Мдааа, това е много силен доводsashoskiora написа:. В грешка си.

Сервизните интервали вече са уеднаквени и достигат до 30000км.Може смяната да настъпи и по рано като за това ти известява лампа на таблото,ако не светва друга и доливаш или доливаш като следиш нивото на пръчката.slowtraveler написа:Мдааа, това е много силен доводsashoskiora написа:. В грешка си.
Чисто физически погледнато - при дизела газовете много по-силно и продължително натискат буталото и затова повече газове и сажди преминават към картера...slowtraveler написа:Лично за мен бих си взел дизел единствено ако реша да си взема джип ( то с някой от по-старите двигатели) .
Спокойния нискооборотен двигател с висок въртящ момент в голям диапазон на оборотите си е доста удобен за джип. Там и икономията се усеща повече...
Освен вода в маслото се кондензират и горивни пари(бензин). И двата примеса се води, че се изпаряват и изчезват при продължително загряване на маслото, но все пак вискозитета на маслото става все по-нисък с изминатите километри. Затова не е желателно в летните горещини да се кара с масло с паднал вискозитет, изкарало цяла зима градско щофиране. Докато зимата с по-рядко масълце си е по-добре.mitoko написа:според мен ново масло ти трябва зимата , ЗАЩО ЛИ - студен двигател зимата (-15 градуса) и късите градски разтояния, а не лятото на 20 градуса и оводннено масло.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта