Страница 4 от 16
Публикувано на: 28 Авг 2006 17:58
от cj
LordDigital написа:Много тъпо ,че въпреки спазването на всички процедури се е получил проблем. Според мен диференциала е прекалено специфичен за да може некои от нас тука да помогне ,писане до производителя му е майката. Ако може да свалиш някакви номера от дифа и да разбереш дали не е случайно за по-късни модели - те ша могат да ти кажат.
Имам номерата и вече ги изпратих до производителя с описание на ситуацията. Но наистина си мисля, че колегата от американския пост може да е прав за шума. Поне от филмчето изглежда, че да е имал същия "experience".
Публикувано на: 28 Авг 2006 19:56
от El Camino
Иво от каквото съм чел за нови щперове до момента, на никой не му е тръгнал по масло да заспи. Има един период от около 1000км за след който вече заспивали нещата.
Линкове няма смисъл да ти пращам предполагам, най - вероятно си препрочел темите във aeu и club4ag по няколко пъти. Смяна на маслото е ключовата дума при някой си спомням обаче. Гаден е шума, ама то и какво ли ти остава вече
Бтв. някак си покрай тоя проблем забравяме факта, че караш почти нова Корола! Разкажи как са спирачките, пружините - и това е интересно?:)
Публикувано на: 28 Авг 2006 20:34
от agent dust
да, в началото винаги имало вибрации и някакъв клак-клак-клак звук - след време изчезвал и всичко ОК.
поздрави за напредъка

Публикувано на: 29 Авг 2006 08:55
от cj
Отговорът на KAAZ:
Your unit is still brand new and very tight. So it is normal to hear some clunking, chattering type noise from the unit. The noise should go away after about 500 ~ 800 miles of driving or after the first oil change 3,000 ~ 5,000 miles. When the unit do have a problem, the car will normally pull to one side when going straight. Also it will become very hard to turn or no power gets transferred to the axle when it is slipping very bad. Put some miles and let me know how the unit is operating.
Best Regards,
Ray / Kaaz USA
Аз очаквах шумове, но не чак вибрации и чаткане. Ще приема, че тези симптоми са нормални. Днес ще кажа на майсторте да сглабят всичко обратно. Колкото до спирачките и пружините - все още е рано за впечатления, тъй като карах колата много внимателно. Ще ви държа в течение.
Публикувано на: 29 Авг 2006 14:43
от ugabuga
nachi sega prosto triabva da se kachish v kolata i da napravish niakolko tigela do sofia i obratno i si gotov :-D
Публикувано на: 29 Авг 2006 16:08
от maxell
CJ, така е като купувате ментета. КААЗА , МААЗА какво е туй животно ? laugh.gif Аз като слагах руския шпер на Ладичкатана дядо ми , искам да ти кажа че улеезна като у дома си.

)) Няма щтакане , няма проблем. Ама така е като не ползвате фини инструменти като: чук , кози крак ...

biggrin.gif
Публикувано на: 29 Авг 2006 17:07
от LordDigital
maxell написа:CJ, така е като купувате ментета. КААЗА , МААЗА какво е туй животно ? laugh.gif Аз като слагах руския шпер на Ладичкатана дядо ми , искам да ти кажа че улеезна като у дома си.

)) Няма щтакане , няма проблем. Ама така е като не ползвате фини инструменти като: чук , кози крак ...

biggrin.gif
Бре ,че то шперове ли имало за Ладуни - дали Линейката не е имал такъв като ореше Виница във близкото минало

Публикувано на: 31 Авг 2006 17:15
от cj
Онзи ден покарах малко количката. Определено чувствам неудобство при наличието на въпросните шумове от диференциала. Навъртях около 200 км. Като позагрее маслото щракането намалява. Даже направих няколко дрифтчета - просто не се сдържах
Същия ден направих центровка на ходовата част на колата - много съм доволен от това, което показа машинката - двата мостта заспаха на 0 отклонение, изравних кастърите, а камбърите ги сложих на 1,5 градуса (по-нататък ще го отворя още).
Макар и минимални, впечатленията от новите задни пружини са добри за сега. Колата става за градско каране, особено ако отпусна амортисьорите. За Минтекс накладките все още нямам мнение.
Между другото, имам един проблем - ръчната ми изчезна постепенно. Това го забелязах още преди смяната на спирачките. Колкото повече я използвам за дрифт, толкова по-слабо започваше да държи. Bad_dog предположи, че жилата са се разтеглили. Аз бях срещал по другите форуми една тема за регулране на спирачните апарати, но сега не мога да я отркия. Някакви други виждания?

Публикувано на: 31 Авг 2006 20:28
от ALTEZZA
kakav tip e rachnatata ti spirachka? predpolagam si s diskove otzad. imash li vatreshen baraban v tiah ili rachnata deistva na spirachnite aparati na diskovete? predpolagam che si s vtoria tip, vij ako kartinkata dolu moje da ti pomogne. poprincip na nakladkite triabva da ima edni starchashti pishki det triabva da savpadnat s procepa v butalceto na spirachnia aparat. ima li takova neshto pri teb?
Публикувано на: 31 Авг 2006 21:25
от duco
Az bih ti predlojil da si sloji6 hidravli4na , ot nqkolko sedmici sum s takava i sum mnogo dovolen stava mnogo lesno samo si zemi pompa za suedinitel,trubi4ki i za polovin 4as si gotov.
skoro 6te pusna i snimki
Публикувано на: 31 Авг 2006 22:55
от El Camino
duco написа:Az bih ti predlojil da si sloji6 hidravli4na , ot nqkolko sedmici sum s takava i sum mnogo dovolen stava mnogo lesno samo si zemi pompa za suedinitel,trubi4ki i za polovin 4as si gotov.
skoro 6te pusna i snimki
Nqkoi shte me swetne li za dalawerata na hidrawlichnata pred rychnata?
Публикувано на: 31 Авг 2006 22:58
от b_d
El Camino написа:duco написа:Az bih ti predlojil da si sloji6 hidravli4na , ot nqkolko sedmici sum s takava i sum mnogo dovolen stava mnogo lesno samo si zemi pompa za suedinitel,trubi4ki i za polovin 4as si gotov.
skoro 6te pusna i snimki
Nqkoi shte me swetne li za dalawerata na hidrawlichnata pred rychnata?
не се разтягат жилата. Минуса е, че ако изчезнат спирачките нямаш резервен вариант.
Публикувано на: 01 Сеп 2006 02:38
от Japanese_fever
bad_dog написа:El Camino написа:
Nqkoi shte me swetne li za dalawerata na hidrawlichnata pred rychnata?
не се разтягат жилата. Минуса е, че ако изчезнат спирачките нямаш резервен вариант.
Ne mojeli da se napravi izolirana ot ot spira4kite, t.e. kato ti iz4eznat spira4kite da si ima6 ru4na. Nqma li da e otdelna sistema? KAkto primerno sa spira4kite na motocikletite - nezavisimi, otdelni pompi4ki, nqma problemi. Raztoqnieto, koeto izminava ru4kata na ru4nata spira4ka mislq, 4e e dostatu4no da da osiguri nalqgane za blokirane na spira4kite. Pone na motorite hoda na spira4kite e mnogo maluk, no te si i 6-7 puti po leki ot kola de.
Публикувано на: 01 Сеп 2006 13:08
от cj
ALTEZZA написа:kakav tip e rachnatata ti spirachka? predpolagam si s diskove otzad. imash li vatreshen baraban v tiah ili rachnata deistva na spirachnite aparati na diskovete?
Мерси за картинката

С дискове съм, ръчната действа върху спирачните апарати. Между другото, намерих въпросната тема за настройка на ръчната:
http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=136537
Уикендът ще кача колата на подемник и ще разгледам системата подробно. За хидравличен вариант все още не съм мислил.
Публикувано на: 01 Сеп 2006 21:28
от agent dust
и аз мисля че е от жилата. не съм много сигурен, но мисля че спирачните апарати се саморегулират, ръчната просто опъва едни палчета и движи спирачните цилиндри отзад. ако си имаш задни спирачки - значи е от жилата. и моята е така, никаква я няма, въпреки, че съм я натегнал докрай, с нови спирачна течност, спирачни маркучи и накладки, и прясно раздвижени спирачни апарати. провери дали не е клеясала везната на жилото на ръчната - там, където се разделя на две жила към задните спирачки. виж и дали са прави полуоските - вдигаш задницата на крик, сваляш задната гума, подаваш малко газ(така че да не зацепи шпера) и гледаш дали главината и спирачния диск не бие нанякъде. ако бие - мести и спирачния апарат и пак не ще да спира - аз съм така в момента, и едното ми задно колело не ще да спира laugh.gif - имало е страничен удар отзад и е кривната дясната полуоска точно при главината