Страница 4 от 7
Публикувано на: 23 Юни 2006 20:32
от ALTEZZA
maggkrabar написа:
чист форд си е нисанчето laugh.gif косуърд подразделението се отделя през 2004г - и GTR, и останалите проекти на нисан вече са били факт - продали са ти форд с купе на нисан

eee, gledai kav si sega, az tuk ot 2 godini go obejdavam V35GTR che kara Reno, pak ti sega kat mu servira che vsashnost e Ford biggrin.gif . nedei taka, toi choveka savsem shte vzeme da se razocharova ot jivota biggrin.gif

Публикувано на: 23 Юни 2006 20:33
от agent dust
косуърд е тунинг подразделение на Форд, купено от Kevin Kalkhoven и негов съдружник през 2004г - тва имам предвид

доста от двигателите на нисан са проектирани от косуърд, не става дума само тунинг, а за тотално прилагане на косуърд технологиите от Нисан - особено пък що се отнася до пърформънс машините. тва е причината за легендарната издръжливост на двигателя на GTR - не е от тунинга, самия двигател е проектиран така - и то доста преди косуърд да бъде продаден от Форд.
Публикувано на: 23 Юни 2006 20:38
от V35GTR
^Za koi motor govorish? Edinstvenia motor tunvan, co-developvan, etc e motora za novia skyline "VQ37DETT"! VQ motora e designvan, proektiran, developvan striktno vuv Japan!
VQ35DE
The 3.5 L (3498 cc) VQ35DE is used in many modern Nissan vehicles. It adds variable valve timing and has a bore of 95.5 mm and stroke of 81.4 mm. Output ranges from 240 hp to 301 hp (179 to 225 kW) and 246 ft·lbf to 287 ft·lbf (334 to 390 Nm).
The VQ35DE is built in Iwaki, Japan and Decherd, TN. It was on the Ward's 10 Best Engines list for 2002 through 2006, the only engine to be on Ward's list every year since its inception.
The VQ35DE has an aluminum engine block and aluminum DOHC cylinder heads. It uses SFI fuel injection, has 4 valves per cylinder with VVT and features forged steel connecting rods, a one-piece cast camshaft, and Nissan's nylon intake manifold technology.
A modified version of the VQ35DE, called the S1 is produced by Nismo for the Fairlady Z S-Tune GT. It produces 300 ps or 285 hp (220 kW) at 7200 rpm - a higher rev-limit than that of the original VQ35DE.
Публикувано на: 23 Юни 2006 20:57
от agent dust
там е работата, че не е само един мотор, не знам с точност за кои ставаше на въпрос, не съм специалист. на GTR-а мотора със сигурност, но имаше и други. повечето пърформънс двигатели на нисан са по цялостен дизайн на косуърд - и те никак даже не го крият. двигателят на GTR-a обаче е топ и затова без никакви заобикалки на новия скайлайн двигателя пак ще си е косуърд. Но за съжаление GTR не се превръща в това, в което Нисан иска, въпреки че е кола, надминала времето си - те са на загуба - поне досега е било така.
The VQ35DE is built in Iwaki - не казвам, че е правен в косуърд - проектиран е там и тази практика на Нисан е от доста време
Публикувано на: 23 Юни 2006 21:53
от V35GTR
RB26 motora kato nachalo niama nishto obshto cosworth. Vuv posledstvie RB motora se licensva ot Nissan na razlichni racing companii, kato razbira se vseki developva tehni si butala, connecting rods, retainers, valves, springs, etc. No kato cialo bloka ostava sushtia...
Публикувано на: 23 Юни 2006 21:55
от V35GTR
maggkrabar написа:там е работата, че не е само един мотор, не знам с точност за кои ставаше на въпрос, не съм специалист. на GTR-а мотора със сигурност, но имаше и други. повечето пърформънс двигатели на нисан са по цялостен дизайн на косуърд - и те никак даже не го крият. двигателят на GTR-a обаче е топ и затова без никакви заобикалки на новия скайлайн двигателя пак ще си е косуърд. Но за съжаление GTR не се превръща в това, в което Нисан иска, въпреки че е кола, надминала времето си - те са на загуба - поне досега е било така.
The VQ35DE is built in Iwaki - не казвам, че е правен в косуърд - проектиран е там и тази практика на Нисан е от доста време
moje i da ima takova nestho sus niakoi ot motorite na Nissan. Az lichno ne vijdam nistho losho vuv tova. Ne sum siguren za Honda, no Toyota sushto pravi podoni cooperacii kato naprimer polzvat izcialo motor ot Yamaha!
Публикувано на: 23 Юни 2006 21:58
от V35GTR
The famous 4A-GE that the MKI MR2 is so lucky to have.
We as AW11 MR2 owners are very lucky to have the engine that we do. Upon the introduction of the Mr2, the automotive world marveled at this little 1587 cc jewel. At the time, a smooth revving, high redline, DOHC, EFI engine was simply unheard of, as many manufactures had problems getting their new 16V 4 cylinders to run as good as the 4A-GE. The block was an updated Toyota design, while the design of the head had been commissioned to Yamaha, a common Toyota practice.[/b] While still good today, Toyota at the time had taken the lead in high-tech engines with the 4A-GE along with other models
Публикувано на: 23 Юни 2006 22:00
от PAKETA_1
Баси яката тема съм изтървал...
Първо
ALTEZZA написа:btw, mackata se kazva Nathalie Kelley i ne mislia che igrae v drugi filmi.
Не е вярно...тя играе в няколко мои домашни филмчета само, че за сега имаме разбиране с нея да не ги показвам на никой - ще изчака да стане звезда и когато и е малък рейтинга ще ги извадя на бял свят...
Второ
Филма е някаква пародия за Нисан 350Z - нещо като Аудито в Транспортер2...тея насрани Зи-та не стига дето са грозни та часовника ти спира, имат повече ъгли отколкото в учебник по геометрия, имат интериор от Газ-ка 53 ами и ще ги изкарат че могат да въртят гуми ...ХА ХА ХА
А Лайна(скай) с какъв двигател е няма никакво значение защото съществува само в интернет...и дори и да го изкарат да го продават (в което дълбоко се съмнявам) никой няма да го купи защото ще струва колкото Порше GT3 а няма никакъва репутация (рейсинг кредит) - само има митове че правил много бързи обиколки на Нюрбург Ринг - ама като ги знам Нисаните сигурно го е дърпала някоя Супра за да направи под 8 мин
Публикувано на: 23 Юни 2006 22:02
от V35GTR
^ laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 23 Юни 2006 22:04
от PAKETA_1
V35GTR написа: no Toyota sushto pravi podoni cooperacii kato naprimer polzvat izcialo motor ot Yamaha!
the design of the head had been commissioned to Yamaha
HEAD, мотор, двигател - превиш ли разлика???
Публикувано на: 23 Юни 2006 22:29
от V35GTR
^ Mnogo Iasno! TOVA e samo primer!
The 2ZZ-GE in the Elise
Elise is coming to America with Toyota's Yamaha-designed 2ZZ-GE in 2004. This is the most recent in a series of Toyota performance engines created by Yamaha. As with the earlier Yamaha-designed Toyota 4A-GE which is the basis of Formula Atlantic racing engines, the 'G' designation of the 2ZZ-GE indicates a 50 degree included valve angle, which is a geometry selected for better breathing and higher performance than the flatter combustion chamber designs which promote lower emissions at the expense of power.
Displacement (cc) 1795
Bore x Stroke (mm) 82 x 85
Compression 11.5
Valve Train DOHC 4 Chain Driven VVTL-i
Aspiration natural
Cylinder Block Aluminum w/MMC liner
Bore Pitch (mm) 87.5
Bore wall (mm) 5.5
Valve Dia. (mm) Int 34 Exh 29
Max Power 135kw/7600rpm
Max Torque 180Nm/6800rpm
Size (LxWxH) (mm) 652 x 608 x 659
Dry weight 115kg
The 2ZZ-GE is Toyota's first all-aluminum engine, meaning it uses aluminum for both its block and head. This material and a high degree of engineering for weight reduction makes the 2ZZ-GE one of the highest performing engines available in its displacement class when power-to-weight ratio of the engine itself is considered. This light and powerful engine is therefore ideally suited to the light Elise sportster.
PAKETA produljavash da imash greshni tvurdenia ot poriadaka na:
1.
PAKETA_1 написа:Chevy Cavaler e super iaka kola!... kakvo poveche my triabva na chovek?
2.
PAKETA_1 написа:Inline 6 e nai dobria motor ne sveta! V8 sa bukluci i stara tehnologia, V6 sushto...
Публикувано на: 23 Юни 2006 23:05
от ALTEZZA
Yamaha dizainva G glavite na Toyota(ili pone mnogo ot tiah), ne mislia che sa dizainvali cial dvigatel do sega. 2ZZ-GE ako ne se laja ima bloka na 1ZZ-FE, no ne sam siguren, moje i da e izcialo rabota na Yamaha.
Публикувано на: 23 Юни 2006 23:31
от Scott
ALTEZZA написа:Yamaha dizainva G glavite na Toyota(ili pone mnogo ot tiah), ne mislia che sa dizainvali cial dvigatel do sega. 2ZZ-GE ako ne se laja ima bloka na 1ZZ-FE, no ne sam siguren, moje i da e izcialo rabota na Yamaha.
2ZZ-GE е дизайн на Yamaha. Блоковете на 1ZZ-FE и 2ZZ-GE са различни. Вторият има по-тънки стени на цилиндрите и e излят от специална сплав - алуминиево силициева с керамични нишки. Долната му част е разделена на две по линията на лагерите. Виж по-подробна информация
тук и
тук
Публикувано на: 23 Юни 2006 23:47
от punkara
V35GTR написа: no Toyota sushto pravi podoni cooperacii kato naprimer polzvat izcialo motor ot Yamaha!
Abe cho0veche, s toya dimyasht nissan, suvsem ti se e zavila glavata! laugh.gif
purvata kooperaziya mezdu toyota i yamHAHA, stava v srdata na 70-te, i s glaata na 18RG dvigatelya, koyato e disain na toyota, sledvashtata generaziya, s malki popravki na yamaha vehe izliza ot yamaha, i posle vehe idva 3sg-to i t.n.
tudno moje da se kazhe che toyota polzva yamaha za know how, spored men, kakto vinagi, sled kato sa se ubedili ot toyota he yamha sa v sustoyani da predlagat perfektniyat produkt, chak togava pochvat da vnedryavat tehni glavi, i to tova idva s 3sg-to prez 1986g. rarabotkite na yamaha sa mnogo specifichni, i nai-vaznoto sa minimalni v sravnenie s ostanaliyat park ot dvigatli izpolzvan i R&D-vat ot Toyota!
takava e filosofiyata na TOYOTA, i tochno zatova sa No1 v sveta dnes, i ne se nalaga Reno-laino da im pomagat!

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 23 Юни 2006 23:52
от V35GTR
^ sushtoto info po gore!
BTW eto kakvo namerih:
The Yamaha connection needs to be mentioned: Yamaha developed the Toyota 2000GT and was a partner of Toyota in the design of most successive G model. Most G engines and heads, including the 3SGE/3SGTE (now in it's 3rd generation), the Previa specific 2TZFE/Z (no relation to the old T engines), and the newest 2ZZGE engines were and are still designed and cast by Yamaha. The 4AGE and 2JZGE heads are proprietary Toyota designs and manufacture, although many components are still made and supplied by Yamaha.
Kakto i da e....
pointa beshe che niama nishto losho vuv "CO-Development" 