Страница 4 от 5

Публикувано на: 11 Ное 2011 14:04
от danny
Колега на снимки седалката си изглежда нормално. Трябва да я видиш на живо. Ако толкова държиш можеш да я видиш.

Публикувано на: 11 Ное 2011 15:39
от digitalpr
Как седалката е "видимо по стара и амортизирана" и в същото време изглежда нормално на снимките? Не разбирам, защо си пуснал темата във форума? Ако е, защото искаш да ни информираш, че в сервиза на Тойота се случват такива неща, то поне го докажи. Ти очевидно не искаш. При това положение наистина не виждам, какъв е смисъла от темата ти.

Публикувано на: 11 Ное 2011 16:02
от danny
Ще я снимам и ще пусна. Не виждам смисъл да се заяжда някой с мен, освен ако не работи във въпросния сервиз или е близък приятел с някой от въпросния С.
Също така ви моля да престанете да ме изкарвате луд! Много добре знам какво съм купил преди 2 месеца, каква седалка и подлакътник съм имал. Всеки ден съм ги гледал и съм ги ползвал, все щеше да ми направи впечатление ФРАПИРАЩАТА разлика, както и на жена ми и на наши приятели!

Публикувано на: 11 Ное 2011 16:12
от slowtraveler
Колеги, моля да успокоите топката...
Както писах по-горе - също не смятам, че е възможно да се действа така с толкова очебиен детайл, затова аз също възприемам с недоверие едно такова остро твърдение.
Но това не означава, че смятам колегата за луд....
Явно колегата има притеснения.
Ако може - добре е да направи добри снимки на седалките, маркировката им, болтовете за захват...
Пусна ли официална жалба в сервиза?
И има ли официален отговор?

Публикувано на: 11 Ное 2011 16:32
от digitalpr
Никой не те смята за луд. Мисълта ми е... или се опитай да ни убедиш че е така както казваш (възможно е), или няма смисъл от темата.

Публикувано на: 11 Ное 2011 16:33
от Владислав
Слоу, седалката може да е била демонтирана някога си, още в Италия по някаква причина, и болтовете за захват все още да имат следи от развиване...Много се е плюело по ТМ Ауто - къде с право, къде не, но такова обвинение определено трябва да се подкрепи с неопровержими факти.В противен случай изглежда несериозно.Разбирам някой да е недоволен от ремонта, диагностиката, боядисването, сроковете на доставка и изпълнение, цените, но за подмяна на части без знанието и разрешението на клиента не знаех до момента.Това е от нивото на кварталното гаражче, а не прилича на официален сервиз на сериозна марка.Като се има предвид негативите, които може да понесе такава фирма, никой от ръководителите не би допуснал това да се случи.Ако пък се е случило, със сигурност клиента би бил компенсиран подобаващо, и ние вероятно не бихме и разбрали.Колега, danny моля да ни държиш в течение на случая.Развитието ще е показателно за добросъвестността и на сервиза, и на клиентите му.

Публикувано на: 11 Ное 2011 16:57
от slowtraveler
Владислав написа:Слоу, седалката може да е била демонтирана някога си, още в Италия по някаква причина, и болтовете за захват все още да имат следи от развиване.......
Напълно си прав...
Но може никога да не е била демонтирана, и да няма никакви следи.
Ако има следи - то това значи, че някога седалката е сваляна (не е задължително - в ТМ Ауто.
Но пък ако няма следи от демонтаж, то това би означавало, че седалката не е била демонтирана от автомобила, и не е била подменяна.
А ако има поражения, то те може да са били например от невнимателно отношение към автомобила. :thumbsup:

Публикувано на: 11 Ное 2011 21:30
от gena_bs
slowtraveler написа: А ако има поражения, то те може да са били например от невнимателно отношение към автомобила. :thumbsup:
На мен ми се струва, че уцели десятката!
Виждал съм как сервизен техник с мазния гащеризон и още по-мазни и мръсни ръце влиза в чисто нова кола. За пораженията по тапицерията е ясно на всички, мисля. Също така съм виждал и сервизи, в които приемчика слага специален найлонов калъф на предните седалки и волана пред клиента, преди да влезе колата в халето. На изхода след ремонта колата е даже измита.
Така, че напълно е възможно (хипотетично) да са омазали тапицерията и при опит да я изчистят не са уцелили препарата...

Добре е да има снимки, защото така само си чешем езиците...

Публикувано на: 27 Ное 2011 16:21
от tolkin
има нещо гнило в ТМ Ауто hmm.gif

Публикувано на: 27 Ное 2011 16:33
от Vesko
Мдаа... на мен пък винаги ми я връщат с найлона на седалката, та се чудя де да го изхвърля. Случвало се е 2-3 найлона да се саберат на пода на задната седалка чакащи ммомента на изхвърлянето biggrin.gif

Публикувано на: 27 Ное 2011 16:47
от zi_zi_top
gena_bs написа:...
Виждал съм как сервизен техник с мазния гащеризон и още по-мазни и мръсни ръце влиза в чисто нова кола. За пораженията по тапицерията е ясно на всички, мисля. Също така съм виждал и сервизи, в които приемчика слага специален найлонов калъф на предните седалки и волана пред клиента, преди да влезе колата в халето. На изхода след ремонта колата е даже измита....
Ако си ходил в ТМ Ауто трябва да си видял, че там са от втория тип сервизи, които пазят автомобилите на клиентите.

Публикувано на: 27 Ное 2011 16:51
от Raya
Мен са ме приемали не официално и всеки път пред очите ми слагаха найлони. Аз все се чудих: за какво се старае след като не фигурирам като клиент.

Публикувано на: 27 Ное 2011 18:09
от nowyaris
Raya написа:Мен са ме приемали не официално и всеки път пред очите ми слагаха найлони. Аз все се чудих: за какво се старае след като не фигурирам като клиент.
Възпитаните майстори винаги използват предпазни средства.Според възможносттите си,естествено biggrin.gif .

Публикувано на: 28 Ное 2011 14:37
от digitalpr
И в крайна сметка нищо не стана с тая тема.

Публикувано на: 28 Ное 2011 18:21
от Kiki
Понеже темата е за ТМ Ауто, да Ви споделя нещо.
Днес ходих до там, за да си взема едно моторче за казанчето за измиване на задната стъкло-на комбито.. Поискаха ми 255лв.
Злед това отидох на "Симеон" От там си купих корейско за Киа за 18лв. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Трябва само да се махне буксата от кабела и да се сложат кабелни обувки.
Тези от ТМ Ауто са откачени на темата пари. sleep.gif