата се натрупва влага. Та дали и подобна влага не се натрупва в резервоара, особенно ако е почти празен. Имам доста познати които като им светне лампата и сипят за 30-40лв и пак така до следващото светкане. Чудя се при толкова малко гориво в резервоара (при това редовно), една такава влага може ли да окаже влияние при палене?
Аз няма да пиша за горивата , ще питам за запалването. По телешопите рекамираха някаква джаджка дети я пъхаш е запалката и тя праща импулс до акумолатора който му дава сила "като за два " и няма варият да не запали . Та чудя се дали таз дивотия работи ? И дали може да накара "бозата" да мине както трябва през дюзите ?
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
'Бозата' става най-вече на кюлче във филтъра laugh.gif
От там я вадиш като бледо сиво или кафяво паве
Това през запалката - можеш да възбудиш акумулатора (да му подадеш ток за да се позареди), но просто няма как да му подадеш толкова ток, че да завърти по-добре стартера....
Бушона му е 10 или 15А ( а само на подгрева на свещите май е 40А)
От там я вадиш като бледо сиво или кафяво паве

Това през запалката - можеш да възбудиш акумулатора (да му подадеш ток за да се позареди), но просто няма как да му подадеш толкова ток, че да завърти по-добре стартера....
Бушона му е 10 или 15А ( а само на подгрева на свещите май е 40А)

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинец си е достатъчно,спирачната течност си е глезотия.Много интересно,днес сутринта на -21 Киата пак запали след моментен размисъл.Туй подгрева да ти е наред наистина е голяма работа."Дезодоранта" пак си беше в мен,но днес го използвах за да размразя бравите на вратите и ключалките.Пак много интересно-ефекта беше много по-добър,отколкото с препоръчан за целта спрей.Такъв киреч излезе от механизмите,че чак се уплаших.Явно има някакви химии в "дезодоранта"дето са много активни,а струваше само 6,60 лв. за огромен флакон в склада на старозагорската фирма дето си купувам вече всички консумативи на SCT Germany.Там наистина всичко е за почти без пари.mirott написа:И за да не става боза сипваш бензинец и спирачна течност biggrin.gif
При мен пали винаги от раз за сега.
-10 / стояла в гаража една седмица.
http://www.youtube.com/watch?v=1sSTojOr ... ature=plcp
-10 / стояла в гаража една седмица.
http://www.youtube.com/watch?v=1sSTojOr ... ature=plcp
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Ха..на много интересна статия попаднах докато четох за хапчетата в резервоара...
http://www.adac.de/infotestrat/tanken-k ... geId=61719
според АДАК и братята германци са видяли зор със студовете тая година и поради това са си тествали горивата(техните са ок). Ама според тяхното изследване никой производител не е препоръчал бензин в дизела... само Мицубиши казали "може в обикновения дизел"(аз да им дам да прочетат какво са си написали в ръководството на техния Д-ИД
)
Quote: "Mitsubishi erlaubt bei Fahrzeugen ohne Pumpe-Düse- oder Common-Rail-Technik das Zumischen von Ottokraftstoff. Doch diesbzgl. eine wichtige ADAC-Warnung: Bei Autos mit diesen beiden modernen und weitverbreiteten Einspritzsystemen führen Verdünnungsexperimente mittels Benzin oder Petroleum mit Sicherheit zu kapitalen Schäden! "
"със сигурност води до капитален шаден" ама ние продължаваме да си караме laugh.gif... не се знае до кога
http://www.adac.de/infotestrat/tanken-k ... geId=61719
според АДАК и братята германци са видяли зор със студовете тая година и поради това са си тествали горивата(техните са ок). Ама според тяхното изследване никой производител не е препоръчал бензин в дизела... само Мицубиши казали "може в обикновения дизел"(аз да им дам да прочетат какво са си написали в ръководството на техния Д-ИД

Quote: "Mitsubishi erlaubt bei Fahrzeugen ohne Pumpe-Düse- oder Common-Rail-Technik das Zumischen von Ottokraftstoff. Doch diesbzgl. eine wichtige ADAC-Warnung: Bei Autos mit diesen beiden modernen und weitverbreiteten Einspritzsystemen führen Verdünnungsexperimente mittels Benzin oder Petroleum mit Sicherheit zu kapitalen Schäden! "
"със сигурност води до капитален шаден" ама ние продължаваме да си караме laugh.gif... не се знае до кога

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
и в австрия имаше съмнения за ниско-температурните качества на дизела,ама тая година нямаше кой знае какви студове.набедиха омв,че слагат твърде малко добавки,тук всеки дизел през зимния период трябва да е поне мин. до -20 или -30 беше,да е течен.но поне няма боклуци и вода вътре,та нямаше някакви проблеми.тия ADAC както тукашното ÖAMTC нямат никакво реноме,пълни въздухари са,не могат едни подгряващи свещи да сменят.бива ги само да дават акъл,забравете ги.а блядовете в сибир на - 40-50 какво да правят с модерните си дизели,да чакат пролетта ли.блъскат бензин-керосин вътре и нямат ядове.тия тук със сигурност набиват керосин.той евро-дизела и без това е толкова обезмаслен,а и с био-дизел вътре,така че надали ще навреди допълнително.аз си слагам 2-тактово за всеки случай и нямам грижи!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта