Страница 4 от 4
Публикувано на: 22 Сеп 2010 20:14
от Japanese_fever
Scott написа:
Все пак фаровете и решетката са доста по-добре biggrin.gif
Грозната решетка се вижда и на други модели за САЩ, явно някаква основна линия в дизайна

:

Публикувано на: 23 Сеп 2010 00:57
от Scott
Japanese_fever написа:...явно някаква основна линия в дизайна
Според мен в последните години се забелязва залитане към фарове тип 'животински очи' и естествено специфичнат форма се подчертава от 'изразителна' решетка. Моето виждане е че автомобилния дизайн трябва да е по-изчистен, да си личи че нещото е машина, а не да се взаимстват елементи от природата.
П.П. Дизайна на Мазда като цяло ми харесва, но например се 'издъниха' с новата Мазда 6 - фаровете са като 'залепени' към общия силует, някак си не се връзват с цялостната линия. Извинявай Слоу, нали знаеш приказката за вкуса и цвета ...
Публикувано на: 23 Сеп 2010 02:30
от Japanese_fever
До сега не се бях замислял (отдавна не чета автолитература, нямам време), че взаимстват от животните, но на Авалона определено прилича на котка отпред.
Има и други нешо, не е работата от къде взаимстваш (природа, животни, цветя и т.н.), а как е изпълнена идеята. biggrin.gif
Aко става ? за тази Мазда, не мога да се съглася със Scott, но да не забравяме руската поговорка laugh.gif

Публикувано на: 23 Сеп 2010 10:40
от Scott
Japanese_fever написа:Aко става ? за тази Мазда, не мога да се съглася със Scott...
На живо е по-различно. Има цветови комбинации, които са добре (като тази на снимката), но на червена или синя фаровете не стоят добре (според мен).


Публикувано на: 23 Сеп 2010 13:03
от Nixter
Защо имат различни фарове за мъгла и предна престилка? Едната снимка да не е на спортната версия на мазда 6?
Публикувано на: 23 Сеп 2010 13:19
от desSs
Scott написа:Според мен в последните години се забелязва залитане към фарове тип 'животински очи' и естествено специфичнат форма се подчертава от 'изразителна' решетка. Моето виждане е че автомобилния дизайн трябва да е по-изчистен, да си личи че нещото е машина, а не да се взаимстват елементи от природата.
на мен пък яренцето точно затова ми хареса, щото прилича на животинче с тия дръпнати очички и емблемата като чипо носленце

женска му работа

Публикувано на: 23 Сеп 2010 19:26
от mitoko
колко ярешки сили е biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 23 Сеп 2010 20:26
от desSs
достатъчно biggrin.gif

Публикувано на: 23 Сеп 2010 20:34
от Scott
desSs написа:достатъчно biggrin.gif

Я пак си помисли - надали има и една

Публикувано на: 23 Сеп 2010 23:34
от Japanese_fever
"Legendarnata" reshetka i na novata Sienna:
p.s.
Shtom e za US pazara, po princip, reshetkata trqbva da e maximalno golqma i da lushti, t.e. dizainerite ot Toyota sa si svurshili perfektno rabotata.

Turseneto opredelq predlaganeto. KOlkoto pove4e lu6ti, tolkova pove4e privli4a pogleda, osobeno jenskiq. Su6to kato s bijutata.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 23 Сеп 2010 23:44
от nowyaris
Scott написа:desSs написа:достатъчно biggrin.gif

Я пак си помисли - надали има и една

Нещо май на коли ще се обиждаме,а?Яриса е най-големия бонбон в масовката на Тойота.И всички нови модели са такива бонбони-и европейските,и щатските-всички други марки са компромис.
Публикувано на: 15 Окт 2010 16:27
от djobonano
Ne znam zasho ste se zahvanali da sporite kato razlikata e ogromna.
Ne vijdam smisal da se govori osobeno za volkswagen ili toyota, edinstvenoto im popadenie e passata cc, sigorno imat chujda pomosh za tova. Japonskite koli sisa super. Koi vodi v klasaciata (TOYOTA)
I vse pak Audi ne otstupvat po nisho.
Публикувано на: 15 Окт 2010 16:33
от Petar
При мен изборът беше странен колата сия избрах непо практичност и кономичност или здравина а по дезаин .А то излезе че и другите качесва ги има говоря за Авенсис 1
Публикувано на: 18 Окт 2010 09:36
от djobonano
Samo da ti kaja ze izbora ti se e poluchil perfekten.