Страница 4 от 5

Публикувано на: 17 Яну 2012 16:10
от Japanese_fever
rudolf написа:
Japanese_fever написа:Тук много се тачат Dunlop Direzza Star Spec Z1 и са много добри като качество-цена. Аз имам такива 205/50/15 за лятото.
.

незнам, на мен са ми високи,аз карам с 21инчови (53-54см.) диаметър,защото няма 2ра употреба 20 инчови.
Това не го разбрах.
Кое ти е 21"?
Тези, гуми горе се предлагат в различни размери.
Полусликове са (водят се high performance summer tire), двойно по-ефтини от сликовете са и ще останеш доволен.
Като караме на тайм атак от 70 коли половината карат с такива.

Изображение

Публикувано на: 17 Яну 2012 17:01
от rudolf
джап: 21 инча -диаметър52-53см. обозначенията върху състезателните гуми са блисо до точния диаметър и до ширината на протектора,,,,а не процентно отношение на височината им пррямо ширината(която не ясно дали е на протектора или при джантата. аз се придържам към сликове с диаметър 53-54 сантиметра.... тези 205-50-15 според калкулаторите са 586мм диаметър. има ли 205/40-15???-това би било близо до 54см,

http://rennreifen.at/ разгледай избора от размери при спортните сликове.най голям избор имаш при 13"

джап- там където карате имате ли правилник за гумите и какво гласи той,откъм тредуер?? спомянм си че мх5 караше с хоосиер без достатъчни процент канали са да са легални или бъркам?

Публикувано на: 17 Яну 2012 20:57
от Japanese_fever
rudolf написа: ...
джап- там където карате имате ли правилник за гумите и какво гласи той,откъм тредуер?? спомянм си че мх5 караше с хоосиер без достатъчни процент канали са да са легални или бъркам?
Тук, където караме няма ограничение с какви гуми си.
Аз съм карал и с нормални всесезонни гуми.
Т.е. с тия гуми горе, аз си оставам в същия клас, но ако сложа пълни сликове вече ще ме поместят в друг клас.

Местят те в най-високия клас, ако караш R-compound гуми, т.е. състезателни сликове.
МХ5 караше с пълни сликове (Хусиър R-compound). На улицата караше с други гуми. Макар че тук май няма забрана да се кара със сликове на улицата, ако са DOT слик, обаче ако завали си у тиквите...
R-compound сликовете се изтръкват адски бързи, защото са от много мека смеска,
но и държат здраво съответно.

Тук пък по-малък слик от 14" няма (13-ки джанти също трудно се намират).
МХ5 каза, че един негов авер готви за производство 13х9 или май беше 13х10 джанта и ще се карат със сликове, но забравих на коя фирма ще бъдат гумите.

Публикувано на: 17 Яну 2012 21:06
от Japanese_fever
rudolf написа: тези 205-50-15 според калкулаторите са 586мм диаметър. има ли 205/40-15???-това би било близо до 54см,
На тайртак няма 205/40/15, както няма и 205/45/15,
но има богат избор на 195/50/15:

http://www.tirerack.com/tires/TireSearc ... iameter=15
(Bridgestone и Dunlop са фаворити)

Това да не ти пречи, че гумата е 195, а не 205, тя ако държи хубаво и по-тесната върши работа.

Само един избор на 195/45/15, но те не са толкова добри като Бриджстоун и Дънлоп, но са по-ефтини:

http://www.tirerack.com/tires/TireSearc ... iameter=15

195/40/15 не се предлага също.

Публикувано на: 17 Яну 2012 21:16
от rudolf
джап: преди да зададеш въпроса си защо не караме със семи слик, ние коментирахме състезателните гуми. няма точна дефиниция кое е семи слик.мисля че и семитата са р-компаунг,отговарящ на изискванията за улична употреба.
в вашив клас карате семита,заради регламента--затова те и питах

195/50/15 е пак по висока от гумите с който карам,както и месото което имат освен че е с над 140 тредуер, площа на която стъпва е адекватна на 170-175мм пълен слик заради изисквнето за минимален процент канали,които семи слика спазва.

аз също съм с 13" на 9 и на 10j

Публикувано на: 17 Яну 2012 21:52
от Japanese_fever
rudolf написа:джап: преди да зададеш въпроса си защо не караме със семи слик, ние коментирахме Р-компаунд гумите.
в вашив клас карате семита,заради регламента--затова те и питах
Ами не караме със семи-сликове заради регламента, а заради по-ефтините гуми laugh.gif Иначе, ако имаме пари за сликове, какво ни пречи, че ще ни поместят в по-горен клас. Хората за това карат с Дънлоп, а не с Бриджстоун, защото са по-ефтини.

Аз с моите семи-сликове карам и на улицата (което не ем ного добра идея, но те са ми летни гуми, така или иначе)

С R-coumpaund на улицата е грехота.

Не знам какви ограничения имате, но с Дънлопи и Бриджстоун карат редовно на писта - S2000, BMW-та и т.н. Lorda също кара с Дънлоп на пистата.

Предлагането на гуми явно при вас е друго.
Не разбрах 15" гуми ли търсите или 13-ки?

Kumho Ecsta V710 май се водят полу-сликове заради двете ленти, дето са им сложили biggrin.gif

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... Ecsta+V710

Публикувано на: 17 Яну 2012 22:42
от rudolf
джап: от това което знам, семи слика е опит да се намери най спортната гума,която да заобикаля изискването на регламентите за улични гуми. след тази хитрина на производителите и производството на улични гуми с тредуер 50-100, регламените започнаха да се придържат към тредуер,защото изискването за стеет легал,не е достатъчно.
http://www.europeancarweb.com/tech/0408 ... index.html
най често това исискване е за под и над 140....гледам че тези дънлопи са с тред-200,а бриджсоун с тред 140.(такова монтирали заводско на импресите)

аз не си представям ,ако съм направил модифицирана кола и не ме бъркат регламенти,да не ползвам допинга от състезателни гуми,а да с ограничавам с легални.

в европа всичко е по скъпо,но аз ползвам отпадаците от английски шампионати и си набавям стари състезателни гуми.
п.с.: пълния слик е по лек от тъй наречените семита.

Публикувано на: 17 Яну 2012 23:00
от Japanese_fever
rudolf написа:
аз не си представям ,ако съм направил модифицирана кола и не ме бъркат регламенти, да не ползвам допинга от състезателни гуми,а да с ограничавам с легални.
Еееее, явно вие гоните по-високи цели biggrin.gif
Аз мислех, че карате за кеф.
Lorda има Супра с турбо, дето засмуква малки деца и кара на писта с Dunlop Star Specs Z1. Сигурен съм, че твоята корола няма да може да ги превърти! А изпушват при спиране, само ако много хамалски ги настъпиш. В завой са пушка.
rudolf написа: в европа всичко е по скъпо, но аз ползвам отпадаците от английски шампионати и си набавям стари състезателни гуми.
п.с.: пълния слик е по лек от тъй наречените семита.


Ами мислиш, че един ползван слик ще държи повече от тези, за които аз ти казах, но нови? Аз не мисля. smile.gif
Лекото тегло на гумата е важно. Тези Дънлоп-и са тежки - 21 lb. = 9.5 kg. (за гума 205/50/15)

A Hankook Venus RS-3 гледали ги?

p.s.
Човека, иначе ще си взима MR2. biggrin.gif
'Що не я отделите тази тема за гумите?

Публикувано на: 17 Яну 2012 23:21
от rudolf
Japanese_fever написа:
Еееее, явно вие гоните по-високи цели biggrin.gif
Аз мислех, че карате за кеф.

Ами мислиш, че един ползван слик ще държи повече от тези, за които аз ти казах, но нови? Аз не мисля. smile.gif
Лекото тегло на гумата е важно. Тези Дънлоп-и са тежки - 21 lb. = 9.5 kg. (на гума)

?
dжap: ти колко обиколки правиш с нови гуми ,преди да приемеш факта че те вече не са нови??? сликовете си имат маркер за износеност,и производителя е определил че до края на маркера гумата е годна. след края на всеки сезон,отборите чистят количества ползвани сликове които имат още маркер.. не можеш да сравняваш състезателен слик ако е съобразен с автомобила и размерите ,с много добра стреет гума.

"Еееее, явно вие гоните по-високи цели biggrin.gif
Аз мислех, че карате за кеф."
ми щом има времзасичане, правил си модификаций, и си и отделил време и средства за да отидеш до пистата, няма нищо срамно да изпозлваш пълния потенциал на колата. happy.gif

Публикувано на: 17 Яну 2012 23:34
от Japanese_fever
rudolf написа:

dжap: ти колко обиколки правиш с нови гуми ,преди да приемеш факта че те вече не са нови??? сликовете си имат маркер за износеност,и производителя е определил че до края на маркера гумата е годна. след края на всеки сезон,отборите чистят количества ползвани сликове които имат още маркер.
Прав си не мога да сравнявам стрийт гума със спортен слик, но може би предпочитам нова стрийт гума от използван слик, защото те може да си иамт маркер за износеност, но гумите също имат и heat cycle, т.е. колко пъти са прегрявани.
Ако тея сликове са превишили хийт цикъла си, ако ще да имат още каране до маркера пак няма да държат хубаво.
А дали са прегрявани и колко пъти, няма как да разбереш?

Публикувано на: 18 Яну 2012 00:06
от rudolf
Japanese_fever написа:
rudolf написа: Ако тея сликове са превишили хийт цикъла си, ако ще да имат още каране до маркера пак няма да държат хубаво.
А дали са прегрявани и колко пъти, няма как да разбереш?
прав си че незнам,надявам се краткия им живот да не позволява гумата да е загрявана много пъти,без да е износена повече от средата. иначе това не съм го срещам като информация.

мисля че по твърдите гуми е по възможно да се загряват повече пъти и да имат маркер

Публикувано на: 18 Яну 2012 04:57
от MX5
rudolf написа:там където карате имате ли правилник за гумите и какво гласи той,откъм тредуер??
Естествено, че има. Ако нямаше, почти всички щяха да са със сликове ... laugh.gif
В някои класове има ограничения за tradewear, в други има само да е легална за пътя гумата, а пък в трети дават и сликове.

Japanese_fever написа:МХ5 караше с пълни сликове (Хусиър R-compound).
Никога не съм карал със сликове на тая кола.

rudolf написа:спомянм си че мх5 караше с хоосиер без достатъчни процент канали са да са легални или бъркам?
Аз карам с Hoosier А6 семи-сликове (легални са за улицата), защото сликове в моя клас не разрешават. Ако можеше сликове, досега да съм сложил. В моя клас няма ограничение на treadwear.

Ето я моята MX5-ца с 275/35 R15 Hoosier A6 семи-сликове и 15x9 джанти:

Изображение
Изображение





Ето MX5-цата на един приятел с 245/580 R15 Hoosier R80 сликове и 15x10 джанти:

Изображение



Публикувано на: 18 Яну 2012 05:20
от MX5
Japanese_fever написа:Тук пък по-малък слик от 14" няма (13-ки джанти също трудно се намират).
Глупости на търкалета. Сликове 13-ки има, колкото искаш.
Същото е и за джанти 13-ки. Звъниш на CCW, Bogart, т.н. и си казваш мерките, които искаш - казваш им диаметър, ширина и офсет и след няколко дни ти ги правят.

Japanese_fever написа:МХ5 каза, че един негов авер готви за производство 13х9 или май беше 13х10 джанта и ще се карат със сликове, но забравих на коя фирма ще бъдат гумите.
За 13-ки и мой авер никога не съм споменавал.






Публикувано на: 18 Яну 2012 06:47
от Japanese_fever
MX5 написа: Глупости на търкалета. Сликове 13-ки има, колкото искаш.
Същото е и за джанти 13-ки. Звъниш на CCW, Bogart, т.н. и си казваш мерките, които искаш - казваш им диаметър, ширина и офсет и след няколко дни ти ги правят.


За 13-ки и мой авер никога не съм споменавал.
Добре твоите полу-сликове не са ли R-compound?

Отделно ти ми говориш за някакви поръчкови джанти 13-ки, които сигурно ще те оръсят здраво.
НА тайррак няма 13-ки, а да не говорим за широки 13-ки.
Отедлно на крейкслист съм търсил и също няма.

Като казах авер, имах на предвид онова момче от 949 Racing, което щеше да кара Goodyear (сега се сетих) да почнат да правят спортни гуми 13-ки за неговите 13-ки джанти, защотот много хора тук търсели гуми 13-ки, но нямало.

Публикувано на: 18 Яну 2012 07:10
от MX5
Japanese_fever написа:Добре твоите полу-сликове не са ли R-compound?
Все едно и също :)

Japanese_fever написа:Отделно ти ми говориш за някакви поръчкови джанти 13-ки, които сигурно ще те оръсят здраво.
Сликовете според теб по-евтини ли са?

Japanese_fever написа:Като казах авер, имах на предвид онова момче от 949 Racing, което щеше да кара Goodyear (сега се сетих) да почнат да правят спортни гуми 13-ки за неговите 13-ки джанти, защотот много хора тук търсели гуми 13-ки, но нямало.
Той прави от 15-ки нагоре. За 13-ки не си спомням някога да ми е казвал да проявява интерес.