Страница 4 от 5

Публикувано на: 04 Мар 2012 18:51
от tolkin
има един проблем на 25000 изгарят крушките на стоп светлините и двете едновремено или с два три дни разлика на 2.0 D4D 2007г. за първи път ми се налага да сменявам крушки толкова често.за да знаят и други когато Ви изгорят и 2-те крушки оставате без ABS,VSC,иTRC e това е засега.

Публикувано на: 04 Мар 2012 19:40
от Rudy
tolkin написа:има един проблем на 25000 изгарят крушките на стоп светлините и двете едновремено или с два три дни разлика на 2.0 D4D 2007г. за първи път ми се налага да сменявам крушки толкова често.за да знаят и други когато Ви изгорят и 2-те крушки оставате без ABS,VSC,иTRC e това е засега.
Вярно е само за комби, но какво общо имат крушките с гаранционните ремонти?

Публикувано на: 04 Май 2012 15:18
от baba_metca
baba_metca написа:Toyota Auris 2.0 d4d, в момента на 2г и 3месеца и 33450км.
  • Преминала през кампанияата с педала на газ-та преди да я купим.
  • Проблема със свиренето на задните спирачки на около 22-3 000км, като те са си свирели и преди това, ама предишните са нехайствали явно. За тези които не знаят, проблема е признат от Тойота и при проявяване се сменят някакви държачи и накладки.
  • На около 32 500 смяна на комплект съединител. Нещо виеше при натоварване. Когато се тръгваше по наклон, най-много се чуваше
2г и 4месеца ~ 34000км.
  • Смяна на карета на волана.
2г и 5месеца ~ 35000км.
  • Смяна на водна помпа. На повечето двигатели произведени след 2009-та слагат променена помпа, за тези преди това, гаранцията е удължена на 5г, но се запазва пробега от 100 000км
Забравих да пиша но някъде към края на март станаха следните неща
2г и 8 месеца ~ 39 000км
  • Смяна на кормилна рейка и прилежащите и чаркове. Това със смяната на каретата нещо нищо не стана. Но поне не са се опъвали за рейката, веднага я записаха за нова рейка
  • Почистване на EGR
  • За 15 000км, доляти 1,9л масло (един път 1,4л и един път 0,5л). На следваща проверка, след 3 000км, ще видим какво ще стане, защото сега се случи ТО А и сменихме маслото

Re:

Публикувано на: 12 Юни 2012 08:47
от baba_metca
baba_metca написа:Toyota Auris 2.0 d4d, в момента на 2г и 3месеца и 33450км.
  • Преминала през кампанияата с педала на газ-та преди да я купим.
  • Проблема със свиренето на задните спирачки на около 22-3 000км, като те са си свирели и преди това, ама предишните са нехайствали явно. За тези които не знаят, проблема е признат от Тойота и при проявяване се сменят някакви държачи и накладки.
  • На около 32 500 смяна на комплект съединител. Нещо виеше при натоварване. Когато се тръгваше по наклон, най-много се чуваше
2г и 4месеца ~ 34000км.
  • Смяна на карета на волана.
2г и 5месеца ~ 35000км.
  • Смяна на водна помпа. На повечето двигатели произведени след 2009-та слагат променена помпа, за тези преди това, гаранцията е удължена на 5г, но се запазва пробега от 100 000км
Забравих да пиша но някъде към края на март станаха следните неща
2г и 8 месеца ~ 39 000км
  • Смяна на кормилна рейка и прилежащите и чаркове. Това със смяната на каретата нещо нищо не стана. Но поне не са се опъвали за рейката, веднага я записаха за нова рейка
  • Почистване на EGR
  • За 15 000км, доляти 1,9л масло (един път 1,4л и един път 0,5л). На следваща проверка, след 3 000км, ще видим какво ще стане, защото сега се случи ТО А и сменихме маслото
2г и 11 месеца ~ 42 000км
  • Смяна на заден ляв фар, заради теч в багажника и самия фар. (отделението за резервната гума, бе пълно с 3 пръста вода).
  • Доляти 300г. масло, не достатъчно за по-нататъчни действия, освен отново замерване след ~3000км. (Има кампания за проблем с разход на маслото, която е доста дълга, та няма проблем след изтичането на 3г гаранция, да се оправи, стига да прояви достатъчните симптоми)

Re:

Публикувано на: 12 Юни 2012 11:39
от scorpion
scorpion написа:27000 km/ 8 месеца до края на 3г гаранция.

На 20К смяна на кормилен прът. Няма резултат. Чукането продължава (на място при по рязко завъртане на волана надясно при маневриране. При загасен двигател с развижване на волана наляво-надясно чукането е осезаемо и според мен има проблем с хидравличната рейка)
На 20К смяна на уплътнителна леща на задно гърне поради вибрация. Оказа се дефект при първоначален монтаж.
...
.
34K - смяна на рейка (сега не пука но за сметка на това се чува шум при студен автомобил и навиване на волана при маневри rolleyes.gif )
34К - смяна на водна помпа (то било консуматив unsure.gif )

Именно поради тези проблеми гаранцията е удължена с още 2 години. Да се надяваме, че всичко ще е ОК.

водачи на спирачни апарати

Публикувано на: 08 Окт 2012 09:31
от Toyko
Здравейте, някой сменял ли е водачи на спирачни апарати (предни) на 2009-2011 авенсис и защо се налага това, какво точно се износва или се разхлабва? Това производствен дефект ли е или какво не разбирам? Като закарах колата за смяна на масла, филтри и др стандартни неща казах да проверят откъде идва дрънченето, което чувах отскоро при каране по павета например и ми съобщиха че поръчват тези водачи. Колата е на 15 000 все пак та се чудя това характерно ли е, защото чух още един след мен със авенсис да се оплаква от подобно дрънчене? Предстои смяна сега, та се надявам повече да нямам такива проблеми.

Вижте тук обяснение на Тойота за сходен проблем ?!?!? Излиза че това си е конструктивно - или луфт и дрънчене - или проблеми ? Само че там било заради ниските температури хммм

http://www.justanswer.com/toyota/4htix- ... ipers.html

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 08 Окт 2012 18:39
от jim_beam
металните пластинки под накладките се закривяват в ъглите и нямаш никакви грижи,на мен директно в тойота в австрия ми ги бяха побългарили,профилактично явно.и при рав имаше подобни оплаквания,но явно е елементарно решението.аз никога не съм имал подобен шум,вече почти 120к! :thumbsup:

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 08 Окт 2012 20:29
от memorex
[quote="jim_beam"]металните пластинки под накладките се закривяват в ъглите и нямаш никакви грижи,на мен директно в тойота в австрия ми ги бяха побългарили,профилактично явно.и при рав имаше подобни оплаквания,но явно е елементарно решението.аз никога не съм имал подобен шум,вече почти 120к! :thumbsup:[/quote]

Имаш право скоро сменях накладки и да ти кажа напълно е възможно някой да изхвърли при смяната тези пластини които всъщност са пружини и обират луфта затова са ти ги закривили.

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 09 Окт 2012 15:30
от Toyko
jim_beam написа:металните пластинки под накладките се закривяват в ъглите и нямаш никакви грижи,на мен директно в тойота в австрия ми ги бяха побългарили,профилактично явно.и при рав имаше подобни оплаквания,но явно е елементарно решението.аз никога не съм имал подобен шум,вече почти 120к! :thumbsup:
то хубаво ама на мене ще ги сменят, а няма да ги закривяват?!? и явно че не са пружинни щом дрънчат или има някакъв дефект или изхабяване... а може би просто са произвели нови, които да нямат прекален луфт и да не дават дефекти , а да нямат и нужда от направи си сам ...надявам се

мен най-много ме притесни дрънченето и луфта да не водят до рискове за работата на спирачките и затова ги питах два пъти, като ме уверяваха че не е проблем докато ги сменят да покарам така.

Re: Re:

Публикувано на: 07 Мар 2013 14:05
от baba_metca
baba_metca написа:Toyota Auris 2.0 d4d, в момента на 2г и 3месеца и 33450км.
  • Преминала през кампанияата с педала на газ-та преди да я купим.
  • Проблема със свиренето на задните спирачки на около 22-3 000км, като те са си свирели и преди това, ама предишните са нехайствали явно. За тези които не знаят, проблема е признат от Тойота и при проявяване се сменят някакви държачи и накладки.
  • На около 32 500 смяна на комплект съединител. Нещо виеше при натоварване. Когато се тръгваше по наклон, най-много се чуваше
2г и 4месеца ~ 34000км.
  • Смяна на карета на волана.
2г и 5месеца ~ 35000км.
  • Смяна на водна помпа. На повечето двигатели произведени след 2009-та слагат променена помпа, за тези преди това, гаранцията е удължена на 5г, но се запазва пробега от 100 000км
Забравих да пиша но някъде към края на март станаха следните неща
2г и 8 месеца ~ 39 000км
  • Смяна на кормилна рейка и прилежащите и чаркове. Това със смяната на каретата нещо нищо не стана. Но поне не са се опъвали за рейката, веднага я записаха за нова рейка
  • Почистване на EGR
  • За 15 000км, доляти 1,9л масло (един път 1,4л и един път 0,5л). На следваща проверка, след 3 000км, ще видим какво ще стане, защото сега се случи ТО А и сменихме
2г и 11 месеца ~ 42 000км
  • Смяна на заден ляв фар, заради теч в багажника и самия фар. (отделението за резервната гума, бе пълно с 3 пръста вода).
  • Доляти 300мл. масло
3г и 8 месеца ~ 51 000км
  • Оправяне на уплътнението на задния ляв фар, заради теч в багажника. Оказва се, че нещо уплътнението не приляга добре заради самата сглобка и нещо са правили по тенекиите, така че да стане. Независимо, че колата вече е извън гаранция, хората от ТМ Ауто Запад (София) си извършиха ремонта безплатно biggrin.gif.
  • Доляти 900мл. масло

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 07 Окт 2015 13:04
от Georgepetrov137
Здравейте, да поразбудя малко темата guns.gif

Някой имали опит с по-дълго продължаващи гаранционни ремонти (например ремонт на двигател) - има ли някъде в България практика да се осигурява заместващ автомобил. Особено когато става въпрос за служебен автомобил, който е необходим всеки ден за служебни пътувания.

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 07 Окт 2015 16:05
от slowtraveler
Зависи от марката/модела... Някои (мисля Лексъс) даваха заместващ автомобил...
Но повечето не дават... Също така мисля като Автоасистанс имаше някакви застраховки, които могат да покрият такива 'аварии' чрез заплащане на заместващия автомобил...

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 07 Окт 2015 16:29
от Georgepetrov137
slowtraveler написа: Автоасистанс имаше някакви застраховки, които могат да покрият такива 'аварии' чрез заплащане на заместващия автомобил...
Мисля, че покриват разходи когато има щета, а не при ремонти от повреда.

Излиза, че ако се нуждаеш от гаранционен сервиз и едновременно се нуждаеш от автомобил за служебни пътувания, си набутан отвсякъде тук в България.... mellow.gif

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 07 Окт 2015 17:49
от slowtraveler
Georgepetrov137 написа:....
Излиза, че ако се нуждаеш от гаранционен сервиз и едновременно се нуждаеш от автомобил за служебни пътувания, си набутан отвсякъде тук в България.... mellow.gif
Що така си мислиш?!
Например при оперативен лизинг доста от марките предлагат оборотен автомобил...
Какво не ти харесва например в това: http://www.peugeot.bg/--51/
А по-сериозните фирми пък съвсем нямат проблеми с това - просто има 'резервен' автомобил....
Поне при нас никога не е стоял въпроса за нужда от оборотен автомобил - при неколкократните случаи за нужда от ремонт на някой от автомобилите (при щети) включваме в играта или 'резервен' автомобил, или автомобил под наем....

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 07 Окт 2015 18:47
от BOz
Инфинити са най-добре в това отношение.
При тях има опция ако колата ти се развали във Франция да речем, дават ти аналогичен заместващ автомобил, продължаваш си почивката/работата, връщаш се в България, твоя автомобил те чака или се доставя до България, от където си взимат и оборотния автомобил.
Никоя друга компания в България не предлага такова обслужване.