Страница 4 от 7
Публикувано на: 08 Мар 2011 16:02
от zi_zi_top
moloko написа:...
Ще бъда ли в грешка ако кажа , че първо се прави лекарството и после се пуска вируса за да може лекарството да се продаде на болните.....
И как така стана че вече и по телевизията ме информират че видиш ли идвала грипна епидемия и трябвало да си купя едикакво си лекарство
!!!!!!?????!!!!!?????!!!!!????!!??!?!?
Нали това казвам - "Конспирация, брат! Петролните компании ни ебават и затова си наливаме домашно приготвено биогориво."

. biggrin.gif
Наистина ли смяташ, че съм отговорен за здравната политика и фармакоикономиката на страната?

А може би и... на света!!!
Да ти кажа под секрет. И аз си купувам лекарствата и ваксините от аптеката и ползвам същите неща, с които се лекуват всички нормални хора.
П.С. А Теорията за Световната конспирация винаги много ме весели!
Публикувано на: 08 Мар 2011 16:22
от moloko
От къде тръгнахме - къде стигнахме....................
Прав си....ние си живеем както си искаме и всичко зависи само и единствено от нас......
Предлагам да спрем , почти три страници безмислен коментар......
Публикувано на: 08 Мар 2011 17:20
от slowtraveler
Малко встрани от добавките за двигател, но става въпрос за добавка ХАДО за скоростна кутия (гел)...
Позволявам си да препратя съобщението, което току що публикува колега от друг автофорум:
Реших проблема. Направих ремонт на скоростната кутия, един от лагерите беше заминал. Не помогна нито новото масло нито гела. Скоростната кутия започна да вие на първа и втора скорост. Но след ремонта всичко е ОК.
Дето се вика - 'то и аз мога, ама козата си сака пръч' biggrin.gif
Публикувано на: 08 Мар 2011 19:35
от nowyaris
От радикални мнения да си прави човек кардинални заключения не е много интелектуално.Не знам за руските,ама БАРДАЛ за тръгнали дизели от по-старото поколение помага,лично мнение.Скъпичък е малко,ама върши работа-матора не става нов,но е в пъти по-добре от масло без добавката-слага се еднократно,вече над 35 хил. км.
Публикувано на: 08 Мар 2011 19:49
от slowtraveler
nowyaris написа:...върши работа-матора не става нов,но е в пъти по-добре от масло без добавката-слага се еднократно,вече над 35 хил. км.
Ами едно свястно ремонтче прави мАтора нов, и е в пъти по-добре от добавката без ремонт.... И издържа доста над 35х.км...
Публикувано на: 08 Мар 2011 20:50
от nowyaris
slowtraveler написа:nowyaris написа:...върши работа-матора не става нов,но е в пъти по-добре от масло без добавката-слага се еднократно,вече над 35 хил. км.
Ами едно свястно ремонтче прави мАтора нов, и е в пъти по-добре от добавката без ремонт.... И издържа доста над 35х.км...
Така е,ако има кой да ти го плати.
Публикувано на: 08 Мар 2011 21:07
от slowtraveler
nowyaris, първата ми лична кола бе VW голф атмосферка 1.5 дизел...
Зелена (т.е. - пощаджийска - на милиони километри)...
Като беден студент нямах пари за 'стандартен' ремонт, та затова ходих до Разград да ми излеят бутала по образец, да ми направят сегменти, престържат блока.... Та да ми легне евтино... И наистина по сегашни пари основния ремонт със смяна на бутала, сегменти, лагери и т.н. ми излезе около 150лв....
Което си е доста поносима сума за който и да е.... Вярно - цапаш си ръцете с масълце, ама удоволствието от свършената работа си е друго...
Друг е въпроса, че малко след това разкарах колата, защото минах на служебни

Публикувано на: 08 Мар 2011 21:09
от Uncle Dido
Добре де - Форда е още в движение.....
Публикувано на: 08 Мар 2011 21:20
от nowyaris
slowtraveler написа:nowyaris, първата ми лична кола бе VW голф атмосферка 1.5 дизел...
Зелена (т.е. - пощаджийска - на милиони километри)...
Като беден студент нямах пари за 'стандартен' ремонт, та затова ходих до Разград да ми излеят бутала по образец, да ми направят сегменти, престържат блока.... Та да ми легне евтино... И наистина по сегашни пари основния ремонт със смяна на бутала, сегменти, лагери и т.н. ми излезе около 150лв....
Което си е доста поносима сума за който и да е.... Вярно - цапаш си ръцете с масълце, ама удоволствието от свършената работа си е друго...
Друг е въпроса, че малко след това разкарах колата, защото минах на служебни

Да де,ама аз ям пържоли/ще ме извинява Бассмана/ когато ги търкалям,а не когато ги ремонтирам.Удоволствие изпитвам от други работи/дет празнуват днес/.Пък и при мен служебно и лично се припокрива на 80%.Направо съм на чантията и добавката ми спести маса пари.Само дето не знам докога ми ги спести.Ама се файда.Пък и на Гецово сервиза затвори отдавна. biggrin.gif
Публикувано на: 08 Мар 2011 21:22
от nowyaris
Fido Dido написа:Добре де - Форда е още в движение.....
А върви да обесняваш,адаш.
Публикувано на: 08 Мар 2011 21:35
от slowtraveler
nowyaris написа:Пък и при мен служебно и лично се припокрива на 80%....
Хм... Ами имаме 2 товарни буса мерцедес... На ХХХХХХ километри, като единия е при нас от 15 години, а другия - 10..
И двата са изтърпяли по един свестен ремонт и нищо друго (смените на задните брони и стопове заради удари от мотокарите не ги смятам)...
Другите коли са леки (и една РАВ4)...
На нито една не е слагана добавка...
Когато тръгне проблем - се ремонтира....
Да не мислиш, че парите ги намираме на улицата, и просто за лично удоволствие ги хвърляме???
Смятам, че парите, дадени за свестен ремонт си струват и ти спестяват много нерви и други експлоатационни разходи...
Щом една добавка например ти 'оправя компресията', значи в другия случай би се разминал с една смяна на сегменти, което е сравнително дребен разход...
А тия сравнения от рода 'виж колко работил без масло' не ги смятам за правилни - двигателя е изчислен да работи с масло....
Публикувано на: 08 Мар 2011 21:36
от Dizzle
Публикувано на: 08 Мар 2011 21:56
от nowyaris
slowtraveler написа:nowyaris написа:Пък и при мен служебно и лично се припокрива на 80%....
Хм... Ами имаме 2 товарни буса мерцедес... На ХХХХХХ километри, като единия е при нас от 15 години, а другия - 10..
И двата са изтърпяли по един свестен ремонт и нищо друго (смените на задните брони и стопове заради удари от мотокарите не ги смятам)...
Другите коли са леки (и една РАВ4)...
На нито една не е слагана добавка...
Когато тръгне проблем - се ремонтира....
Да не мислиш, че парите ги намираме на улицата, и просто за лично удоволствие ги хвърляме???
Смятам, че парите, дадени за свестен ремонт си струват и ти спестяват много нерви и други експлоатационни разходи...
Щом една добавка например ти 'оправя компресията', значи в другия случай би се разминал с една смяна на сегменти, което е сравнително дребен разход...
А тия сравнения от рода 'виж колко работил без масло' не ги смятам за правилни - двигателя е изчислен да работи с масло....
Така е.Абсолютно си прав.Ама аз ремонт на мотор не правя.Купувам направо друг.Като на рулетка-слагаш на червено и "кот доди".Те на моргата със сигурност не са кукли двигателите и ако мога да се отърва само с БАРДАЛ,си хвърлям шапката.Ако не помогне-търся друг мотор.Ама да пълня на монтьори гушата и след 35 хил.пак в канала - такъв вариянт няма-колегите ще ме гръмнат.Апропо-двигателите ги взимам между 300 и 400 лв.Стари модификации са./политика на фирмата/.
Публикувано на: 09 Мар 2011 01:26
от cokata
nowyaris написа:Като на рулетка-слагаш на червено и "кот доди"
Публикувано на: 09 Мар 2011 07:55
от nowyaris
smb написа:nowyaris написа:slowtraveler написа:
Хм... Ами имаме 2 товарни буса мерцедес... На ХХХХХХ километри, като единия е при нас от 15 години, а другия - 10..
И двата са изтърпяли по един свестен ремонт и нищо друго (смените на задните брони и стопове заради удари от мотокарите не ги смятам)...
Другите коли са леки (и една РАВ4)...
На нито една не е слагана добавка...
Когато тръгне проблем - се ремонтира....
Да не мислиш, че парите ги намираме на улицата, и просто за лично удоволствие ги хвърляме???
Смятам, че парите, дадени за свестен ремонт си струват и ти спестяват много нерви и други експлоатационни разходи...
Щом една добавка например ти 'оправя компресията', значи в другия случай би се разминал с една смяна на сегменти, което е сравнително дребен разход...
А тия сравнения от рода 'виж колко работил без масло' не ги смятам за правилни - двигателя е изчислен да работи с масло....
Така е.Абсолютно си прав.Ама аз ремонт на мотор не правя.Купувам направо друг.Като на рулетка-слагаш на червено и "кот доди".Те на моргата със сигурност не са кукли двигателите и ако мога да се отърва само с БАРДАЛ,си хвърлям шапката.Ако не помогне-търся друг мотор.Ама да пълня на монтьори гушата и след 35 хил.пак в канала - такъв вариянт няма-колегите ще ме гръмнат.Апропо-двигателите ги взимам между 300 и 400 лв.Стари модификации са./политика на фирмата/.
и каква гаранция имаш, че тея двигатели от морга са по-добри от тоя който сменяш ?

Щом е дошло време да го сменям,какъвто и да е моргаджийския,ще е по-добре от стария.Въпроса е "колко по-добър".Обикновено БАРДАЛ в маслото досега ги подпомага много.