Страница 4 от 4
АЕ86 тема с въпроси!!!
Публикувано на: 07 Сеп 2011 22:56
от karlos_racing
Имах прекрасното удоволствие да видя колата на живо и изглеждаше много много добре.Продължавай в същия дух

Публикувано на: 09 Сеп 2011 22:32
от bel_air
Благодаря за хубавите думи... радвам се, че колата радва и други. Наистина искрено се надявам да мога да развивам колата както смятам за добре, но е много трудно да се намери балансът между това да карам и да събирам пари за истински части. Въпреки това мисля, че до някаква степен успявам да го хвана... От скоро се научих да си сменям и гумите сам и спестявам за бензин.. ХУахуахуа...
Искам сериозно да попитам хората с опит в окачването на тази кола.. Миро, Цоло, Рудолф, помагайте! Въпреки че доста съм преровил форумите , не мога да открия тема която да изчерпва темата за амортисиорите за тази кола и по- специално щорт строук лонг строук и тем подобни... Какви пружини? килограми и прочие. Оглеждам се за неща, но нямам ясна концепция и не виждам смисал да давам пари ей така без да правя нещо по предварителен план.. Примерно вчера загледах едни задни амортисиори ТРД блу с врътката които са отвън, и човека, който ги продаваше имаше два комплекта лонг и шорт строук, пак казвам че бяха задни. до вчера не знаех че има и задни шорт строук. С какви пружини трябва да се съчетаят? Не мога да намеря нещата написани на едно място.
Аз като поведение от колата от както я имам мога да кажа, че след като сложих полиуретан задницата на колата стана осезаемо по твърда и наистина ми допада. Предницата я намирам за леко мека... но пак си мисля, че добре. Просто искам нещо смислено, но нямам концепция... А може би това, което имам е добре и не е нужно да го подменям за сега? Не съм карал АЕ с хубаво окачване и нямам база за сравнение.Може и аз да греша...
Публикувано на: 09 Сеп 2011 22:58
от rudolf
аз не претендирам да давам 100 разумнен отговор,ще ти отговоря субективно и най общо;)
няма хубаво окачване- всяко окачване е профилирано за определен и обстоятелства и фактори. заводско/ейбах кит/пистов сет--всичките имат плюсове в определени моменти и недостатъци в други. едно обхваща повече фактори и обстояттелства,,,друго много тесен диапазон. ти решаваш как ще я профилираш. завода я е профилирал за най широк кръг потребители и обстоятелства,ти сменяш предназначението на колата-не я правиш по добра.
амортисиора се избира по пружината,,той служи за да и гаси трептенията.-когато решиш с какви пружини ще караш-избираш амортисиори който се справят с този рейт,и по възможност не им е краен параметър.
не знам за ходовете на амортисиорите,но ако не ти е за автокроз,оффроуд,или камионетка- другите спортове изискват високи рейтове пружини който ще позволят 5-10 сантима ход на амортисиора,,,
пружината освен по профил-от за какво ще ползваш ,колата и на какъв терен,може да съобразиш и как искаш да ти се държи колата..като ундерстеер или оверстиийр.
Публикувано на: 10 Сеп 2011 21:00
от ghost rider
По мое мнение трябва да се въртиш около 6 предни и 4 задни с нормалноходови "конита"(примерно)този сетъп вече се е доказал като абсолютно универсален.Всичко по кораво от това според мене ще ти създава повече ядове от колкото кеф...................И стаб.- щангите не са за пренебрегване........
Публикувано на: 10 Сеп 2011 22:05
от F20C
ghost rider написа:По мое мнение трябва да се въртиш около 6 предни и 4 задни с нормалноходови "конита"(примерно)този сетъп вече се е доказал като абсолютно универсален.Всичко по кораво от това според мене ще ти създава повече ядове от колкото кеф...................И стаб.- щангите не са за пренебрегване........
и аз съм на същото мнение и с такъв сет-ъп, 5.2 отпред, 4 отзад и пак е твърда за градско, но седи в завоите много добре

Публикувано на: 10 Сеп 2011 22:14
от rudolf

и аз съм за 5-6 отпред 3-4 отзад..
Публикувано на: 16 Сеп 2011 20:06
от bel_air
Публикувано на: 03 Окт 2011 21:59
от 86
ХОРА ПОМОГНЕТЕ!!!Вече съм убеден че първото ми возило ще е хачироку. biggrin.gif реших че тука е най правилното място да си задам въпроса който е... Знаете ли дали се продава някъде

МНОГО БЛАГОДАРЯ предварително

Публикувано на: 26 Окт 2011 23:22
от dodoabg
86 написа:ХОРА ПОМОГНЕТЕ!!!Вече съм убеден че първото ми возило ще е хачироку. biggrin.gif реших че тука е най правилното място да си задам въпроса който е... Знаете ли дали се продава някъде

МНОГО БЛАГОДАРЯ предварително

аз имам едно левин-че за продан ако имаш интерес
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Публикувано на: 12 Юни 2012 17:44
от bel_air
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Публикувано на: 13 Юни 2012 14:51
от IVOtuning

Харесва ми, браво!
Главата е същата като на 7М, само и липсват 2 цилиндъра хехех biggrin.gif
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Публикувано на: 30 Юли 2012 16:58
от bel_air
Някой използвал ли е спирачна помпа и серво от АЕ92, защото моята тече, а намерих такава корола на едни отпадъци? Разликата освен че е в захващането (АЕ92 е с три болта), също има и разлики в диаметъра на буталото. На ае86 е 13/16, а до колкото виждам на АЕ92 е 7/8. Утре ще я разгледам пак, но не съм виждал някой да си слага помпа и серво от АЕ92. Ако някой може да помогне да пише.
Поздрави
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Публикувано на: 06 Фев 2013 19:31
от bel_air
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Публикувано на: 22 Фев 2013 09:49
от kofarata

браво за всичко, да си я юркаш със здраве!
Re: АЕ86 тема с въпроси!!!
Публикувано на: 23 Фев 2013 06:52
от Japanese_fever
Красота.
