Corolla compressor

Публикувай отговор
alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 08 Окт 2011 01:16

Тракането е оправено, било е обтегача на ремъка. Сега даже е свалил още цената, но все още се чудя с тази рядка кола, да не е таралеж в гащите.

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 08 Дек 2011 18:49

След като не бях супер очарован от тази корола, най-вече не ми допадна шасито и държането на пътя, пробвах и други подобни коли. Вече знам, коя ми пасва като цяло, пак бях малко недоверчив, от четено и слушано, но това ще е колата. Става дума за мазда 3 МПС. Хем много върви, хем е супер стабилна, само от вътре не е кой знае какво, но се търпи. Благодаря за насоките, явно ще е маздата.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 08 Дек 2011 18:57

Алекс, моля те, сравни ги двете коли - като ускорение, вървене, поведение на пътя , в завои, лекота на вървене, на управление, седалки, видимост, спирачки, возия, стабилност, кормилно управление и каквото се сетиш.Много ще е интересно. За шасито и държането на пътя са редовни оплаквания от тази Корола. Тя си е и доста височка. Отзад е на греда по принцип, TS Compressor и тя ли е на греда отзад или на носачи.
Коя какъв звук има, шума и т.н. Разкажи, ще е много интересно.
Маздата взе ли я вече? smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 08 Дек 2011 21:31

Ускорението на королата е реално единственото нещо, което ми хареса. Тъй като е с компресор, не се усеща нещо интересно, просто си върви много добре и плавно, има линейно отлично ускорение във всичките обороти, ниски, средни, високи. Скоростите са много дълги, което ми хареса много!! Изобщо като се кара, се усеща като един атмосферен мотор 2,5-3 бенизн и над 200 коня. Вътре е доста по различна, има си фабрично система за музика и навигация, която си е глезотия и блазни окото. Та дотук с плюсовте. Поведението и на пътя е като на обикновена кола, няма нищо общо с нещо от сорта на гти. Не вози чак меко, но за мен този мотор не съответства на това купе. Отзад си е като другите короли, разликата е само, че има по-къси пружини Eibach, сега на моята кола имам същите, но са подплатени с Кони и мога да кажа, че моята алмера гти е доста по-стабилна от тази корола, хем пак е на мост. За сравнение имам приятел с корола 2000год 3 врата 110 коня, на която и сменихме амортисьорите и пружините и стана много добре, обаче отзад е независимо окачване.. Управлението също не е нищо особено, при каране на право и при рязко мърдане на кормилото на ляво и на дясно, колата си се накланя доста, като всички нормални коли, кормилото не е по-прецизно и стегнато от на всяка нормална кола. Извода ми е, на тази кола е пипнат мотора и вътре, но до там. А все пак цената като нова е била много висока и не се покрива с това което е направено. Спирачките са нормални, но аз не съм, виждал серийно на никоя кола от този клас да са нещо фрапиращо. При всички, които съм пробвал при спиране от 200 до 80 и след това ускорение и още едно и са до там. Звука не ми е направил някакво впечатление и не мога да кажа нищо. Ако е бях взел, трябваше да сменям окачването, а и най-вече се спрях, заради супер рядкостта на тази кола. Иначе цената накрая и беше уникална и не знам дали не сгреших, че не е взех.
Относно маздата, още не съм е взел. Карах една, която не ми хареса като състояние на ламарини, броно и т.н. Просто съм сигурен вече какво искам и ще погледна още две такива за сега. При маздата пак бях с едно наум, понеже четох, че не била много добре от към поведение и прецизност, но се изненадах много приятно. Отзад е нещо между мост и независимо окачване, по-добре от королата като идея, а на практика е доста по-добре. Маздата има значително по-къси скорости, но има супер поведение на пътя, има блокаж на дифа, а за вървенето няма да говоря изобщо!! Там е всичко е направено да те радва във всеки един момент. Спирачките са нормални, не са нещо интересно, но вървене и поведение са на много добро ниво. Дори се отказах да сменям окачване, а бях решен, че и на нея ще и предстой тази процедура. Няма накланяне, както при королата, кормилото е много стегнато и прецизно, както и трябва да бъде на един такъв автомобил. Вътре лично на мен ми харесва повече королата, тази няма навигация и екрани, но пък има музика BOSE фабрично. Колата е много тежка над 1400кг, но не се усещат тези кг по никакъв начин. За звука пак не мога да кажа нищо, не съм забелязал нещо интересно или различно. Понеже е с турбо, тук нещата са много интересни и придружени с къси скорсти, става така, че от 100 до 200 ги вдига за секунди. Направо не може да се пипне, все пак има 400 нютона! Просто с Маздата, трябва да се внимава много, а аз точно това искам, да имам респект от колата. За мен е важно и, че маздата е правена в Япония! Иначе и двете ми бяха удобни за каране, возия, видимост и т.н. нямат особена разлика просто королата е питомна, за някой, който иска нормална кола, която да понавървява, а маздата е дива и трябва да се внимава, да не те ухапе. Това е, за друго не се сещам.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 09 Дек 2011 07:52

Ами той Scott ви го беше пуснал още на 2-ра страница от тази тема:

http://www.zeperfs.com/en/duel1939-1388.htm

Работата е там, че сравнявате 1.8L с 2.5L двигател, а иначе теглото и на двете е над 1400 кг, като на Маздата е близо до 1500 кг, което си е сериозно тегло, но пък тя има доста повече върт. момент и 35 коня отгоре.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 09 Дек 2011 21:39

Къде го този 2,5 двигател?

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 09 Дек 2011 22:33

O.K. 2.3L, пак не е 1.8 нали?

Разликата във въртящия момент на тези два двигателя дори натурелки е голям, а да не говорим 2.3 турбо. 'Щото компресора дърпа от раз, но на високите не е толкова добър, а също и много се загрява.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 09 Дек 2011 23:21

Japanese_fever написа:O.K. 2.3L, пак не е 1.8 нали?

Разликата във въртящия момент на тези два двигателя дори натурелки е голям, а да не говорим 2.3 турбо. 'Щото компресора дърпа от раз, но на високите не е толкова добър, а също и много се загрява.
Точно на високите дърпа компресора, той на ниски и средни не е силен, а и все пак си се реже добре на 7000 оборота и отгоре, а маздата не може да стигне тези обороти никога. Мотора на королата има почти 2000 оборота отгоре!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 09 Дек 2011 23:26

Въпроса не е до колко оборота може да се катери стрелката, а кога имаш мощност.
КОмпресора може и до 9К да се качи, ама мислиш ли, че ще имаш мощност там?
Нека маздата да е 2000 под компресора, само, че още в средните си има предостатъчно върт. момент, както ти само отбеляза или поне каза, че много се набира.

Аз доколкото знам компрсора не е по-добър от турбото във високите.
Само в ниските, защото там турбото има лаг.
Но може и да не съм прав.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 09 Дек 2011 23:39

Зависи от турбото бих казал, карал съм коли с турбо, които се режат на 7000 оборота и искат още, маздата не е такава, над 6000 няма никой! Това не и пречи да върви много все пак. Друго сравнение мога да дам, между два компресора, мини купър 1,6 комресор 170 коня и королата. Въпреки, че королата е доста тежка, върви по-добре от минито! Мотора на королата е видимо по-добър от на минито.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 10 Дек 2011 03:00

Вярно, двигател, който работи по-добре на високите може да го счетем за по-изпипан от една гледна точка. Примерно VTEC двигателите на Хонда червеното им почва от 9К, но тяхната реална мощност идва след 5К.
Но от друга защо ти е да чакаш за мощност чак до 5К като може тази мощност чрез турбо да я имаш още на 3К.

Силната страна на маздата е върт. й момент, който благодарение на турбото е доста добър.
Примерно колите във WRC са ограничени да развиват до 300 коня, но те също така имат и 300 нютона, така че ще размажат всяка една кола, която е под 300 нютона, пък дори и да е малко повече коне.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Дек 2011 11:49

Japanese_fever написа:Вярно, двигател, който работи по-добре на високите може да го счетем за по-изпипан от една гледна точка. Примерно VTEC двигателите на Хонда червеното им почва от 9К, но тяхната реална мощност идва след 5К.
Но от друга защо ти е да чакаш за мощност чак до 5К като може тази мощност чрез турбо да я имаш още на 3К.

Силната страна на маздата е върт. й момент, който благодарение на турбото е доста добър.
Примерно колите във WRC са ограничени да развиват до 300 коня, но те също така имат и 300 нютона, така че ще размажат всяка една кола, която е под 300 нютона, пък дори и да е малко повече коне.
Виждам,че имаш някаква обсесия от въртящия момент, но не забелязваш,че имат 300 коня. Вземи един дизел с 400Нм върт. момент и кола с 300 коня и 300нм. момент и кажи коя ще върви повече.

Какво значи защо да форсираш над 5000 об./мин. като можело и да върви и с по-ниски обороти. Това е дизел-логиката. Само че се изпуска важния момент, че след 5000 об./мин. тази спира да върви, а онази продължава. И по правило спортните коли разчитат на високи обороти, а не на ниски и средни. Дизел с 400нм. много ще те лепи за седалката до 4000 об./мин., но това не го прави по-вървежен от високооборотните бензинови двигатели.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 10 Дек 2011 16:56

Въобще не говоря за дизели. Да, въртящие момент е много важен и то точно, когато набираш (особено по светофарите).
С турбото разполагаш с мощност още на 3000 rpm, с Хонда VTEC, примерно, чак на 6000. Отделно високообортните двигатели не се славят с добър върт. момент на ниските.
Не забравяй, че в нашия случай говорим за кола, която ще се кара на улицата, а не на пистата!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Дек 2011 17:51

Да де, точно за улицата говорим. Ти да не вярваш,че колата с по-висок въртящ момент ускорява по-бързо? Именно виокооборотния двигател, въпреки по-ниския си върт.момент изтегля по-пъргаво на светофар и ускорение.
С турбото може да разполагаш с мощност на 3000 об./мин. ,но с компресор разполагаш с мощност от много по-ниски обороти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

alexgti
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Сеп 2011 13:44
Местоположение: Madrid

Мнение от alexgti » 10 Дек 2011 19:06

Най-добре е, момент и коне, ама ако липсва едното, за кола, която ще се натиска, по добре коне да има, за сметка на момент. Иначе да взимаме печките, с големите моменти, ама те само моменти имат и уж много лепят, ама само уж, накрая бензинката дето не лепи така с сходни или малко повече коне, го бие, нищо че има на половина момент!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 3 госта