Страница 4 от 4
Публикувано на: 16 Сеп 2011 10:24
от Raya
LEXUS написа:Petar написа:Интересно ми е защото при този представителен Авенсис във Франкфурт саму извадини клемите на акумулатора
Защото някой глупак ще го запали с бутона.
Как ще го запали с бутона, не трябва ли и ключа да е наблизо?
Публикувано на: 16 Сеп 2011 10:52
от slowtraveler
Извадени са клемите, за да могат да го запалят след това....
Иначе като го му светят лампите цял ден (влизащи/излизащи хора) и ще е умрял. Затова вече на доста от изложенията слагат по някой друго зарядно, и акумулатора постоянно се зарежда (за да не стане излагацията като с БМВ-то преди няколко години, дето компютъра така му се побърка, че браха срам пред цялото изложение)...
Е, има и втори вариант - минали са наши сънародници и са го подготвили вече за отнасяне акумулаторчето laugh.gif
Публикувано на: 16 Сеп 2011 23:11
от Petar
Публикувано на: 26 Сеп 2011 20:30
от nikistan
Здравейте, според Вас цените на новия Авенсис много ли ще се различават от тези на стария? От Карком Варна още нямат инфо, но скоро се очаквало да започнат продажбите!
Публикувано на: 26 Сеп 2011 22:25
от Nixter
Няма как да се различават много. Ако има разлика, то тя ще е мнооогооо малка. Дори, като се предлага нов модел, цената му не е много по-висока, какво остава за фейслифт.
Публикувано на: 26 Сеп 2011 23:28
от Vesko
slowtraveler написа:Извадени са клемите, за да могат да го запалят след това....
Иначе като го му светят лампите цял ден (влизащи/излизащи хора) и ще е умрял. Затова вече на доста от изложенията слагат по някой друго зарядно, и акумулатора постоянно се зарежда (за да не стане излагацията като с БМВ-то преди няколко години, дето компютъра така му се побърка, че браха срам пред цялото изложение)...
Е, има и втори вариант - минали са наши сънародници и са го подготвили вече за отнасяне акумулаторчето laugh.gif
Ходих до франкфурт... на повечето автомобили им бяха откачени акъмълатрите. Имаха си външно захранване

Публикувано на: 27 Сеп 2011 00:11
от zi_zi_top
Хванали са му цакътъ на екстърнъл пауър.

Публикувано на: 07 Мар 2012 09:06
от baba_metca
Поне от миналата седмица, отвън, в ТМА Изток (София) стои един Авенсис 2012 фейслифт. До него обикновенно се навърта и модела преди фейслифта (за една седмица ходих 3-пъти). Та който иска да го види и направи сранение само отвън, вече може. Само да кажа, че на живо изглежда по-добре от на снимка.
Отностно казанчето за спирачната течност, само да спомена, че на Аурис 2.0 d4d (2007) е същото нещо и много вероятно и на самия Авенсис 2009 да е пак така. Акумулатора са го оставили оголен сигурно, защото на него пише Varta, което си е чиста реклама.
Публикувано на: 07 Мар 2012 10:35
от Petar
Интересното е че и аз видях вече 2 такива Авенсиси с бг регистрации дасе разхождат по пътищата не бяха тестови а в бг сайта на тойота още нищо неса обявили за него
Публикувано на: 07 Мар 2012 15:16
от Not_active_user_1
На снимките изглежда добре, а на живо е направо страхотен. Много сполучливо са го направили Авенсиса.

Публикувано на: 07 Мар 2012 16:51
от Petar
prius 3 написа:На снимките изглежда добре, а на живо е направо страхотен. Много сполучливо са го направили Авенсиса.

Да наистина колата изглежда много добре и краси улиците
Публикувано на: 07 Мар 2012 21:11
от Instruktor59@yahoo.com
... Да не пропускаме, че външните форми на колата задължително отговарят едновременно на доста изисквания... Едно от най-важните е възможно най-ниско челно, че и до +_ 20-30 градуса в ляво и дясно съпротивление, но да не повдига колата при никаква скорост, а дори да я натиска, да не отслабва конструкцията, а да я усилва, да не изисква много сложно (=скъпо) производствено оборудване, да има собствен стил, да навява мисли за купуване...... и разбира се да е красива, каквото и да означава това.