Страница 4 от 5

Публикувано на: 27 Юни 2011 20:31
от muf
nowyaris написа: Цената на джипа HOVER с ДДС е от 28699 до 32999
Помисли си дали това са глупости,колега.
Аз за разлика от теб като пиша нещо е възоснова на ВИДЯНО лично.
Цените са от официалните рекламни брошури на дистрибутора за Търново, носещи и емблемата на Литекс моторс.
Като само за теб ще те светна че както при повечето марки, официалните цени е възможно да са временно заменени от промоционални такива, както от няколко години е при Тойота. Тоест, нищо чудно да видим и по-ниски цени, но това разбира се е само мое предположение.

Изброените екстри също са от там.

Освен че съм видял брошурите съм карал 3 часа Hover и два пъти по един час Steed. Така че екстрите съм ги пипнал и даже пробвал.

Ако и ти постигнеш умението да коментираш и говориш за нещо което си видял, ще си отбелязал голям напредък

Публикувано на: 27 Юни 2011 21:56
от nowyaris
Ба ти наистина не можеш да ме разбереш-какви цени на нещо дето го няма обявяваш?Какво си карал,дето още не е произведено? Какво си пипнал,дето още е само на брошури-хартията ли,мастилото ли? Таз държава наистина никога няма да се оправи с тоз наивен/меко казано/ народ . Как не може да разберете,че никой не прави нищо за да ви е добре на Вас,а на НЕГО - за 20 год.не го ли разбрахте?Тази фабрика за коли в Ловеч ще просъществува от ден до пладне просто защото от симбиоза между български и китайски комунисти вероятността да излезе нещо читаво е нищожна.Съжалявам колега muf,но това са реалносттите и съвета ми с хладен ум и здрав разум да забравиш за тез велики стени.

Публикувано на: 27 Юни 2011 22:10
от nowyaris
slowtraveler написа:И китайската коприна и китайския порцелан ли?
SFINKS е прав до известна степен, че качествените неща и от Китай са скъпи...
Няма смисъл да се изпокараме за нещо, което все още никой не е виждал наяве или карал - българския 'китаец'...
Дайте да запазим темата чиста от лични дразги, и просто да обсъждаме нова информация, когато се появи..
Коприната и порцелана от Китай не са тема на разговора. Нито седалките ще са тапицирани с коприна,нито централната конзола ще е от порцелан. SFINKS е прав до цялата степен в уравнението което е съставил,не до известна.Отделно дето не се караме,а само спорим,щото в спора се ражда истината.А лични дрязги пък изобщо в цялата тема не забелязах,просто мнения.Новата информация дано да я дочакаме,щото старата е ......... .

Публикувано на: 27 Юни 2011 22:52
от muf
nowyaris написа:СЛОУ,това вече е лична дрязга.Моля те,вземи мерки.Ако някой не владее изкуството на спора-модератори сте,овладейте ситуацията.Пожелавам Ви успех и моля за помощ :help: :help: :help:
Изкуството на спора не е да дразниш хората. Да дразнят хората могат всички с диагноза по рождение. Твоето не е спор, а патология.
За съжаление по много форуми е пълно с хора, които за това живеят.

Относно спора :
Написал съм ти ОФИЦИАЛНИ цени на ОФИЦИАЛНИЯ представител
Написал съм ти предлаганите екстри според ОФИЦИАЛНИЯ представител
Карал съм ЛИЧНО колите.
Смятам че са добри и че цените са адекватни.
Насреща ти предлагаш само личното ти убеждение че всичко е измама и без изобщо да си ги виждал че колите са боклук. и изобщо ние сме е... ти тъпаците че вярваме на ОФИЦИАЛНИЯ представител,който между другото е представителя на Тойота.
Та толкова по спора.
Научи се да губиш спорове с достойнство, без да опитваш с безкрайно заяждане. Това подхожда на дета, не на човек на възраст
Чао

Публикувано на: 27 Юни 2011 23:08
от павел павлов
павел павлов написа:http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=161 ... sc&start=0
продължавам да карам пикапа и все повече ми харесва!Разхода ми падна,вече съм на 6000 км и колата тръгна много по добре !Всички които са я пробвали са удивени от качеството на сглобката!Дано всичко в БГ да се случи по критериите на китайците!Успех на начинанието на Гриша Ганчев!
Не спорете за глупости!!Пикапа е страхотен за парите си!Карам го всеки ден и не мога да му се нарадвам!

Публикувано на: 28 Юни 2011 02:06
от KiLLeR
абе идеята е, че това което сте пробвали и/или карате не е произведено тук! Не знам какво не схващате и какво сте се хванали за гушите?? Карали сте демо кола произведена някъде из широкия свят на Китайското производство, но никой от вас не може да каже никакво мнение за автомобил ПРОИЗВЕДЕН от завода в ЛОВЕЧ, поради простата причина, че там не се ПРОИЗВЕЖДАТ такива автомобили ВСЕ ОЩЕ. Имам чувството, че всеки си гледа собствената серия на филма.... unsure.gif

Публикувано на: 28 Юни 2011 05:21
от nowyaris
KiLLeR написа:абе идеята е, че това което сте пробвали и/или карате не е произведено тук! Не знам какво не схващате и какво сте се хванали за гушите?? Карали сте демо кола произведена някъде из широкия свят на Китайското производство, но никой от вас не може да каже никакво мнение за автомобил ПРОИЗВЕДЕН от завода в ЛОВЕЧ, поради простата причина, че там не се ПРОИЗВЕЖДАТ такива автомобили ВСЕ ОЩЕ. Имам чувството, че всеки си гледа собствената серия на филма.... unsure.gif
Само Убиеца ли ме е разбрал правилно?

Публикувано на: 28 Юни 2011 23:28
от BIS
nowyaris написа:
KiLLeR написа:абе идеята е, че това което сте пробвали и/или карате не е произведено тук! Не знам какво не схващате и какво сте се хванали за гушите?? Карали сте демо кола произведена някъде из широкия свят на Китайското производство, но никой от вас не може да каже никакво мнение за автомобил ПРОИЗВЕДЕН от завода в ЛОВЕЧ, поради простата причина, че там не се ПРОИЗВЕЖДАТ такива автомобили ВСЕ ОЩЕ. Имам чувството, че всеки си гледа собствената серия на филма.... unsure.gif
Само Убиеца ли ме е разбрал правилно?
Не,и аз те разбрах какво искаш да кажеш,но не виждам смисъл да се включвам в спора. Аз също мисля че ще има разлика(поне в началото) между колите произведени в Китай и България.При всички положения трябва да изчакаме, и да видим с какво качество ще излизат колите от завода в Ловеч. Мисля че е рано за този спор.

Публикувано на: 28 Юни 2011 23:39
от Vesko
В китай има качество и качество. Два или три пъти в годината ходя до китай защото една фабрика там произвежда неща в които фирмуера е наш. Имам пряко наблюдение какво е качеството на евтиното китайско производство.... Същото важи и за БГ. юзащо автоматично приемате че щом е в БГ ще е с ниско качество? Все пак доколокото съм че всички неща ше се внасят от китаи и тук само ще ги разопаковат и/или евентуално зглобяват. Всеки малко по-грамотен може да завие 10тина винта все пак :thumbsup:

Публикувано на: 29 Юни 2011 09:13
от baba_metca
Въпросът тук е наистина тези 10 винта да се завият тук, а не само да се разопакова. Всъщност какво точно ще се прави в завода поне на мен не ми е ясно. Всичко ли ще се внася и ще се сглобява на ишлеме или само основните елементи, а останалот ще е наистина произведено в България. Най-притеснителното в момента (поне за мен) е, дали китайците ще правят скрит внос, продавайки го като произведено в България и по важното - произведено в EU. Това се случва с доста неща в днешно време - най-вече дрехи и ориз. Идват дрехите (без един шеф например, подгъв или нещо дребно) като заготовка, прави се шева и излизат с етикет произведено в България. Ориза същата работа - никой не следи колко точно е излязал от нашите полета. Внася се някакъв, отива в опаковачницата и се опакова като български заедно с наистина произведения в България.

От завода за автомобили лесно може да се преброи колко бройки излизат на ден/седмица и да се направи справка за макс на година, но силно се надявам, да не се завият само 10 болта, ами доста повече, а и болтовете ако са произведени в България, няма да е лошо.
А пък достатъчно качествени ли ще са "стоките" излизащи от завода мисля, че ще се разбере още първите 6 месеца след закупуване на първият екземпляр произведен в БГ.

Публикувано на: 29 Юни 2011 11:00
от BIS
baba_metca написа:Въпросът тук е наистина тези 10 винта да се завият тук, а не само да се разопакова. Всъщност какво точно ще се прави в завода поне на мен не ми е ясно. Всичко ли ще се внася и ще се сглобява на ишлеме или само основните елементи, а останалот ще е наистина произведено в България. Най-притеснителното в момента (поне за мен) е, дали китайците ще правят скрит внос, продавайки го като произведено в България и по важното - произведено в EU. Това се случва с доста неща в днешно време - най-вече дрехи и ориз. Идват дрехите (без един шеф например, подгъв или нещо дребно) като заготовка, прави се шева и излизат с етикет произведено в България. Ориза същата работа - никой не следи колко точно е излязал от нашите полета. Внася се някакъв, отива в опаковачницата и се опакова като български заедно с наистина произведения в България.

От завода за автомобили лесно може да се преброи колко бройки излизат на ден/седмица и да се направи справка за макс на година, но силно се надявам, да не се завият само 10 болта, ами доста повече, а и болтовете ако са произведени в България, няма да е лошо.
А пък достатъчно качествени ли ще са "стоките" излизащи от завода мисля, че ще се разбере още първите 6 месеца след закупуване на първият екземпляр произведен в БГ.
+1 :thumbsup: Mного точно казано.

Публикувано на: 29 Юни 2011 11:14
от SFINKS
ДДС на части за автомобили е по-ниско от ДДС за автомобили
Както винаги големите пари ще са завъртени и спечелени още на етап митница .
Точно затов е Гриша Ганчев . Да не мислите че някой митничар ще посмее да отвори негов контейнер за да провери вътре калници и шасита ли има или цели готови автомобили .
Гарантирам че въпросните "сглобени" в BG автомобили ще придобият Български статут , съответно EU origin . :thumbsup:

Публикувано на: 29 Юни 2011 12:36
от Vesko
SFINKS написа:ДДС на части за автомобили е по-ниско от ДДС за автомобили
Както винаги големите пари ще са завъртени и спечелени още на етап митница .
Точно затов е Гриша Ганчев . Да не мислите че някой митничар ще посмее да отвори негов контейнер за да провери вътре калници и шасита ли има или цели готови автомобили .
Гарантирам че въпросните "сглобени" в BG автомобили ще придобият Български статут , съответно EU origin . :thumbsup:
Че то последното е ясно и без да го гарантираш. За какво иначе китайците ще се натискат да произвеждат в БГ, ако не за заветното "Маде ин ЕУ" :)

ПП: И колко е ДДС на частите?

Публикувано на: 29 Юни 2011 13:45
от KiLLeR
Абе хубаво ще е тоя митничар да вземе да провери дали калници внасят или шасита, щото едно шаси за нивата никой не иска да го внесе, понеже не го таксуват като резервна част ами го обмитяват като автомобил.

И ДДС-то си е ДДС. Най-вероятно разликата е в митата и митническите сборове, дори и акциза wink.gif

Публикувано на: 29 Юни 2011 16:05
от SFINKS
точно в размера на митата и акциза е разликата , а ддс се начислява и в/у митото