най икономична тойота
За мен думата бензин е "мръсна" дума, особенно на тея цени на горивата. Аз си карам на газ и проблеми никакви, разходът на дълго ми е под 8/100. Карината има газова (обикновенна), и е вече с нея 60 000км.
А за дизел като компромис между вървеж, разход и поддръжка признавам само TDI-тата на VAG групата.
А за дизел като компромис между вървеж, разход и поддръжка признавам само TDI-тата на VAG групата.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
@ nowyaris
не съм казвал нищо за икономия,това е комфорт или го искаш или не.естествено ако си в южна италия няма да имаш съвсем нужда от печка,но в алпите е друго,макар че и тук отдавна не съм виждал истинска зима.
ps: евала на мафиота,уцели болното място в шестицата! laugh.gif
не съм казвал нищо за икономия,това е комфорт или го искаш или не.естествено ако си в южна италия няма да имаш съвсем нужда от печка,но в алпите е друго,макар че и тук отдавна не съм виждал истинска зима.

ps: евала на мафиота,уцели болното място в шестицата! laugh.gif
Последно промяна от jim_beam на 27 Юни 2010 12:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Пък аз,Джими ,такава зима видях тази година в Русе,мамата си тракаше от студ.Темата я повдигнаха с въпрос "кое гори по-малко".Дизела гори по-малко,но не е по-евтино да го експлоатираш от аналогичен бензин.За комфорта си прав,но като цяло комфорта е скъпо удоволствие и не е въпрос на искане,а на можене.jim_beam написа:@ nowyaris
не съм казвал нищо за икономия,това е комфорт или го искаш или не.естествено ако си в южна италия няма да имаш съвсем нужда от печка,но в алпите е друго,макар че и тук отдавна не съм виждал истинска зима.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Тази ядрена централа май си е покачила нивото на радиационния фон.mafiota написа:За мен думата бензин е "мръсна" дума, особенно на тея цени на горивата. Аз си карам на газ и проблеми никакви, разходът на дълго ми е под 8/100. Карината има газова (обикновенна), и е вече с нея 60 000км.
А за дизел като компромис между вървеж, разход и поддръжка признавам само TDI-тата на VAG групата.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
nowyaris написа:Тази ядрена централа май си е покачила нивото на радиационния фон.mafiota написа:За мен думата бензин е "мръсна" дума, особенно на тея цени на горивата. Аз си карам на газ и проблеми никакви, разходът на дълго ми е под 8/100. Карината има газова (обикновенна), и е вече с нея 60 000км.
А за дизел като компромис между вървеж, разход и поддръжка признавам само TDI-тата на VAG групата.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Определено ще ги накъсва, той на дали надхфърля 970кг., но да си представим че го натоварим без да се опитваме да достигаме килограмите на другите два автомобила, нека вътре просто се качат трима човека.jim_beam написа: актуалния абарт 160 к.с. изпълнение.един приятел го взе преди 1-2 месеца,ракета е!та същия човек има туарег 5.0 V10 тди с 317к.с. е мисля че е ясно коя кола ще прескочи другата на старта,макар че става въпрос за съвсем различни коли и тегло.
друг приятел има s-класа V6 бензин с къде 280 к.с. дават му 4-5с. от 0-100km/h и той няма шанс срещу абарта.
Определено няма да има абсолютно никакъв шанс.
Не случайно колите за драг се олекотяват максимално за да могат кончетата на двигателя да отиват по предназначение.
Всеки който е ходил примерно на Божурище знае че, колите от клас "С" специално пригодени за драг разцепват секви Поршета,БМВ-та, Аудита и тн.
Бензина има по голям оборотен диапазон на изчеждане, затова е и по приятен, докато при дизела както казаха в началото , ако не смениш на време предавка забива муцуната и се получава така, че си ограничен между работния диапазон и предавателните отношения на скоростната кутия.
Моя Авенсис го карам като бензинка защото така върви, обаче ми е пределно ясно че АМА ич не му е добре, нищо че червената зона е доста далеч даже направо немислима, освен ако не искам да си счупя колата laugh.gif
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Само за да поразширя обсега на офтопика:
Относно скоростните кутии - откакто карам японски автомобили научих, че трябва да се сменя масло в скоростната кутия.
И съответно и имах проблеми с японска скоростна кутия (е - европейско изпълнение)...
За справка - на евтиния тъп опел маслото НЕ СЕ СМЕНЯ през живота на скоростната кутия.
Само му се проверява нивото.
И никога не съм имал проблеми със скоростните кутиии на няколкото опела, които карах (2 AstraF, Astra G, а и опита на колегата от 2хЗафира1 и все още малкия пробег на Зафира II)...
Относно скоростните кутии - откакто карам японски автомобили научих, че трябва да се сменя масло в скоростната кутия.
И съответно и имах проблеми с японска скоростна кутия (е - европейско изпълнение)...
За справка - на евтиния тъп опел маслото НЕ СЕ СМЕНЯ през живота на скоростната кутия.
Само му се проверява нивото.
И никога не съм имал проблеми със скоростните кутиии на няколкото опела, които карах (2 AstraF, Astra G, а и опита на колегата от 2хЗафира1 и все още малкия пробег на Зафира II)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Както казах психологията на дизелджията е много интересно нещо ! Задължително всички собственици на дизели държат да карат най-бързите и едновременно с това икономични коли !
Хора вие сте си купили дизели не защото "до-ускоряват" по-добре , а защото имате надежда да минете по-тънко ! Набийте си го това в главата !
Ама 335Д и 335И имали един и същи характеристики ?!?!? Еми Слоу ви го обяснява , като на малоумни 100 пъти . При положение , че двигателите имат скоростни кутии и диференциали на гумите в крайна сметка отиват един и същи въртящ момент и мощност !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Та гумите няма как да разберат дали това са дизелови коне или бензинови . Само дето нафтата гори малко по-бавно от бензина . И докато тръгне да ускорява бензина вече е изгорил литри
.
И пак това велико доускорение ! Ами научете се , че и на извънградско се сменяват скорости ! Точно за това дизела е за пенсионери и за камиони ! Слагаш пета на карулката и до Бургас не бараш . А за да вземеш максимума от бензина трябва да са ви правилния работен режим . И тогава дори и при абсолютно една и съща мощност бензина мачка поради простата причина , че е поне със 50кг по-лек !
А пък този другия фен дето с 1.9 дизел Пежо ги прескача по светофарите направо не знам какво да му кажа ..................
Аз лично преди няколко дни с една Лагуна 1.6/16V на газ карах близо 200км извънградско след едно чисто ново Берлинго 1.6HDI и в нито един момент той не успя да "до-ускори" по-бързо от мен !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Само дето лагуната е на 250 000км след основен ремонт на газ а "еластичния" дизел е чисто нов .............
Та сори пичове ама не сте бързи само сте малко по-икономични в някой случай
.
Логиката е съвсем проста : когато човек иска да има кеф от шофирането и да е бърз не му дреме дали ще сипе 10 литра отгоре на 500км . А за хората , които могат да си го позволят бензиновия хибрид или електромобила са много по-добро решение . И не забравяйте , че Присуса не е единствения хибрид ! Има и Lexus LS600h , който беше признат за най-високотехнологичната кола правена някога . И те така без лоши чувства ама си преценете приоритетите !
ПС: на 4000-5000 оборота вече нафтата не може да изгори е цилиндрите . За това и нашето Дерлинго в този диапазон си дава 15 на 100 . Което за 1.6HDI си е екстра !
Хора вие сте си купили дизели не защото "до-ускоряват" по-добре , а защото имате надежда да минете по-тънко ! Набийте си го това в главата !
Ама 335Д и 335И имали един и същи характеристики ?!?!? Еми Слоу ви го обяснява , като на малоумни 100 пъти . При положение , че двигателите имат скоростни кутии и диференциали на гумите в крайна сметка отиват един и същи въртящ момент и мощност !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Та гумите няма как да разберат дали това са дизелови коне или бензинови . Само дето нафтата гори малко по-бавно от бензина . И докато тръгне да ускорява бензина вече е изгорил литри

И пак това велико доускорение ! Ами научете се , че и на извънградско се сменяват скорости ! Точно за това дизела е за пенсионери и за камиони ! Слагаш пета на карулката и до Бургас не бараш . А за да вземеш максимума от бензина трябва да са ви правилния работен режим . И тогава дори и при абсолютно една и съща мощност бензина мачка поради простата причина , че е поне със 50кг по-лек !
А пък този другия фен дето с 1.9 дизел Пежо ги прескача по светофарите направо не знам какво да му кажа ..................
Аз лично преди няколко дни с една Лагуна 1.6/16V на газ карах близо 200км извънградско след едно чисто ново Берлинго 1.6HDI и в нито един момент той не успя да "до-ускори" по-бързо от мен !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Само дето лагуната е на 250 000км след основен ремонт на газ а "еластичния" дизел е чисто нов .............
Та сори пичове ама не сте бързи само сте малко по-икономични в някой случай

Логиката е съвсем проста : когато човек иска да има кеф от шофирането и да е бърз не му дреме дали ще сипе 10 литра отгоре на 500км . А за хората , които могат да си го позволят бензиновия хибрид или електромобила са много по-добро решение . И не забравяйте , че Присуса не е единствения хибрид ! Има и Lexus LS600h , който беше признат за най-високотехнологичната кола правена някога . И те така без лоши чувства ама си преценете приоритетите !
ПС: на 4000-5000 оборота вече нафтата не може да изгори е цилиндрите . За това и нашето Дерлинго в този диапазон си дава 15 на 100 . Което за 1.6HDI си е екстра !
е значи излиза,че всички производители са ебати простите,че още правят "печки" и ги усъвършенстват всяка година при положение,че стават само за возене на щайги с картофи.Също и че ги продават по-скъпо и почти всеки модел има дизелов вариант.Тук не говорехме за суперспорт клас,а за икономичност.Специално за пенсионерите и тираджиите са направили и дизелов "трактор" дето ускорява за 4 сек. 0/100. Сигурно и защото са големи таралясници все повече хора ги предпочитат.. ква стана тя и тая тема осрахме biggrin.gifBass_Man написа: Точно за това дизела е за пенсионери и за камиони !
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Най-икономична е когато си стои в магазина.scorpion написа:Докато разрабовах Авенсис (близо 10К) и ко карах нежно нежно, съм стигал 4.3/100 дизел.
Сега понеже карам смесено разхода ми се движи около 6.3/100.
Повечко градско - 6.8/100.
Иначе може да се каже, че най-икономична е когато си стои в гаража
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта