Публикувано на: 09 Яну 2011 16:24
аз не разбирам въобще, но съм за мотека. от този линк четох http://www.gtfours.co.uk/mods/205/eng_m ... ng_man.htm
Какво се е случило с колата ....LordDigital написа: Това води до следващият момент ,правилният избор на електроника при тунинг проект зависи от това кой ще е тунера. Не знам плановете на колегата но последният сериозен GT4 дето беше правен на този форум (и във които бяха налети ацки много пари) ,се раздроби на парчета след като един известен пловдивско регинален тунер се захвана да му настройва апекси-то - говоря за селиката на Daniel.
Като чета повечто теми в английския форум gt4oc.net почти във всички теми споменават, че с това апекси (има и специфично за ST205 но много трудно се намирало вече) Трябвало: Ако се запазва водния кулер да се пусне помпата с някакъв switch за да рабитла в константно напрежение (защото SW20 не била с такава помпа) и следователно с константна работа ... Това от своя страна може да намали живота на помпата според мен ... но пък е един добър вариант да се мине към Сух кулер ... и така проблема е решенpoli написа:....
Аз сложих на моята(бивша) същото за МР2 и нямаше проблем с помпата...
Е сериозни сериозни ... Колко пък да са сериозни ... Бат Ицо ще ми удари едно рамо за апексито и ще ме открехне как да го подкарам ...Bass_Man написа:Чисто технически може да си сложиш един датчик най-елементарен някъде и през едно реленце да ти включва на кокото градуса искаш да ти върти . Тук в момента се говори за доста по сериозни неща от едно реленце .
Ми то не е сервиз ,мапера са казва RS-MAD и имше (когато го познавах преди десетина години) неква шкода октавия.SLADURA написа:Какво се е случило с колата ....LordDigital написа: Това води до следващият момент ,правилният избор на електроника при тунинг проект зависи от това кой ще е тунера. Не знам плановете на колегата но последният сериозен GT4 дето беше правен на този форум (и във които бяха налети ацки много пари) ,се раздроби на парчета след като един известен пловдивско регинален тунер се захвана да му настройва апекси-то - говоря за селиката на Daniel.
Кажете къде е тоя сервиз да знам да не ходя там![]()
Zelenata e pri men Poli.poli написа: А за колата съм се объркал,мислех че става дума за зелената,тя също беше със Апекси.
Eto i aktualnata stranica: http://www.fc-datalogit.co.nz/Bass_Man написа:Така , като гледам са две версии на паразитчето :
http://www.fc-datalogit.com/buynow.htm
ми много ми се иска ама трябва да преустроя парка , че на жената ще и стане лошо три коли и нито една семейна, а и ако паркирам четвърта само с две седалки ще има война, в краен случай ще пусна селиката за продажба , и ще има пари за тунинг и кола , но за това ще направя друга тема ако има развитие.MX5 написа: С 10К тунинг на MX5, няма и да има нужда да поглеждаш за Honda S2000 и Z3 (освен ако не си решил да наливаш яко пари и в тях). С толкова тунинг MX5-цата става много по-бърза бегачка от сток S2000 или Z3. A Celica GT4 ще се разориш напълно от модове и пак ще е по-бавна по завоите на сух асфалт.
Мда по-късно я намерих и тази това значи , че при най-актуалния модел версията е една но цената си е доста соленка .
качи некоя снимка да видим как е станалаSlayer написа: Zelenata e pri men Poli.![]()
No v momenta e biala, s lqv volan.
Да,да качи айде biggrin.gif .andrian999999 написа:качи некоя снимка да видим как е станалаSlayer написа: Zelenata e pri men Poli.![]()
No v momenta e biala, s lqv volan.