Страница 4 от 4
Публикувано на: 22 Мар 2011 21:42
от nowyaris
Dizzle написа:nowyaris написа:Да,и имат един готин пич приемчик,дето е като тапицер-работи с кожа на клиента.Тез стартери да не са с INTEL-PENTIUM в тях-навсякъде монтаж-демонтаж в Русе е 20 лв. , а ремонта е 50.Най-обикновен тъп стартер.Явно си нов колега и все още имаш пари които не си дал на дилърите.
градски цените са високи - все пак заплати трябва да има, а работят доста хора там. И все пак са по-ниски от ТМ АУТО тук в София. За Ником Русе само добри неща мога да кажа. Миналия месец на собствени разноски ми залепиха и пребоядисаха бронята, която от БУЛИНС отказаха да ми платят. Стойността на ремонта ~500лв. Е, кажи на друго място знаеш ли да се отнасят така към клиента?

Нямам в длъжностната си характеристика задължение да изкарвам на някого заплатата.Иначе са много отзивчиви,чак досадни.Факт,че от всичките представителства са най-добри,ама цените им са доста високи.И бъди сигурен,че докато са ти правили бронята вече са били наясно как ще си възстановят разходите точно от твоя джоб.Нали знаеш,че безплатни обяди няма и никога не е имало.Редно е ние,които сме закупили частни автомобили,да ползваме поне малко от малко преференциални цени.В края на краищата не можем нито да си теглим ДДС-то,нито сумите по ремонт и обслужване да ни се водят за разход и да ни ги приспадат от данъците.Затова казвам,че ми е скъпо.На ТУБОРГ и ШУМЕНСКО може и да им е безкрайно евтино.Надявам се ме разбираш.
Публикувано на: 23 Мар 2011 01:06
от Dizzle
много добре те разбирам- не познавам някой, който обича да дава пари по необходимост. в случая похвалих хората, понеже показаха нещо, което досега не ми се е случвало, а предполагам и на масата от хората. това стана около 2 години след като спрях да си обслужвам колата при тях.понеже сме свикнали цял живот да ни лъжат и ебат с извинение, добро да ни направят ще се усъмним. администраторите да ме сезират ако трябва, но им правя реклама. надявам се някой ден всички да се отнасят така!
Пресен случай!
Публикувано на: 08 Дек 2011 21:56
от Cloun
Здравейте,
изчетох темата и понеже имам проблем с дюзите (2 на брой) на авенсис 2.2 D4D 2006 на 114000 км. се чудя какво да правя?
По-горе се спомена за едни дюзи от кола на 7000 км., но предполагам за 1 година са заминали, но все пак ако може някаква връзка за тези дюзи!
Прочистена е за момента горивната с-ма с 4 бр. добавки ударно и сега мисля и този ревитализант на Хадо да сложа, па да видим!
Пали по-добре ама има леко тресене в купето на празен ход на място при 800 оборота и загрял двигател!
Отворен съм за всякакви полезни съвети и евентуално сервиз с възможност за проверка на с-мата в София, щото за Тоуота не искам и да чуя, че за едно друго нещо ми направи грешна диагностика, но тва е друга тема!
Благодаря предварително!
Публикувано на: 08 Дек 2011 22:37
от jim_beam
колега аз имах 1 запушена дюза,отпуши се пак така с двойна доза кастрол тда след около 800-900 км. на дълъг път,голям зор беше.накрая,като напълних резервара догоре с читава нафта,сложих пак двойна доза и от следващия ден вече се оправи.все едно нищо не е било,а дотогава 2-3 седмици ми скъса нервите!но не са виновни дюзите,просто ми сипаха боза едни негодници и затова.
значи боклука или там каквото е запушило дюзата не успя да се прокара от добавката при пътуването,а явно след това през нощта се е оттекло обратно и някак се е разтворило.опитай по тоя метод,поизгори тоя резервар и пробвай с повече добавка,като накрая пълниш догоре и пак добавка,дано имаш късмет като мен!

между другото и аз вече съм напълно убеден,че използването на подобни добавки за горивото профилактично е особено полезно.най-малко ще се поразмекнат боклуците на дъното от химията,за да ги прокара по-лесно! biggrin.gif
в този дух благодаря на мечокух и някои др. колеги,които отдавна бяха стигнали до това заключение!
пс> и непременно смени горивния филтър,слагай само оригинален от тойота,японски е!
това е добавката>
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7038739
ето и едно видео,което нагледно показва как стават тия запушвания и как действат добавките>
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... H8IuNjqIxk
Публикувано на: 09 Дек 2011 00:16
от Instruktor59@yahoo.com
Хм, колеги, моля за извинение за лаишкия въпрос, но тая работо с повреждането (прецакването) на 4-те дюзи едновременно, нещо не я разбрах...
Какво точно им се поврежда на дюзите в такива случаи? Вътрешният им диаметър ли се увеличава? Ако се чупят от високо налягане, само при помпене на вода, нещо не ми е ясно... да не са замръзвали?!? Ако филтърът е бил запушен толкова здраво, че нищо да не минава през него...?
И какво стана с алпийската нафта, дето само тя замръзвала чак при минус 20 по Целзий?
Благодаря.
Публикувано на: 09 Дек 2011 02:50
от Me4oKyX
http://www.youtube.com/watch?v=aGwV9ueHcz4 - ГЛЕДАЙТЕ ГО!
Главния проблем е, че се задръстват магистралките на горивото и вече колата не може да коригира тази промяна... А при кофти горивата, се получават нагари на разпръсквачите, запъшват се и от там идва и по-високо износване на другите части, за да компенсират разликите и да се постигне нужното гориво и нужното налягане. Но след време, тези промени стават доооста големи и дори промивка не помага напълно, защото има вече по-голямо износване, от възможната компенсация. Тук е идеята на нано технологийте, биват те истински - да запълнят един вид тези износвания, стига да не са 80% и нагоре - тогава дюзите си влизат в заводски норми и няма грижи вече... Затова и производителите на коли, направиха пиезо дюзите, защото при тях ги няма тези части и няма какво да ревитализираш - просто можеш да прочистиш, но умре ли пиезото, няма оправия, освен да си купиш новички biggrin.gif
Публикувано на: 09 Дек 2011 19:35
от Cloun
jim_beam написа:
между другото и аз вече съм напълно убеден,че използването на подобни добавки за горивото профилактично е особено полезно.най-малко ще се поразмекнат боклуците на дъното от химията,за да ги прокара по-лесно! biggrin.gif
в този дух благодаря на мечокух и някои др. колеги,които отдавна бяха стигнали до това заключение!
пс> и непременно смени горивния филтър,слагай само оригинален от тойота,японски е!
това е добавката>
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7038739
ето и едно видео,което нагледно показва как стават тия запушвания и как действат добавките>
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... H8IuNjqIxk
Благодаря за съвета!
Ще видим това видео за Про Тек, защото имам още две тубички точно такива и ще ги сипя, само дето не ми се отваря по-дълъг път в скоро време.:(
Само не разбрах кога да сменя горивния филтър!Сега или след обработката с добавките?
Сори ама съм лаик по отношение на двигателите с вътрешно горене!

Публикувано на: 09 Дек 2011 19:58
от jim_beam
колкото по-скоро толкова по-добре!
успех!
Сервиз за проверка на дюзи!
Публикувано на: 11 Дек 2011 19:32
от Cloun
Може ли ако някой знае да сподели сервиз в София за проверка на дюзите, но да не е тоуота!
Иска ми се след всички процедури да разбера дали има ефект и в какви размери!
Re: Сервиз за проверка на дюзи!
Публикувано на: 12 Дек 2011 19:01
от dimivan
Cloun написа:Може ли ако някой знае да сподели сервиз в София за проверка на дюзите, но да не е тоуота!
Иска ми се след всички процедури да разбера дали има ефект и в какви размери!
Мисля че повечето сервизи на Бош могат да проверят дюзите, но за да е истинска проверката трябва да ги свалят. А в Тойота могат да ги проверят и без да ги свалят. Само трябва да остане колата една нощ в сервиза за да ги тестват на студено.
Публикувано на: 13 Дек 2011 08:31
от baba_metca
Може и в PitStop, като там пак трябва да пренощува.