Страница 4 от 5

Публикувано на: 08 Яну 2012 08:52
от Japanese_fever
Ти си душманин на коли.
Раздвам се, че си попаднал на прецакана кола! biggrin.gif
Явно ти е било дошло времето да изпиташ на собствен гръб
гаврата, която си правил с твоите коли...

Публикувано на: 08 Яну 2012 09:07
от t k d4d
ако не се сещаш да ти кажа кои имат синхронизатор на задна-НИКОИ.А на първа само едни стари москвичи нямаха. айде чао.

Публикувано на: 08 Яну 2012 09:15
от t k d4d
опела още си го пазя за черен път- кат куче е. А ти като не си душманин нямаш ли проблеми с колата.ЖЕНАТА И КОЛАТА ИСКАТ КАРАНЕ И ДА НЕ ИМ ВЪРВИШ ПО -СВИРКАТА МНОГО-МНОГО

Публикувано на: 08 Яну 2012 09:20
от t k d4d
Japanese_fever написа:Ти си душманин на коли.
Раздвам се, че си попаднал на прецакана кола! biggrin.gif
Явно ти е било дошло времето да изпиташ на собствен гръб
гаврата, която си правил с твоите коли...
ТЕ СА ПРЕЦАКАНИ КАТ НОВИ СК. КУТИИ ,ОТ ДВИГАТЕЛ ОПЛАКВАНЕ НЯМАМ,ДАЖЕ СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН

Публикувано на: 08 Яну 2012 09:36
от mafiota
Я кажи колега,
ти по принцип до момента предпиемал ли си някакви мероприятия или дейности по диагностициране и отстраняване на проблема със твоите скорости.

Публикувано на: 08 Яну 2012 10:06
от t k d4d
mafiota написа:Я кажи колега,
ти по принцип до момента предпиемал ли си някакви мероприятия или дейности по диагностициране и отстраняване на проблема със твоите скорости.
Какви например,освен,че пробвах вече на 5 като моята - тропане и не винаги включват на задна. единия е сменел съеденител - няма промяна , едната е на95 х. за каква смяна на масло да говорим , а моята е 40х. така без промяна какво ме съветваш ,мисля,че беше споменал съеденител и добавка беше на 190 сега е на230х.

Публикувано на: 08 Яну 2012 10:16
от t k d4d
друго ми направи впечетление,че при проба на загасен и запален двиг. не влиза от 5-та на задна никога , трябва да разклатя на междинна и тогава влиза

Публикувано на: 08 Яну 2012 11:01
от t k d4d
знам,че маслата трябва да се сменят на около 50х. ама само тези дето ги продава us хондата . оригинално масло ако няма теч и си е точно в нормата няма проблем.освен автоматика. сменил съм поне 15 мпс -та имам над милион кл. пробег с тях ,на всички скоростите бяха добри с изключение на едно балканче МНОГО СЕ ОНЕСАХ МАЙ, АЙДЕ ВРЕМЕ Е ДА ЗАТВАРЯМЕ ТЕМАТА ,ЧАО НА ВСИЧКИ И ИЗВИНЯВАЙТЕ АКО СЪМ ОБИДИЛ НЯКОЙ ,АМА И С МЕН НЯКОИ СЕ ЕБАВАХА.

Публикувано на: 08 Яну 2012 22:06
от LEXUS
t k d4d написа:ПОСТОЯННО и ИМА МОМЕНТИ са различни думи! Това е просто фраза!Кво се загрижихте толкоз за живота ми?Пак не внимаваш!!е
Аз ли не внимавам?? ПОТОЯННО и ИМА МОМЕНТИ ти си ги каза! Никъде не съм казвал нито ПОТОЯННО,НИТО ИМА МОМЕНТИ!
Ти оспори собствената си фраза!

Опита се да кажеш,че е опасно за живота по два начина. Но повечето коли нямат синхронизатор за задна! Не е казано,че никога не влиза от раз. Ти нас за без коли ли ни взимаш, нали всички Тойоти караме. А кадет точно 1-ва му заяжда и аз се оплаквам от калпавите немски скоростни кутии, защото 1-ва да ти заяжда е дефект! Защото на всеки светофар ръгаш немската кола точно като ненормален. И трябва да се вкара първо 2-ра и след това 1-ва. Това е кофти скоростна кутия точно на Кадет дизел!

А като живееш на магистралата , ще трябва да изчакваш на полусъеиднител. Друг вариант е да си с автоматик, за такива екстремни ситуации като твоите. Това обаче нито прави скоростната кутия на Корола дефектна,нито лоша.

Отделно понеже много караш, затова най-важният проблем ти е защо не превключва скорости на загасена кола без съеднител,а опела можел. Това ли ти е експлоатационния проблем?

Какво като е на 450 000км. Опела. Това са нормални километри за една Тойота. Нещо страхотно ли казваш.

Пак ти казвам,същия опел на 200 000км. му заяждаше 1-ва,пак дизел,пак опел. Е какво да кажа сега? Калпава ск.кутия както ти си правиш изводите.

Публикувано на: 08 Яну 2012 22:10
от LEXUS
t k d4d написа:друго ми направи впечетление,че при проба на загасен и запален двиг. не влиза от 5-та на задна никога , трябва да разклатя на междинна и тогава влиза
Еми естествено, кой конструктор ще предвиди,че някой ще свали от 5-та ,тоест движение минимум с 60 км/ч. примерно и ще включи директно задна по погрешка да строши скоростите. Всеки средностатистически шофъор изключва от 5-та на междинна, дори само докато намали скоростта и спре и след това включва задна. Изобщо какви са тия анти-логични въпроси. Или на Опела можело? biggrin.gif Ама Опела не е еталон на никой за нищо.

Публикувано на: 08 Яну 2012 22:13
от LEXUS
t k d4d написа: сменил съм поне 15 мпс -та имам над милион кл. пробег с тях ,на всички скоростите бяха добри с изключение на едно балканче МНОГО СЕ ОНЕСАХ МАЙ, АЙДЕ ВРЕМЕ Е ДА ЗАТВАРЯМЕ ТЕМАТА ,ЧАО НА ВСИЧКИ И ИЗВИНЯВАЙТЕ АКО СЪМ ОБИДИЛ НЯКОЙ ,АМА И С МЕН НЯКОИ СЕ ЕБАВАХА.
Ами ти нищо не каза, от целия ти многомилионен опит и пробег, основния ти проблем със скоростите са защо не се превключват на изгасена кола без съединител,защо задна няма синхронизатор, за да се изтрелваш от къщата на магистралното платно без полусъединител и защо от 5-та не се включва директно задна без междинна???? wacko.gif Що за въпроси? Всеки сервизен работник ще ти се изсмее в лицето при такива въпроси.

Публикувано на: 08 Яну 2012 22:19
от LEXUS
t k d4d написа:А на джим бим като си чел , що се ебаваш и ме питаш за стелки и педали ли става въпрос СЕДЛАРОВ! Я прочети още веднъж!
Кога съм се ебавал, ти говореше за Седларов и влезох в тона ти. biggrin.gif
t k d4d написа:джим струва ми се,че това е пандемия,хиляди коли за подмяна на разни работи и то като новозакупени,ЛОШО СЕДЛАРОВ,ЛОШО.Е той затова хюндай,вече дръпна нагоре
Моят отговор е информация,а не заяждане към теб:
LEXUS написа:За подмяна на кои работи, Седларов? За подмяна на стелки и педали. Ти ако мислиш,че немците не изкарват хиляди коли за подмяни, ЖЕСТОКО се лъжеш. Просто при Тойота сензацията е голяма. Хюндай дръпна нагоре,защото добре работят,защо Опел не дръпне.
Това, което Джим Бийм е писал, няма нищо общо с твоите въпроси.

Публикувано на: 08 Яну 2012 22:21
от LEXUS
t k d4d написа:
Japanese_fever написа:Ти си душманин на коли.
Раздвам се, че си попаднал на прецакана кола! biggrin.gif
Явно ти е било дошло времето да изпиташ на собствен гръб
гаврата, която си правил с твоите коли...
ТЕ СА ПРЕЦАКАНИ КАТ НОВИ СК. КУТИИ ,
Айде бе, кое им е прецаканото, я се обоснови и не хвърляй такива сензации.

Публикувано на: 08 Яну 2012 22:23
от LEXUS
t k d4d написа:ПРОСТО КУТИЙТЕ ИМ СА ТАКИВА-ТРОПАТ.
Дотук изглежда само твоята тропа и на твоите приятели. Ако не ти харесва, защо не смениш колата?

Публикувано на: 08 Яну 2012 22:24
от LEXUS
t k d4d написа:И моите в движение не се усеща чак талкоз тропането
Ти освен в движение, на място ли си играеш със скоростите.