vessonik написа:nowyaris написа:Туй дето си го написал едно с едно няма вярно-след третата година какво им е на колите?И естествено,че винаги собственик ги връща,така че всички са върнати от собственици.Тестов автомобил пък никога не бих си взел,въпреки че са ми предлагали,по обясними причини.Сравняването на три различни модела на една и съща марка,управлявани от трима различни водачи абсолютно нищо не ми говори-нито като ниво на поддръжка,нито като начин на управление на колата,абе нищо.Сега,че Аурисите от първите 3 години имаха някоя и друга дребна болежка-имаха.Но за последните две години след фейслифта не съм ни чул,ни видял някой да се оплаква нито от двигател,нито от ходова част,нито от интериора.Отделно дето изблъскаха Голф и Астра от пазара.
Присъствах на покупката на Ауриса. Дилърът започна да го хвали с иновациите на пластмасите в купето и таблото. Пластмасите се разлагали до 3 години при заравяне в почвото и т.н. При тези думи аз излязах, защото щух да се разсмея. Що касае Голф, и днешните модели са с кожени табла и тапицерии, а за продаваемостта и цената има европейски сайтове и класации. Рекламират се коли, които не се купуват!!! Реклами на тойота има по всички телевизии и преса, Голф и Ауди никога не съм виждал в ежедневна реклама. Лично мое мнение е, че само Ауди 3 и Голф са по-читавите коли от средния клас в момета и от 5 години насам. Не съм пристрастен, карам Авенсис и съм доволен, но трябва и доза обективност...
Ауу, доста си заблуден, а и доста невеж. Тойота именно е производителят,който залага на модерните пластмаси и други материали с цел пълно рециклиране след приключване на експлоатацията на автомобила,което ,ако правеха повечето фирми, щеше да има и по-голямо ползотворно влияние върху околната среда.
Действително в повечето модели на Тойота се ползват рециклируеми/ не рециклирани!/ пластмаси на 90%, в Приус примерно има тапицерии от водорасли след спец.преработка-примерно такава е тапицерията в багажника. В Корола и други модели броните са от специална полимерна материя,която също минимизира замърсяването.
Вместо да се смееш и да ставаш ти за смях с невежеството си, по-добре първо чети,след това се смей!
Що се касае до Голф и ДНЕШНИТЕ МОДЕЛИ,КАКТО И ПРЕДИШНИТЕ НЕ СА с кожени табла и тапицерии. Това е най-голямата глупост от невежество,която скоро съм чувал. Шито кожено табло има в Lexus CT 200h СТАНДАРТНО, НО НЕ И В ГОЛФЧЕ.
И какво значи И в дншените Голф , все е дно вчерашните също са имали кожени табла??? Що за идиотщина. Голф 2 ли има, Голф 3 ли имаше, Голф 4 ли имаше,голф 5 ли имаше?
3-та глупост- Това,което не се купувало, то се рекламирало. За това Кока-Кола залива света с реклами, както и Пепси!
Ами ти или не четеш вестници и списания, или не гледаш телевизии. Залято е с реклами за Голф6 за 29000 лева, както и Поло fly! Навсякъде по спиаснията и вестниците,а често и по телевизиите рекламират новото БМВ 5-а серия. Хюндай също рекламираха i30 доста, Киа Ceed,
Шкода пък не рекламира толкова, това не значи ,че много ги купуват, същото се отнася за Ситроен примерно.
4-то Аурис в Европа е нормално , впредвид това,че е азиатска марка, да има по-ниски продажби от Голф,който е познат на евро-шовинистите. Но ако погледнем глобално Корола е световно най-продаваният автомобил, а не Голф. Голф се продава добре само в Европа,начело с Германия. Ауди също. Защо в САЩ не ги купуват-ето ти независим пазар и за японците , и за немците. Той показва реално кой продукт е по-предпочитан като изключим шовинизма,пристрастията и предубежденията.
Ауди и Голф са зад Аурис и като надеждност. НаЙ-здравите автомобили в компактния клас са Корола-Аурис!
Данните са категорични от германските технически прегледи на база проверени стотици хиляди коли всяка година в Германия на задължителните годишни технически прегледи.
http://www.avtorevu.com/avto-novini/212-tuv-toyota