Страница 4 от 5

Публикувано на: 20 Мар 2011 11:40
от ceko26
xtreme написа:Защото ти е читав борд компютъра затова не показва 0. Просто няма как да е нула. За да е нула трябва мотора да работи само с въздух, което става, но компресията е твърде голяма.И спираш твърде бързо даже и на 5-та предавка,а пък за дизел да не говорим там при 20 към 1 най-много да си стчупиш скоростите. Теста е прост ;) спусни се по нанадолнището и врътни ключа наобратно, see the difference :)
Това трябва да е най-тъпото нещо което съм чел във този форум.
Натискаш педала на газта - дюзите започват да впръскват гориво и да повишават оборотите на коляновия вал.Пускаш газта - дюзите спират горивото до като паднат до около 1200-1300 оборота за бензин 900-1000 за дизел (заради мястото на впръскване).

Публикувано на: 20 Мар 2011 12:10
от mafiota
май е време Дидо Фидо да сложи ключа biggrin.gif :whistle: cool.gif

Публикувано на: 28 Юли 2011 11:13
от nikdel
15 години слизам по баири просто като поставя копчето на газовата в неутрално положение.Карам на 3 или 4 скорост-според наклона.Спирачки,светлини,генератор,маслена помпа-всичко си работи,а разхода е 0.Това за стар,карбураторен 23 годишен форд.На новите с тези компютри съм слушал че натрупват грешки при принудително движение на скорост.

Публикувано на: 28 Юли 2011 12:38
от slowtraveler
Добре дошъл колега....
Новите 'с тези компютри' не само че не натрупват грешки от такъв режим, но и автоматично 'цъкат копчето' и спират бензина за да е разхода 0л/100км :thumbsup:
Прочети още веднъж цялата тема - надълго и широко разгледахме проблема :thumbsup:

Публикувано на: 28 Юли 2011 13:19
от jingo
"режим на моторна спирачка" -практически не съм изключвал от скорост,винаги според наклона на на на/ laugh.gif /долнщето превключвам на 4та или трета.Бордкомпа ми дава НУЛА ,а при изключена предавка -около 0.3-0.5 .Не разбирам притесненията на някои потребители.Инженерите са го измислили.....хем е екологично,хем позволява да си дигнеш крака за малко от газта . :whistle: Хем и не се прегряват спирачните дискове и не се изхабяват допълнително. :whistle: l
По Здрави !

Публикувано на: 28 Юли 2011 15:57
от slowtraveler
Само едно уточнение: грубо можете да видите разхода на празен ход в л/ч по показанията на БК ако се спускате по инерция със 100км/ч(не ППХ, а на неутрална предавка)... Ако показва 0.8л/100км, при 100км/ч то това ви е показанието л/ч разход на празен ход...
Грубо, защото повечето съвременни автомобили имат различни настройки и обороти на празен ход на двигателя при движение и при спрян автомобил... Но все пак разликата едва ли ще е повече от 0.1л/ч.

Публикувано на: 28 Юли 2011 20:37
от nikolov22
това съм го пробвал при включен тестер на пасат4 1.9тди на място загрял даваше
0,370г на час при каране докато ускоряваше примерно на 5-та от 80км нагоре разхода отиваше около 14л на 100км.Така отам докато стигна 140 го държеше
задържахме газта така натисната без промяна на положението по магистралата към девня от варна разхода падна на 4.2л/100км и си седя така без промяна до следвашия баир за слънчево там пак без промяна на положението се качи до
8 след като се изкачи по баира си падна пак до 4.2 а по надолнище си падна до нула
мисълта ми е ако колата се кара около максималния въртяш момент харчи най малко и ако не се променя рязко скороста а се остави компа сам да си оправлява мотора
сори за неграмотното писане ама
п.пс.
а забравих да кажа че с 70-80 гореше доста повече

Публикувано на: 28 Юли 2011 22:05
от Bass_Man
Това , че колата гори най-малко при максималния въртящ момент са пълни глупости !

Публикувано на: 28 Юли 2011 22:36
от kiril_kirilow
Моето лично мнение ( със което ест.не ангажирам никой ) е че когато се пуска наклон на скорост компютъра ти показва 00.00 ,защото във двигателя постъпва много малко гориво,но все пак има някакво горене.Работата на двигателя е подпомогната във много голяма степен от инерцията на автомобила и затова постъпва много малко количество гориво,което най-вероятно е под минимума - нужен на борд комп.да отчете някакви параметри.
Когато пускаш на свободна цялата нужда от "енергия" на автомобила се поема от двигателя и затова отчита разход все едно колата работи на място - 00,3 - 00,5 литра на час.
Според мен не е логично да се спира изцяло достъпа на гориво,както се беше изразил един колега "все едно врътваш ключа",защото във такъв случай спират работа всички спомагателни системи - серво на волана,усилвател на спирачките,климатик и др.
Ако се опитвали ( а предполагам,че все някога ви се е налагало ) да пускате "модерна" кола при неработещ двигател знаете какво е усещането и усилието да направите каквото и да било във този момент.

П.П
За мен всички тези теми относно разход на колите са леко безмислени.Разхода зависи от толкова много фактори,че е безмислено да се повтаря почти едно и също нещо почти всеки път.
"-А пак моята гори ......,ама без климатик,без пуснато радио,по надолнище,извън градско ..........."
" - Ти кво говориш бе, моята при скорост 999999999 км ми гори 2 пъти по малко ........ "

Трябва да го приемем - Всички автомобили се произвеждат със фабричен дефект - горят колкото им сипеш,ни повече ни по-малко.

От там натък всичко е въпрос на това ТИ колко можеш да си позволиш да даваш за гориво и поддръжка.
Златна среда няма - ако искаш колата ти да лети със 200,да е 1346 конски сили,да е пълна със "шукаритети" ( който естествено товарят двигателя и вдигат разхода ) еми колата ще гори,това е истината за мен.

П.П.П
Във 99% от случайте пускам на скорост - така ми се струва по разумно,а и опита ми досега говори че е и по-правилно.

Лек и безавариен път на всички колеги и една лична молба - Моля ви, гледайте повече към пътя и обстановката около вас,а не толкова към показанията на някакво дисплейче.

Публикувано на: 29 Юли 2011 00:36
от Bass_Man
kiril_kirilow написа:Моето лично мнение ( със което ест.не ангажирам никой ) е че когато се пуска наклон на скорост компютъра ти показва 00.00 ,защото във двигателя постъпва много малко гориво,но все пак има някакво горене..............
Колеги защо трябва да се впускате в разни безкрайни размисли при положение , че отговора е даден и въобще не е спорен ?

Публикувано на: 29 Юли 2011 17:51
от muf
Спора тук е безсмислен
ППХ отдавна е стандарт в автомобилите, а на който му се явява нещо ново и невроятно просто да повярва че това нещо съществува biggrin.gif

Публикувано на: 29 Юли 2011 19:58
от Vesko
kiril_kirilow написа:Моето лично мнение ( със което ест.не ангажирам никой ) е че когато се пуска наклон на скорост компютъра ти показва 00.00 ,защото във двигателя постъпва много малко гориво,но все пак има някакво горене.
А колко трябва да показва, ако не постъпва никакво гориво или няма горене?

Публикувано на: 29 Юли 2011 22:53
от Nixter
Bass_Man написа:Това , че колата гори най-малко при максималния въртящ момент са пълни глупости !
+1 :thumbsup: ПЪЛНИ.
Като оня лаф: стрелката на скоростомера като е вертикална (демек по средата на циферблата) - колата ти харчела най-малко laugh.gif

Публикувано на: 30 Юли 2011 00:16
от mitoko
като почнеш да караш поне по 1 час колело на ден и разхода пада с 1 литър ... гаранция :thumbsup:

Публикувано на: 30 Юли 2011 21:08
от kiril_kirilow
Става доста оффтопик,но ........

Според вас ППХ спира абсолютно всичкия достъп на гориво във двигателя.Правилно съм разбрал нали !?
Добре, как тогава двигателя се стартира ( при някаква повреда ,или нужда ) "на скорост" ???
Теоретично това е ППХ,автомобила се движи на предавка - теглен или по инерция,няма достъп на гориво.

Найстина ми е любопитно,не искам със никой да се заяждам ? :thumbsup: