Страница 4 от 11
Публикувано на: 28 Юли 2010 14:15
от levin86
1.конете кат са повече - колата вдига по голяма максимална скорост
2.въртящият момент кат е по голем - колата ускорява повече от движениe
3.коефициента от двата показатели разделен на теглото на колата обикновенно показва с точност до 98% ускорението от место
Както казах вече Королката върви много....на магистралата, ама от место даже едно загинало 4AGE че го припоти до 3та скорост щото:
1. предното е слабичко на старт( и става все по слабичко с повечето коне)
2. королката мое да има много приятно двигателче, ама купето не става за тия работи(защо питам аз в повечето рали произведения се ползва купето на Аурис?)
3. скоростната кутия не я знам каква е но съм сигурен, че не е правена толко за ускорение колкото за икономия
4. Най-важното според мене - турбо лаг, при това и то от сток турбина на предполаган някакво Ф от сорта на 0.8-0.9/0.5-0.6 бара
пп. на показаната графичка от scott дори се вижда кривата с дупките за които говоря в т.4....турбото се развърта чак на 6k rpm, и реално истинската мощност е подобна като на VTEC моторите само дето имаш и турбо лага.по мое мнение тоя 2ZZ мотора е по добър

Публикувано на: 28 Юли 2010 15:20
от Scott
levin86 написа: на показаната графичка от scott дори се вижда кривата с дупките за които говоря в т.4....турбото се развърта чак на 6k rpm...
Tази графика е за нормалния VVTL-i (2ZZ-GE), не този с компресора. Няма турбо-лаг, а лошо управление на гЪзоразпределението - превключването към по-агресивните гърбици закъснява. Не е допустимо тъкмо като трЕбе да ускорява, въртящия момент да спада - пълна недомислица. Аз затова и си взех навремето Селика с другия двигател - по-слабичък на хартия, ама в нормални пътни условия по-приятен за каране и по-динамичен.
П.П. По-интересно е друго - на графиките (в линковете) отдясно има едни показатели Performance valuation - колко се различават измерените показатели от каталожните данни. Забелязал съм, че на повечето японски автомобили показателя е не по-висок от 0.92-0.93, а на европейските е над 0.94
Публикувано на: 28 Юли 2010 19:44
от diver
LEXUS написа:Чакайте, чакайте, малко по-леко.
Голфо GTI ти твърдиш,че е по-бързата кола от ТСпорт Корола ли , или не те разбрах?
След това, G60 дали е с компресор или с турбина не споря.Добре, да кажем компресиран , а не турбиниран ,ако това те дразни.
Никъде не твърдя, че съм "разбирач", но субективно усещане за вървене или невървене е едно, докато обективните показатели на колата са друго.
Трето искам да разбера съвсем познавателно как 6000 оборота са му достатъчни на 20-годишния голф GTI да изяде Корола ТСпорт. Как-на ускорение ли , или как?
Четвърто 170 нютона при 3500 оборота на голф сравнение с 250 нютона при 1800 оборота на някой дизел как ти се вижда, ако това е разковничето според теб?
А пикливия въртящ момент на Корола ТСпорт не е по-различен от пикливите върт. моменти на Хонда Type R или S2000 сравнени с мощността им. И ако забележиш повечето спортни коли върт. момент им е пиклив сравнен с конските им сили.
Иначе 8.4 сек 0-100км. за Королата, но същият двигател в Селика ТСпорт прави 7.2 сек.
Отличник си Иванчо, да искаше трудно би объркал 4 от 4 НООО ТИ УСПЯ!!!!
Първо никъде ама абсолютно никъде не съм твърдял нищо за турбо гоУф. Сравнявам 1.8 атмосферка с 1.8 същата такава. Ти реши да говориш за Г60 с турбо, което показва колко далеч си от истината. Второ, твърдя че тотка 1.8ТС 192-те коня дето съм тествал е умреляк обективно и субективно отсекъде. Субективно да кажем, че съм карал доста по-динамични коли и грешката е моя, обективно четейки ауто.ру и карплюплюс хората викат 8.4.. . същите тез хорица обективно докладват 8.1 за оня недоклатен набеден за кола таралясник от 85-та.
Код за потвърждение: Избери целия код
Четвърто 170 нютона при 3500 оборота на голф сравнение с 250 нютона при 1800 оборота на някой дизел как ти се вижда, ако това е разковничето според теб?
Това съвсем ме развесили. В горецитираните сайтове, хората са написали 180 нютона на тотка, та тея 240 хал хабер си немам от къде си ги извадил Дай некой линк, барем науча нещо от тебе. Лично аз вярвам на производителя, който е цитирал 180 нюнотметра при 7800 оборота... Последно намеси и селика, като чесно казано неразбирам по каква логика, вероятно ще обясниш. По същата логика може да си говорим и да МР-С например или за 2ЗЗге саднат у некой лотус/катерам....Там съм 100% убеден, че може да дава и времена под 7 секунди. В твой стил обаче да се върнем на разковничето корола 1.8тс със невероятното ускорение от 8.4 секунди, време близко до тва дето дават повечето съвремененни дизели biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
За въртящия момент ми 200 нютона на 6000 оборота ми се струва по-добре от 180 на 7500 па друго незнам laugh.gif laugh.gif laugh.gif
levin86 написа:
3. скоростната кутия не я знам каква е но съм сигурен, че не е правена толко за ускорение колкото за икономия
За съжаление крайния резултат е нито вървяща кола, нито икономична....Да не говорим, че хлопел например серийно монтират 6 степенни скорости от 91-ва....
Публикувано на: 28 Юли 2010 19:59
от MX5
Diver-e, какво се хабиш с Lexusa. Вместо да ходи да ръчка различни коли по писти и т.н. и да види коя върви и коя не, той ги оценява по четене на списания и кой какво бил казал, и после генерира някакви умопомрачителни оди. Тука на такива им викат magazine racers laugh.gif
Публикувано на: 29 Юли 2010 00:12
от diver
MX5 написа:Diver-e, какво се хабиш с Lexusa. Вместо да ходи да ръчка различни коли по писти и т.н. и да види коя върви и коя не, той ги оценява по четене на списания и кой какво бил казал, и после генерира някакви умопомрачителни оди. Тука на такива им викат magazine racers laugh.gif
Само изразих мнение и се опитах да се аргументирам, че тая тотка със сичките си 200 коня върви колкото 20 годишен таралясник. ЛЕКСЪС ми е през трибуквеника, ма некой ще вземе да повярва колко върви, ще се ръсне едни кинти и ще е тъпо...
Публикувано на: 29 Юли 2010 02:50
от chaval
Я каква тема
Много погрешно я възприемате тая королка, това не е спортна бигачка та да я сравнявате с разни двуместни ниски с приличащо на спортно поведение коли.
Ако се сравнява с ГоУлфо и Астра ГСИ, королата е в пъти по-добра и ги отнася кат куцо пиле домат във всяко отношение, вече тайп Р на Хонда е друга бира. Корола ТС от 2002 до 2004 е доста недомислена по отношение на окачване и поведение на пътя – висока, люшкаща се в завой, та дори и направо е нестабилна след 180кмч, просто на мястото на тогавашния 2.0 дизел са сложили бензиновия 1.8 и са добавили тракшън контрол и ВСЦ, спирачките поне са бомба за модела. След 2004 излиза фейслифт кото вече е с по-добра визия с джиджена естествено червена като на бигачките тапицерия, по-добри седалки дето вече те държат в завойте и разни други като алуминиеви педали и разпънка отпред.Малко след това излиза Корола ТС Компресор с 225кс и 250Нм въртящ момент, ниско окачване, 17инчови джанти с по-широки гуми и разни други глезотии. Точно този модел у бг-то още никой не му се е радвал и съм сигурен, че си струва да се покара. Та истинските конкуренти на Королла ТС са хечбеците на Хонда, Меган и Клио спорт,Фокус и разни от сорта.
Та идеята ми беше, че королата си е градски боец, и ме радва като ежедневна кола. Просторна и удобна за 4-ма. Разхода в града е 10-11 което на мен ми се струва добър разход при положение, че карам нормално без да права икономии. Скоро успях да напъхам една перална и една сушилна отзад и ги закарах в провинцията като непропуснах да си вдигна 200 и малко на една любима права. Мога, ако имам възможност и на Калояново да я покарам като ми доставя удоволствие, но за целта смених окачването и някои други неща. Общо взето колата не става да се тешкариш с нея и да спираш пред дискотеките, но си е приятен начин да отидеш на работа като отупаш некое гоуфе на светофара.
Колега wu-gangsta, ако идваш към София пиши, за да се видим и да те повоза за да видиш сам що за кола е туй животно
Публикувано на: 29 Юли 2010 08:11
от diver
chaval написа:Ако се сравнява с ГоУлфо и Астра ГСИ, королата е в пъти по-добра и ги отнася кат куцо пиле домат във всяко отношение
И как точно с 8.4 отнасяш астра ГСИ дето е 8.0 0-100 че не се сещам, щото за кадетче 89-та с Ц20ХЕ не ми се и мисли laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 29 Юли 2010 09:21
от Dizzle
Много са спънати Тойотките последните няколко години,предполагам нарочно,за да покриват еко нормите. Друга причина не виждам например за 13,4-те сек от 0-100 км/ч на малкото и леко IQ (1,33VVT-I ,98hp).Няма да е зле някой,който знае да обясни защо така ги спъват.
0-100
Toyota IQ - 860kg /98hp VVT-i - 13,4sec.
Toyota Auris/Corolla 1275kg/90hp D4D - 11,9sec.
това направо си е на логиката обратното
Публикувано на: 29 Юли 2010 10:00
от wu-gangsta
Blagodarq chaval, za pokanata i za iz4erpatelniq otgovor.
S priatelkata si misleh me da otsko4im do Sofia da vidim edin priatel ako se naviem shte ti pisha nepremenno.Blagodarq ti otnovo za prekrasniq otgovor

Публикувано на: 29 Юли 2010 10:34
от Scott
wu-gangsta написа:... prekrasniq otgovor...
Дет викат старите хора - вече си се сапунисал .... само трЕбе нЕкой да те обръсне biggrin.gif
Публикувано на: 29 Юли 2010 13:00
от chaval
wu-gangsta, ще се радвам да се запознаем
Ако си тръгнал да купуваш такава повече инфо ще намериш из чуждите форуми -
http://www.toyotaownersclub.com/forums/
http://www.2zzge.com/ - тук има доста линкове
Колата си е доста противоречива и обикновено хората или я харесват много или доста плюват по нея
diver написа:.....
Това ми напомня за баба ми която ми разправя как по време на комунизма хората са били по-добре и всичко са си имали - некакси хем е така, хем ... laugh.gif
Публикувано на: 29 Юли 2010 13:11
от wu-gangsta
Tenks za linovete az sega si sabiram pari za takava kola. biggrin.gif
No az sum si tauv haresami i iskam da nau4a vsi4ko za neq tezi linkove koito mi izprati sus sigurnost shte mi pomognat
Isam kola koqto kato vzema da izprevarvam da ne se 4udi a da izprevarva bez da mu misli

s edni sportni projini shte vliza v zavoite kato taboretka biggrin.gif blagodarq, otnovo za infoto
Публикувано на: 29 Юли 2010 17:02
от diver
chaval написа:Това ми напомня за баба ми която ми разправя как по време на комунизма хората са били по-добре и всичко са си имали - некакси хем е така, хем ... laugh.gif
Е вероятно в думите на баба ти има някаква истина. Корола тспорт я тепат 20 годишни гемеразници, факт който няма как да се отрече. Нито е доволно бърза, не е икономична, като капак струва една торба пари, доскоро беше и акцизна, е кво и е готиното неразбирам?!
Както Скот каза - човека се е сапунисал, освен да го избръснете на сухо па кво ви дреме, че после ще реве....Лино аз бих се огледал има доволно алтернативи и по-вървящи и по-практични на подобни пари.
wu-gangsta написа:Isam kola koqto kato vzema da izprevarvam da ne se 4udi a da izprevarva bez da mu misli
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Сравнено с какво ли няма да мисли....
Публикувано на: 30 Юли 2010 02:04
от LEXUS
diver написа:LEXUS написа:Чакайте, чакайте, малко по-леко.
Голфо GTI ти твърдиш,че е по-бързата кола от ТСпорт Корола ли , или не те разбрах?
След това, G60 дали е с компресор или с турбина не споря.Добре, да кажем компресиран , а не турбиниран ,ако това те дразни.
Никъде не твърдя, че съм "разбирач", но субективно усещане за вървене или невървене е едно, докато обективните показатели на колата са друго.
Трето искам да разбера съвсем познавателно как 6000 оборота са му достатъчни на 20-годишния голф GTI да изяде Корола ТСпорт. Как-на ускорение ли , или как?
Четвърто 170 нютона при 3500 оборота на голф сравнение с 250 нютона при 1800 оборота на някой дизел как ти се вижда, ако това е разковничето според теб?
А пикливия въртящ момент на Корола ТСпорт не е по-различен от пикливите върт. моменти на Хонда Type R или S2000 сравнени с мощността им. И ако забележиш повечето спортни коли върт. момент им е пиклив сравнен с конските им сили.
Иначе 8.4 сек 0-100км. за Королата, но същият двигател в Селика ТСпорт прави 7.2 сек.
Отличник си Иванчо, да искаше трудно би объркал 4 от 4 НООО ТИ УСПЯ!!!!
Първо никъде ама абсолютно никъде не съм твърдял нищо за турбо гоУф. Сравнявам 1.8 атмосферка с 1.8 същата такава. Ти реши да говориш за Г60 с турбо, което показва колко далеч си от истината. Второ, твърдя че тотка 1.8ТС 192-те коня дето съм тествал е умреляк обективно и субективно отсекъде. Субективно да кажем, че съм карал доста по-динамични коли и грешката е моя, обективно четейки ауто.ру и карплюплюс хората викат 8.4.. .
същите тез хорица обективно докладват 8.1 за оня недоклатен набеден за кола таралясник от 85-та.
Код за потвърждение: Избери целия код
[color=red]Четвърто 170 нютона при 3500 оборота на голф сравнение с 250 нютона при 1800 оборота на някой дизел как ти се вижда, ако това е разковничето според теб? [/color]
Това съвсем ме развесили. В горецитираните сайтове, хората са написали 180 нютона на тотка,
та тея 240 хал хабер си немам от къде си ги извадил Дай некой линк, барем науча нещо от тебе. Лично аз вярвам на производителя, който е цитирал 180 нюнотметра при 7800 оборота...
Последно намеси и селика, като чесно казано неразбирам по каква логика, вероятно ще обясниш. По същата логика може да си говорим и да МР-С например или за 2ЗЗге саднат
у некой лотус/катерам....Там съм 100% убеден, че може да дава и времена под 7 секунди. В твой стил обаче да се върнем на разковничето корола 1.8тс със невероятното ускорение от 8.4 секунди, време близко до тва дето дават повечето съвремененни дизели biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
За въртящия момент ми 200 нютона на 6000 оборота ми се струва по-добре от 180 на 7500 па друго незнам laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Къде ги видя тия бързи голфове на 20 години?? Кое GTI изобщо гледаш? Няма 2-ка голф GTI атмосферка на 8.1сек 0-100км.
Прочети все пак:
http://www.fastestlaps.com/car_VW_Golf_ ... MK_II.html
http://www.zeperfs.com/en/fiche536-vw-g ... gti-16.htm
Прочети тук преди да изявяваш компетентност на сухо:
http://www.zeperfs.com/en/duel536-367.htm
Tsport бие на всички дисциплини Гоуф4ето, за което доста убедено твърдиш,че неговият върт. момент бил много важен ала-бала, повече вървял. При спортните коли важни са конете, а не толкова върт. момент.
Второ попитах защо някой дизел с 250 Nm/1800 ob/min. не е по-бърз от Голф4е GTI или Корола ТСпорт?
Нали тоя върт. момент при по-ниски обороти ми го представи като причина Голфа да бъдел по-бърз, а Королата по-бавна, само че това са празни приказки, колкото да запълниш мнение. Абсолютно невярно както е невярно, че Корола TSport не върви. Всички ревюта на собственици дават времена около 7 сек. 7.2-7.3-7 сек. 0-100км.ч.
Ако не знаеш даа я караш, може да ти струва,че не върви, но тази кола върви на обороти, не на дизелово каране. Иначе се радвай на голфовете.
За Селиката- немесих я ,защото тя е със същия двигател и е 7.2 сек до 100км.ч.
За Лотуса- и на него му монтират същия двигател и върви много. Ех колко били заблудени и от Лотус, та купуват не от Голф двигатели ,а от Тойота, и то точно от ТСпорт....
За въртящите момент- С червено съм отбелязал мое питане, на което ти не пожела да отговориш и защитиш тезата си... прекалено лековато пишеш.
Публикувано на: 30 Юли 2010 02:29
от LEXUS
diver написа:MX5 написа:Diver-e, какво се хабиш с Lexusa. Вместо да ходи да ръчка различни коли по писти и т.н. и да види коя върви и коя не, той ги оценява по четене на списания и кой какво бил казал, и после генерира някакви умопомрачителни оди. Тука на такива им викат magazine racers laugh.gif
Само изразих мнение и се опитах да се аргументирам, че тая тотка със сичките си 200 коня върви колкото 20 годишен таралясник. ЛЕКСЪС ми е през трибуквеника, ма некой ще вземе да повярва колко върви, ще се ръсне едни кинти и ще е тъпо...
На мен могат да ми вярват ,защото се аргументирам, А на теб за какво да ти вярват дотук, след като всичко, което изписа , се оказаха твои интерпретации, несвързани с реалността.