Kiki написа:gh0s7r1d3r написа:Няма да ти разрешат да ползваш ТМ Ауто, уверявам те.
За тази година си направих каското с опция за ползване на оторизиран сервиз, което я оскъпи с 156 лева, но реших да ги дам, пък дано не се налага.
Така, че може да се ползва отор. сервиз, но не знам дали при всички зазтрахователи я има тази опция.

Не попитах дали за всички коли може да прави това.
В момента на застраховката Авенсиса беше на 5 години и половина.
Ако си платиш завишение за ползване на официален сервиз, тогава имаш право, напълно прав си колега. Аз коментирах случая на колегата hyankov. Принципно с това си вадя хляба

. Нито искам да обвинявам застрахователите, нито да ги защитавам, но много често, проблемите идват от нас - застрахователните брокери. Не искам да обиждам някого, така, че ако има колеги брокери, да не се сърдят, но мога да кажа, че брокера е най-важното звено в застрахователния бизнес. Явно, колегата не е отишъл при достатъчно компетентен брокер и той не си е направил труда да му обясни, че при тези условия няма да може да ползва официален сервиз или оригинални резервни части (това с частите според мен е важно, а не това със сервиза). Просто, не всеки се интересува, не всеки знае и не всеки се сеща да попита аджеба при щета какво се получава. И затова, брокера е много важен, тъй като той трябва да е запознат с работата си, с условията на застрахователите, с продуктите, които предлага. Обаче повечето колеги се занимават с тези неща като допълнителен бизнес и много много не им се занимава да обясняват, а след това и да съдействат на клиентите.
Така, че не са виновни застрахователите - те си имат условия, които са написани. Над х години - нямаш право на официален сервиз, ако искаш официален - плати х% завишение и ще ползваш. Но и в тия времена рядко има хора, които им се плаща повече, всеки си вика, бе не ми трябва официален сервиз, нали могат да ми я направят в някой друг. И после- ама защо са ми сложили китайски фар?
А принципно, най-чистия вид на завишено каско за официален сервиз е в Бул Инс - до миналата година се водеше "валутно" - при него ползваш официален сервиз (или друг с оригинални части, или по предварително одобрени фактури) без условности. При ДЗИ има известни условия.
А иначе за PILINGTON - преди 2 седмици сменях стъкло на едни мои клиенти в КОБРА и сложиха PILKINGTON. Опел Астра Класик (от тия полицейските) беше колата и оригиналните стъкла и бяха именно такива, така, че предполагам, че не са кой знае колко лоши, дори ми се стори хубаво.
А иначе, както казах на колегата hyankov, можеш да опиташ да се договориш с тях, да ти изплатят до цени на кобра (с 10-15% по-малко, защото КОБРА правят отстъпка, когато е по щета) и да си доплатиш ти разликата за втора употреба (макар, че челно стъкло ме съмнява да са успели да свалят грамотно) или до оригинално алтернативен внос, ако наистина толкова си се притеснил от смяната на стъклото с неоригинално.