Страница 4 от 7
Публикувано на: 15 Мар 2011 19:20
от Akima
Ами варианта ти тогава е да си купиш сам ксенонови крушки Филипс или Осрам като ти свърши гаранцията.

Публикувано на: 15 Мар 2011 19:32
от todor87
Май така ще стане.

Публикувано на: 15 Мар 2011 19:46
от Me4oKyX
Днес ми се обади един приятел от форума с Аурис, който преди 4 години го монтирахме, та добре, че едната му крушка стана розова, преди да умре тотално, та се чухме, че се бяхме позабравили laugh.gif А защо си мислите, че каквито и да са крушки ще издържат по-дълго!? Не че не продават яко евтинджоси, но много зависи от баласта как и колко свети една крушка..... 2/3 от живота се крие в баласта, а 1/3 останала е как свети.... Много "майстори" дето слагат ми обесняваха, че нямало разлика от баласт до баласт, ама след като уточнихме, че само той си мисли, че има много опит, видя резултата и разликата сам
Иначе по вашата логика, защо оригиналните крушки ОСРАМ, Филипс и т.н. горят на 8-24 месеца, спрямо карането ?! Дали и те са толкова скапани ?! Не, просто баластите са направени да палят много бързо и ударно крушката и така се скъсява живота..... Човек с 530д 2006-та дойде за 2 години два пъти да сменяме крушките, като на втория път смени и баластите. Послуша ме, и вече от поне две години не съм му виждал очите, освен че прати няколко приятели да слагам и на тях
П.П. На мен крушките ми държат по 2 години, като това при положение, че на ден паля колата с фаровете ПОНЕ по 4 пъти, като при по-натоварени дни се стига до 20.....
Публикувано на: 15 Мар 2011 20:26
от Akima
Няколко поста по-горе съм питал колегата
с какви баласти е и го съветвам да ги прегледа,а най-добре е като изтече гаранцията да се замисли за смяна и на баласти.

Публикувано на: 15 Мар 2011 20:43
от Nixter
todor87, щом си караш 2 години нон-стоп с фарове за мъгла, значи има Господ, да те накаже с някоя изгоряла крушка от дъжд на вятър. Радвам се че всеки си получава заслуженото biggrin.gif
Публикувано на: 15 Мар 2011 21:16
от Akima
Абе не знам Господ,ама някой КАТ-джия така ще го сюрпризира,че ще им извади бушона после. biggrin.gif
Публикувано на: 16 Мар 2011 07:56
от Vesko
Me4oKyX написа:
Иначе по вашата логика, защо оригиналните крушки ОСРАМ, Филипс и т.н. горят на 8-24 месеца, спрямо карането ?! Дали и те са толкова скапани ?! Не, просто баластите са направени да палят много бързо и ударно крушката и така се скъсява живота..... Човек с 530д 2006-та дойде за 2 години два пъти да сменяме крушките, като на втория път смени и баластите. Послуша ме, и вече от поне две години не съм му виждал очите, освен че прати няколко приятели да слагам и на тях
П.П. На мен крушките ми държат по 2 години, като това при положение, че на ден паля колата с фаровете ПОНЕ по 4 пъти, като при по-натоварени дни се стига до 20.....
Мечо, обикновено карам постояно с включени светлини и почти всеки ден. Авенисис-а ми е 08.2005 и все още си му светят оригиналните крушки. RX-a ми на 3г и 1/2 едната крушка започна да свети лилаво (другата престана да свети, но заради ПТП). Така че оригиналните си издаржат доста повече от 2г
Публикувано на: 16 Мар 2011 10:33
от Me4oKyX
Това, че караш по цял ден на фарове няма общо с това, да пускаш и спираш 15-30 пъти дневно фаровете. Крушките се мъчат от паленията, не от постоянното светене. Още повече, че японците оригинално не ползват същите баласти, както евро колите. Надали си се заглеждал, но Лексус ксенона му пали доста по-спокойно от БМВ, Мерц .... Принципно разликите са дребни, но разликата в живот и светене доста по-големи.... ОСРАМ не правят само един тип баласти, но продават на клиентите си това, което им отърва като цена. Моите са технология на ОСРАМ за плавен старт и удължен живот на крушката, но това не значи, че всички заводско слагат това ниво на качество, защото при толкова масово произвидство, като автомобилното, всеки долар е от значение, нищо че те ти искат няколко хилки за тази дреболия

Публикувано на: 16 Мар 2011 13:23
от Bass_Man
Мани , мани този Веско само проблеми с тия Лексуси

............
Публикувано на: 16 Мар 2011 22:58
от nikolov22
колеги да ви ниформирам че вече официално са забранени ксеноните от даито донесоха нова наредба в пункта за технически преглед и ако не е оригинален и свети пледовече от колко беше там и не фокусира не минаваш преглед

но от една страна ми е писнало от голфове с ксенони от 60лвв насрешното
Публикувано на: 17 Мар 2011 00:11
от Me4oKyX
УУУУУУУРРРРРРРРРРААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА laugh.gif
Публикувано на: 20 Мар 2011 08:22
от baba_metca
Ако това беше моят автомобил, бих си поставил техния ксенон, какъвто такъв. Има си гаранция на крушки и др компоненти, а и ако ги обвържеш с гаранцията на автомобила би трябвало да си изкараш целия период без да даваш допълнителни пари. Скъпо идва наистина, обаче си застрахован от гледна точка на допълнителни разходи, като автокаското малко.
Публикувано на: 20 Мар 2011 12:01
от Vesko
nikolov22 написа:колеги да ви ниформирам че вече официално са забранени ксеноните от даито донесоха нова наредба в пункта за технически преглед и ако не е оригинален и свети пледовече от колко беше там и не фокусира не минаваш преглед

но от една страна ми е писнало от голфове с ксенони от 60лвв насрешното
А пунктовете имат ли апаратура за измерване или някой ще си бърка в носа и ще решава свети ли в норми или не?
Публикувано на: 24 Мар 2011 17:54
от iv_cho
baba_metca написа:Ако това беше моят автомобил, бих си поставил техния ксенон, какъвто такъв. Има си гаранция на крушки и др компоненти, а и ако ги обвържеш с гаранцията на автомобила би трябвало да си изкараш целия период без да даваш допълнителни пари. Скъпо идва наистина, обаче си застрахован от гледна точка на допълнителни разходи, като автокаското малко.
Колега,не си прав, че не е важно качеството щом ти дават гаранция!Как ще ти покрият изгубеното време,пък недай боже да ти гръмне по път в 03.00 часа и да нямаш резервна за смяна?На мен ми се случи миналата година,докато се прибера в София ме спряха 3 пъти и олекнах с 60лв...Аз лично предпочитам по-малка гаранция, но да не ми се налага да я ползвам изобщо.Една крушка за Луксима не вярвам да е повече от 30лв...
Публикувано на: 25 Мар 2011 08:24
от baba_metca
iv_cho написа:
Колега,не си прав, че не е важно качеството щом ти дават гаранция!Как ще ти покрият изгубеното време,пък недай боже да ти гръмне по път в 03.00 часа и да нямаш резервна за смяна?На мен ми се случи миналата година,докато се прибера в София ме спряха 3 пъти и олекнах с 60лв...Аз лично предпочитам по-малка гаранция, но да не ми се налага да я ползвам изобщо.Една крушка за Луксима не вярвам да е повече от 30лв...
Тук си прав, че не е приятно постоянното сервизиране. То затова и някои хора си купуват Тойота, други ... е нещо друго

. Но ако е за едната крушка само, по-добре да си сложиш 2 в багажника, но е и по добре ако стане нещо на фара, да е от техния ксенон, а не от някакъв друг. Защото е ясно, че колкото и да са здрави, сигурни, не чупливи някакви уреди (ксенон, автомобил Тойота

....) все някой път излиза по една черна овца от фабриката и незнаеш дали няма да се падне на теб. И ако се пръсне и ти счупи лупата или само я нарани...., по-добре да е в гаранция. Тук не защитавам тея Луксима, те ако са толкова чупливи, на 3-тия път и да си взимат ксенона.
То в крайна сметка пък затова всеки си е у дома и накрая сам си взима решението. Както се чувства по-добре така. Аз бих треперил с различен от техния ксенон, че може би ще плащам фар после, друг ще трепери, че може би ще ходи често до сервиза с техния.