Страница 4 от 4

Публикувано на: 29 Яну 2011 04:25
от MX5
nowyaris написа:трябва да знаят че за тясно аз пари съм давал и ще давам/.
Тясното е за спортната като ходиш да ръчкаш. За ежедневно возене си трябва по-широко tongue.gif



Публикувано на: 29 Яну 2011 04:35
от Japanese_fever
nowyaris написа:трябва да знаят че за тясно аз пари съм давал и ще давам/.
Az o6te ne sum.

Ami, ako jena ti razbere?

Публикувано на: 29 Яну 2011 05:25
от Akima
Kiki написа:
zi_zi_top написа:След тази Тойота ще си купя пак Тойота!
И аз! :thumbsup: biggrin.gif
Ставаме трима - аз също предпочитам да знам,че компанията стои зад продукта си и ми гарантира,че я е грижа за безопасността ми и инвестицията ми в техен автомобил. :thumbsup:

Публикувано на: 29 Яну 2011 10:37
от ncuxonam
Akima написа: Ставаме трима - аз също предпочитам да знам,че компанията стои зад продукта си и ми гарантира,че я е грижа за безопасността ми и инвестицията ми в техен автомобил. :thumbsup:
:thumbsup: аз съм четвъртия.. особенно след като попрочетох как се правят нашите тойоти:

1. отговорност към природата: Toyota 2010 North America Environmental Report http://www.toyota.com/about/environment ... cling.html

2. Уникалната им система на производство: Producing and delivering ordered vehicles in a timely manner http://www.toyota-global.com/company/vi ... ystem.html

Публикувано на: 29 Яну 2011 11:55
от Scott
Akima написа:... компанията стои зад продукта си и ми гарантира,че я е грижа за безопасността ми и инвестицията ми в техен автомобил.
Само втория ти аргумент е неоспорим - да, твоята (а както и на милионите лоялни клиенти) инвестиция е много важна за тях.
Но е наивно да си мислиш, че безопасността е приоритет номер едно на която и да е автомобилна компания, приоритет са продажбите и ако е необходимо да се сложи една въздушна възглавница в повече за да се продава повече, ще я сложат :whistle: . Ако могат да минат 'евтинко', без да подобряват безопасността - да, ще го направят.
Обявяването на 'кампания за отзоваване' за да се 'подобри безопасността' е сложна техническо-финансово-легална операция на пресметнат риск - колко ще се загуби, ако се обяви доброволно веднага, срещу евентуално забавяне, шикалкавене и разчитане на невисока публичност. А издънки винаги има, просто темповете с които се пускат нови модели на пазара са толкова високи, че е невъзможно да се тества всичко в реални условия.
Ето един много интересен разбор на предишната кампания:
http://business-ethics.com/2010/01/31/2 ... l-lessons/
Ето и няколко други четива:
http://www.autoblog.com/2010/02/13/edmu ... e-context/
http://ms.cc.sunysb.edu/~hbenitezsilv/recall.pdf

Публикувано на: 31 Яну 2011 02:06
от Bass_Man
desSs написа:мдам това лято на Е-класата ни отказаха спирачките на една магистрала в Италия, беше много "забавно" rolleyes.gif за щастие се разминахме без инциденти. като се прибрахме, в сервиза изчистиха некви грешки в компа, ако се случело още веднъж, чак тогава щели да сменят някаква част...е като знаят, че са сложили дефектна част, що направо не я сменят? тъпанари, първо тряа се пребием някъде wacko.gif
Хубаво е , че има хора , като Деската да си споделят , че иначе martod , MX5 , gicho , ghostrider, Scott и тн пичове ще излязат , като някакви много прозорливи хора . Но въпреки това все още нямаме списък от martod с автомобилни марки , които тестват колите преди да ги пуснат на пазара и когато ги пуснат те вече нямат никакви дефекти ! Най-вероятно няма и да дочакаме .
Деска като те бъзикат толкова твоите познати за Тойота не е лошо да им го казваш и това за E-класата не , че те не си го знаят просто да знаят , че ти знаеш , че те са се минали много повече . Или както каза един познат с АМГ след , като ходи за пореден път до "сервиза" " .... не знаех , че има толкова много АМГ-та продадени в БГ ..........." пък те всичките в сервиза ........ Има един случай с БМВ М6 в БГ при , който по чудо се размина с фатален край ! При движение с висока скорост светват всички лампи на таблото и колата излита в царевичака ! Колата сменена "безплатно" от БМВ и нищо никъде не се чува повече ................ Имаше една серия на Субару на , която АБС-а и така беше настроен , че като минеш по жълтите павета колата се побъркваше и единствения вариант да се кара тази кола в София беше софтуерно изключване на АБС-а . Последната Панамера (Порше) я прибраха понеже при рязко спиране с висока скорост се отварят коланите от където следва , че ако след това се удариш няма да ти се отворят и въздушните възглавници ( сейфти фърст !!! ). Е да там колите бяха малко над 20 000 но просто не са произвели повече . Иначе Рая ако чете само този форум ще и се струва , че Тойота са най-проблемната марка , а останалите дори и реколи не правят . И това благодарение на няколко човека , които претендират за много обективно мнение и голям житейски опит ! wacko.gif