Страница 4 от 6
Публикувано на: 30 Сеп 2010 01:47
от LEXUS
Scott написа:LEXUS написа:...Така, щом говорим за Валвматик, който е много различен от ВВТИ, тогава потвърди си думите кои производители имат по-модерен и с по-добри параметри двигател в клас 1.6???
Всичко, което се изписа досега. А и не виждам защо да е 'клас 1.6'. Говореше за мощност, икономии и вредни емисии. Ако някой производител постига същите или по-добри параметри с друга кубатура, това не се брои според тебе, така ли?

Сега ще се почнат едни локуми, ама този с турбо, този бил TFSI. Аз отново ти казвам, че всеки европейски производител, изкл. Форд, вкл. Хюндай/Киа в момента имат двигател, който е по-добър или поне като 1.6 V-matic по посочените параметри.
Виж сега, ти можеш да ми кажеш и ,че папата основава първото тракийско царство. Но ти не си еталон за знания, та да ти повярвам. Това какво ти ми казваш, няма нищо общо с реалността.
Виж, когато някой монтира турбина и компресор и постигне такива или по-добри параметри от 1.6 на Тойота атмосферен, и когато онзи производител е оскъпил откъм поддръжка мотора, а и е ултра-лесно като сложиш някоя турбина и компресор да подобриш динамика и свалиш разход и емисии, Това е некоректно сравнение, същото като да сравняваш чист дизел с турбиниран, камо ли битурбо.
Разбираш ли сега?
По темата конкретно- Като пропуснем ВАГ с техните усложнени двигатели с турбина и компресор, които като рез.части струват в хиляди евра, кой друг производител, освен БМВ, има двигатели с по-добри параметри от 1.6 на Тойота?
Хайде , нали го твърдиш, потвърди го с факти. А не да казваш, аз го твърдя, но вие си намерете факти, щото реално аз лъжа и не мога да ги намеря ,иначе си твърдя.
За Хюндай/КИА- да , те са сериозна фирма и нормално да имат силни двигатели като Тойота.НО, 1.6 двигателят на ХЮндай първо е по-слаб- 124 к.с., колкото стария 1.6 на Тойота, и второ, въпреки че е по-слаб е със същите вредни емисии 152 срещу 153 на Аурис! Средният разход му е малко по-нисък, но Аурис 1.6 ММТ дава по-нисък среден разход и много по-ниски емисии 146гр/км.
Е,къде са параметрите- сравняваш по-слаб 1.6 двигател с по-мощен и по-мощния/на Тойота/ е способен на по-нисък разход и емисии.
Публикувано на: 30 Сеп 2010 02:34
от elec
LEXUS написа:Scott написа:LEXUS написа:...Така, щом говорим за Валвматик, който е много различен от ВВТИ, тогава потвърди си думите кои производители имат по-модерен и с по-добри параметри двигател в клас 1.6???
Всичко, което се изписа досега. А и не виждам защо да е 'клас 1.6'. Говореше за мощност, икономии и вредни емисии. Ако някой производител постига същите или по-добри параметри с друга кубатура, това не се брои според тебе, така ли?

Сега ще се почнат едни локуми, ама този с турбо, този бил TFSI. Аз отново ти казвам, че всеки европейски производител, изкл. Форд, вкл. Хюндай/Киа в момента имат двигател, който е по-добър или поне като 1.6 V-matic по посочените параметри.
Виж сега, ти можеш да ми кажеш и ,че папата основава първото тракийско царство. Но ти не си еталон за знания, та да ти повярвам. Това какво ти ми казваш, няма нищо общо с реалността.
Виж, когато някой монтира турбина и компресор и постигне такива или по-добри параметри от 1.6 на Тойота атмосферен, и когато онзи производител е оскъпил откъм поддръжка мотора, а и е ултра-лесно като сложиш някоя турбина и компресор да подобриш динамика и свалиш разход и емисии, Това е некоректно сравнение, същото като да сравняваш чист дизел с турбиниран, камо ли битурбо.
Разбираш ли сега?
По темата конкретно- Като пропуснем ВАГ с техните усложнени двигатели с турбина и компресор, които като рез.части струват в хиляди евра, кой друг производител, освен БМВ, има двигатели с по-добри параметри от 1.6 на Тойота?
Хайде , нали го твърдиш, потвърди го с факти. А не да казваш, аз го твърдя, но вие си намерете факти, щото реално аз лъжа и не мога да ги намеря ,иначе си твърдя.
За Хюндай/КИА- да , те са сериозна фирма и нормално да имат силни двигатели като Тойота.НО, 1.6 двигателят на ХЮндай първо е по-слаб- 124 к.с., колкото стария 1.6 на Тойота, и второ, въпреки че е по-слаб е със същите вредни емисии 152 срещу 153 на Аурис! Средният разход му е малко по-нисък, но Аурис 1.6 ММТ дава по-нисък среден разход и много по-ниски емисии 146гр/км.
Е,къде са параметрите- сравняваш по-слаб 1.6 двигател с по-мощен и по-мощния/на Тойота/ е способен на по-нисък разход и емисии.

Публикувано на: 30 Сеп 2010 10:39
от Scott
Bass_Man написа:1,8 турбо куатро ти харчи под 10 градско ли каза или аз не разбрах добре ?...
Ето няколко снимки на BC от тази сутрин. Нулирал съм го като влязох в града (Глазгоу). За 11 мили (17.6км) при средна скорост 18mph (28.8km/h) показанието на разхода е 40.6mpg (6.96 l/100km). Реалния (засичан по резервоар) разход е с 9-10% повече, така че де факто отиваме на 36.5mpg (7.74л/100км).
@ LEXUS хайде малко по-сдържано, а. Усещам че си си оплюл брадичката от раздразнение, но се опитвай да спориш интелигентно и без обиди. Никой не оспорва качествата на V-matic, но тази технология се прилага от BMW от началото на века. Все са понаучили нещо повече за това време, нали. При положение че един двулитров двигател дава по-добър разход, по-висока мощност и въртящ момент и по-ниски емисии от един 1.6, кой ще избереш?

Относно други производители, просто в линка който съм дал си избери някой, напр. Воксхол (Опел) Астра 1.4Т - по-нисък разход, по-висока мощност и по-ниски емисии. Същия се слага и на Фиат. ... а, ма той пък бил с по-малка кубатура и с турбо, ще кажеш нали. Верно, крокодила е по-дълъг отколкото зелен.

P.S. Не вярвам някой като си избира кола да си поставя за цел кубатура на двигателя, по-скоро изходни параметри са мощност, разход и емисии.
Публикувано на: 30 Сеп 2010 20:06
от didak
LEXUS написа:..., а и е ултра-лесно като сложиш някоя турбина и компресор да подобриш динамика и свалиш разход и емисии, ...
така и не разбрах кога разхода ми да мина дадено разстояние /1 км./ за определено време /1 мин/, ще бъде по-малък - с ДВГ с по-малък обем + турбо или с по-голям обем без турбо ???
Публикувано на: 30 Сеп 2010 21:36
от Scott
Scott написа:Реалния ... 36.5mpg (7.74л/100км)...
Ето и една снимчица от същия пробех, но в обратната посока - вижда се как студения старт оказва влияние на разхода. Реално е 8.3 л/100км
Публикувано на: 30 Сеп 2010 22:05
от nowyaris
Публикувано на: 01 Окт 2010 00:56
от Bass_Man
Scott написа:Scott написа:Реалния ... 36.5mpg (7.74л/100км)...
Ето и една снимчица от същия пробех, но в обратната посока - вижда се как студения старт оказва влияние на разхода. Реално е 8.3 л/100км
Чукни една снимка и на трафика .
И не разбрах точно с кой двигател е твоето Ауди и дали е куатро ?
Публикувано на: 01 Окт 2010 01:07
от Scott
Bass_Man написа:Чукни една снимка и на трафика .
И не разбрах точно с кой двигател е твоето Ауди и дали е куатро ?
A4 1.8T (BFB), Quattro. Tрафикът от Google maps може да се види.Ако искаш ще ти дам маршрута.
Публикувано на: 01 Окт 2010 05:59
от nowyaris
Скоти,ти откъде имаш долари за такава скъпа кола в САЩ.Какво работиш там,ако не е тайна?
Публикувано на: 01 Окт 2010 10:20
от Scott
nowyaris написа:Скоти,ти откъде имаш долари за такава скъпа кола в САЩ.Какво работиш там,ако не е тайна?
Ех, как ме разконспирира набързо - прекарвам коли до България за чикагската мафия
Сериозно, аз не съм САЩ и колата не е скъпа.
Eй тва съм аз
Публикувано на: 01 Окт 2010 11:49
от mirott
Skot,моите уважения...1.8Т може да даде такъв разход по инерция,или с мнооого леко натискане на педала на газта,от време на време!И ние сме карали,и още караме такива...Второ-BMW изобщо не използват прословутия ванус от тогава,от когато ти твърдиш-1992-ра е първия такъв!
Публикувано на: 01 Окт 2010 12:25
от Scott
mirott написа:Skot,моите уважения...1.8Т може да даде такъв разход по инерция,или с мнооого леко натискане на педала на газта,от време на време!И ние сме карали,и още караме такива...Второ-BMW изобщо не използват прословутия ванус от тогава,от когато ти твърдиш-1992-ра е първия такъв!
Не те насилвам да ми вярваш. Нямам никаква изгода да фабрикувам резултатите, просто това е ежедневното ми пътуване до работа и обратно. Преди карах Селика 1.8VVTi и ми даваше малко по-добър разход (около 0.5л/100км). За Ванос (Double VANOS, който е аналогичен на V-matic) - под 'начало на века' имах предвид началото на нашия век, не знам ти в кой живееш biggrin.gif
П.П. Всъщност за натискането на педала на газта си прав - леко го натискам и спазвам ограниченията.
Публикувано на: 01 Окт 2010 12:56
от mirott
Значи говорим за 1 и също,по-скоро края на миналия век:)...Да,с плавно каране може и да е така.Съгласих се.
Публикувано на: 01 Окт 2010 13:05
от chukich
Малиии, каква бъркотия направих с констатацията ми за висок разход на гориво при 1.6vvti .
Прочетох по-горните коментари. Всеки е прав. Само да отбележа, че БЕНЗИНА в БГ е много зле! Разреждат здраво и октаните рядко са 95 или 98. КОгато заредя и потегля, веднага се усеща разлика когато е лош и съответно се отразява в разхода. Лош бензин - Разхода градско скача с около 1-2л на 100км.
Когато видя цистерна да зарежда бензиностанция, веднага пълня колата, преди да са го разредили. Повярвайте ми РАЗЛИКАТА е ГОЛЯМА!
Тягата на колата е двойна, а разхода по-нисък!
Публикувано на: 02 Окт 2010 07:17
от nowyaris
Scott написа:nowyaris написа:Скоти,ти откъде имаш долари за такава скъпа кола в САЩ.Какво работиш там,ако не е тайна?
Ех, как ме разконспирира набързо - прекарвам коли до България за чикагската мафия
Сериозно, аз не съм САЩ и колата не е скъпа.
Eй тва съм аз
В САЩ е скъпа.